Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بلاغ مازندران»
2024-04-24@13:19:31 GMT

انتخاب اعضای شورای روابط عمومی سوادکوه

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۶۹۵۳

انتخاب اعضای شورای روابط عمومی سوادکوه

فرماندار سوادکوه خواستار تبدیل روابط عمومی‌ها به اولویت اول ادارات شد.به گزارش بلاغ،از شهرستان سوادکوه، سعید یزدانی چهارشنبه‌شب در جلسه انتخابات شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه با اشاره به اینکه روابط عمومی از نیاز‌های اصلی و ضروری جامعه محسوب می‌شود، گفت: دریافت، تحلیل، انتقال و بررسی اخبار با تقویت یا تخریب اداره و نهاد، مرتبط است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه خبرنگاران به جامعه و روابط‌ عمومی‌ها به سازمان خود دلبستگی دارند، افزود: تحلیل مبتنی بر واقعیت توسط روابط عمومی‌ها انجام ‌شود.

فرماندار سوادکوه انتقال سریع اخبار را از وظایف دیگر روابط عمومی‌ها ذکر و خاطرنشان کرد: در انتقال اخبار، روابط‌عمومی‌ها باید احساس را در آن لحاظ کنند.

یزدانی به انتظارات خود از شورای هماهنگی روابط عمومی ادارات و نهادهای شهرستان سوادکوه اشاره و بیان کرد: آموزش گام به گام خبری و دریافت، تحلیل و ویرایش اخبار، تبدیل روابط عمومی‌ها به اولویت اول ادارات و نهاد‌ها، راه‌اندازی کانال‌های خبری برای ادارات و نهاد‌ها و اطلاع عمومی مردم از اطلاعات و اخبار، همکاری ادارات و نهاد‌ها با شورای روابط عمومی شهرستان و برگزاری دوره‌ای جلسات شورای روابط عمومی به‌عنوان انتظارات من از شورای روابط عمومی ادارات و نهاد‌های شهرستان سوادکوه است.

فرماندار سوادکوه تأکید کرد: تعامل منطقی، تحلیلی و اثر‌گذار روابط عمومی‌ها با خبرنگاران مورد توجه باشد.

به گزارش فارس، با رأی‌گیری کارشناسان روابط عمومی ادارات و نهاد‌های شهرستان سوادکوه، ذبیح‌الله شمس، عمران اکبرنژاد، نورالدین رحیمی، احسان جعفری، ایرج جعفری، معصومه بخشی و موسی فرهادی به‌عنوان اعضای اصلی شورای روابط عمومی شهرستان سوادکوه انتخاب شدند.

 

 

 

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور

دببرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، توسعه کتابخانه‌های سیار در مناطق کمتربرخوردار و روستاها و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور را از جمله اقدامات در دستور کار این نهاد اعلام کرد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان، مهدی رمضانی، بعدازظهر امروز _چهارشنبه پنجم اردیبهشت_ در نشست خبری با اصحاب رسانه استان کردستان اظهار کرد: ۳۸۰۰ کتابخانه عمومی در کشور وجود دارد که ۲۸۰۰ مورد آن زیر نظر نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و ۱۰۰۰ مورد نیز به صورت مشارکتی با بخش خصوصی اداره می‌شود.

وی افزود: در بُعد کتابخانه‌های عمومی، جزو ۲۰ کشور اول دنیا و در آسیا جزو پنج کشور اول هستیم.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با اشاره به اینکه سیاست اصلی دولت اتمام پروژه‌های نیمه تمام است، خاطرنشان کرد: برنامه کلان ما تکمیل کتابخانه‌های مرکزی است چون ظرفیت‌های فرهنگی ما را شکل می‌دهد.

رمضانی توسعه کتابخانه‌های سیار را از دیگر اقدامات در دستور کار برشمرد و اضافه کرد: کتابخانه‌های سیار در مناطق کمتر برخوردار و روستاها دسترسی مردم به کتاب را افزایش می‌دهد که هم‌اکنون ۵۰ مورد از آن در کشور وجود دارد.

وی تاکید کرد؛ پایه فعالیت‌ها باید در حوزه کودک و نوجوان متمرکز شود که در این راستا درصدد ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس هستیم.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور با بیان اینکه برگزاری برنامه‌های فرهنگی متنوع و متعدد موجب مراجعه مردم به کتابخانه می‌شود، ادامه داد: بیش از ۷۰۰ محفل ادبی در کتابخانه‌های عمومی کشور شکل گرفته است و در ماه رمضان گذشته نیز ۴۷۰۰ ساعت محتوای قرآنی در کتابخانه‌های کشور تولید و مصرف شد.

عضویت ۱۰ میلیون نفر در کشور در کتابخانه‌های عمومی

رمضانی ادامه داد: ۱۰ میلیون نفر از مردم کشور عضو کتابخانه‌های عمومی هستند که کمتر از سه میلیون نفر آنها کتاب به امانت برده و تراکنش داشته‌اند.

وی در مورد وضعیت کتابخانه‌های عمومی استان کردستان نیز گفت: از سنوات قبل شاهد عدم توجه به کتابخانه‌های استان بوده‌ایم و این مسئله بر فضای کتابخانه‌ای شهرهای استان تأثیر داشته است.

دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور تصریح کرد: در صورتی که فضای مناسب برای ایجاد کتابخانه در استان در اختیار ما قرار گیرد ما آمادگی تجهیز آن را با امکانات لازم داریم.

رمضانی خاطرنشان کرد: چندین پروژه نیمه تمام نیز در کردستان وجود دارد که دو پروژه آن در آستانه بهره‌برداری و تکمیل شدن است.

کد خبر 747612

دیگر خبرها

  • توسعه کتابخانه‌های سیار و ایجاد زنگ کتابخوانی در مدارس کشور
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر 
  • برگزاری انتخابات کنگره سراسری اعضای شورای مرکزی جوانان هلال احمر
  • شبکه کتابخانه‌ای ایران جزو ۲۰ کشور اول دنیا است
  • رتقای سرانه مطالعه از مهم‌ترین راهکار‌های کاهش آسیب‌های اجتماعی
  • مراسم معارفه سرپرست فرمانداری کاشان برگزار شد
  • مراسم معارفه فرماندار ویژه کاشان برگزار شد
  • افزایش شاخص‌های کتابخانه‌ای در ۲ سال گذشته
  • دستگیری باند سرقت از کتابخانه‌ها!
  • ضرب العجل فرماندار شمیرانات برای تثبیت سند مالکیت ادارات شهرستان