Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون دادستان کل کشور در امور عامه از تشکیل پرونده برای شهرداران سابق و کنونی شیراز در ارتباط با وقوع سیل در این شهر در اوایل فرودین امسال خبر داد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۴ اجتماعی حقوقی و قضایی نظرات - اخبار اجتماعی -

محمدجواد حشمتی در گفت‌وگو با خبرنگار قضایی خبرگزاری تسنیم درباره آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده مقصران احتمالی سیل‌های اخیر در استان‌های کشور اظهار کرد: رسیدگی به این موضوع همچنان در دستور کار دستگاه قضایی قرار دارد و واقعاً یک پروژه بزرگ و وسیع است و ابعاد مختلفی دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مقام مسئول در دادستانی کل کشور افزود: در استان‌هایی که سیل اتفاق افتاد و خسارت وارد شد مانند شیراز، گلستان، لرستان و خوزستان، همکاران قضایی پیگیر هستند. 

حشمتی اضافه کرد: پرونده مقصران سیل در خیلی از استان‌های حادثه‌خیز تشکیل شده و در حال رسیدگی است اما اینکه چه تقصرات و قصورهایی متوجه مقامات و مسئولان است، در آینده مشخص می‌شود و در حال حاضر نمی‌توان در این باره اظهار نظر کرد. 

معاون دادستان کل کشور در امور حقوق عامه در پاسخ به سئوال دیگری که امکان دارد رسیدگی به این موضوع متوجه گذشت زمان شود گفت: هم سازمان بازرسی کل کشور به مسئله ورود کرده و هم در استان‌های محل وقوع سیل، پرونده تشکیل شده و حتی در شیراز دو نفر از شهردان سابق و لاحق را خواستند و پرونده تشکیل دادند و باید دید سرانجام آن چه می‌شود.

همه برخورهای قوه‌قضائیه با مقصران سیلهنوز پرونده‌ای برای مقصران سیل گلستان تشکیل نشده استتشکیل پرونده برای 2 متهم در سیل شیرازاحضار برخی مقصران احتمالی سیل شیراز به مرجع قضایی

انتهای پیام/

R1332/P/S2,20/CT1 واژه های کاربردی مرتبط قوه قضائیه سیل

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قوه قضائیه سیل قوه قضائیه سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۸۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد

دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد و گفت: هنگام بازداشت و انتقال به من توهین و مورد ضرب و جرح قرار گرفتم و هیچگاه بحث تجاوز مطرح نبوده و هیچ گونه تجاوزی انجام نشده است.

به گزارش مشرق، از روز گذشته یک ادعای مشکوک به صورت گسترده در فضای مجازی مطرح و دست به دست شده است. یک زندانی مشکوک امنیتی که سابقه او در طرح ادعای دروغ و کذب در مورد خودش و دیگران عیان و آشکار است در پیامی از اینکه به فردی به نام دینا قالیباف تجاوز شده است خبر داد.

پس از انتشار این ادعا از سوی فرد مورد اشاره دادستانی تهران بلافاصله بررسی دقیق موضوع را در دستور کار خود قرار داد و تحقیقات دقیق و گسترده‌ای در این خصوص صورت گرفت. در همین رابطه دینا قالیباف نزد مقام قضایی ادعای مطرح شده مبنی بر تجاوز به وی را تکذیب کرد.

فرد مورد اشاره ضمن رد ادعای مطرح شده از سوی دیگر زندانی طرح کننده ادعا گفت: هنگام بازداشت و انتقال به من توهین و مورد ضرب و جرح قرار گرفتم و هیچگاه بحث تجاوز مطرح نبوده و هیچ گونه تجاوزی انجام نشده است.

پس از تکذیب تجاوز از سوی دینا قالیباف، مقام قضایی شخصا در خصوص ادعای ضرب و جرح و توهین تحقیقات میدانی انجام می دهد که در این مورد نیز هیچ مستندات و دلیل و مدرکی ارائه نشد و کذب بودن ادعای دوم نیز به مقام قضایی ثابت شد.

در همین رابطه؛ پس از انجام تحقیقات و احراز ادعای کذب دینا قالیباف پرونده قضایی جدیدی علیه وی تشکیل شده است.

منبع: میزان

دیگر خبرها

  • رسیدگی به چک‌های برگشتی با هوش مصنوعی
  • صبر ٨٤ روزه مردم کرمان برای رسیدگی به پرونده‌ها در شعب تجدید نظر
  • ضرورت رسیدگی به پرونده‌ها در کمترین زمان
  • متوسط زمان رسیدگی پرونده‌ها در شعب تجدیدنظر کرمان ۸۴ روز است
  • رسیدگی به ۱۲ هزار پرونده بدون کاغذ در استان مرکزی
  • پرونده قضایی جدیدی علیه دینا قالیباف تشکیل شد | قالیباف: هیچ‌گونه تجاوزی انجام نشده است
  • دینا قالیباف ادعای تجاوز را تکذیب کرد؛ تجاوزی در کار نبوده است فقط به من توهین شد/ نتیجه تحقیق مقام قضایی؛ توهینی در کار نبوده است/ برای ادعای دروغ پرونده جدید قضایی تشکیل شد
  • راه اندازی شعبه ویژه رسیدگی به پرونده‌های رسانه‌ها
  • تعقیب قضایی حدود۶ هزارقاچاقچی کالا وارز در کرمان
  • برای زنان و نوامیس مردم در طرح حجاب پرونده قضایی تشکیل می‌دهند؟