Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایلنا»
2024-04-24@07:03:05 GMT

بررسی ضعف دفاع چپ پرسپولیس؛ گلسازی ممنوع!

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۶۹۶۶

به گزارش ایلنا، اگر ملاک حضور در یک سوم لیگ را در نظر بگیریم، همه بازیکنان این تیم به جز سه نفر در لیگ هجدهم یا گل زدند یا پاس گل دادند. یکی از آنها علیرضا بیرانوند است و دو بازیکن دیگر، دو دفاع چپ پرسپولیس.

محمد نادری با وجود نمایش عالی و غافلگیرکننده‌ای که داشت، نتوانست گلی بزند یا بسازد. اتفاقی که برای شایان مصلح دیگر دفاع چپ تیم برانکو هم رخ داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

البته مصلح در جام حذفی به پدیده گل زد اما در لیگ نه گل زد و نه پاس‌گل داد. حتی محمد انصاری تا هفته نهم که در ترکیب پرسپولیس حضور داشت، نه گل زد و نه پاس‌ گل داد.

البته آمار حسین ماهینی و مهدی شیری در دفاع راست هم خیلی قابل دفاع نیست اما هر کدام از آنها یک گل ساختند.

فصل پیش فقط محسن ربیع‌خواه و سیدجلال حسینی در لیگ برتر گل نزده و گل نساخته بودند که ربیع‌‌خواه این فصل هم به روند تاثیر نداشتنش روی گل‌ها ادامه داد اما یادمان باشد که او در لیگ هجدهم فقط 6 بازی به‌عنوان بازیکن اصلی و در 4 بازی هم به‌عنوان بازیکن تعویضی به میدان رفت، حال آنکه سیدجلال حسینی به استقلال‌خوزستان گل زد تا نامش در فهرست گلزنان این فصل پرسپولیس ثبت شود.

منبع: ایلنا

کلیدواژه: پرسپولیس محمد نادری شایان مصلح

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۶۹۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع

 با اعلام سازمان لیگ هواداران خانم تا اطلاع ثانوی نمی‌توانند در دیدارهای خانگی تیم تراکتور حضور یابند.

به گزارش تسنیم، سازمان لیگ فوتبال ایران با ارسال نامه‌ای به باشگاه تراکتور و هیئت فوتبال استان آذربایجان شرقی اعلام کرد، به دلیل عدم وجود امکانات در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز، حضور بانوان تا برطرف شدن این معایب در ورزشگاه ممنوع است.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: اجازه حضور بانوان هوادار نساجی فقط در تمرینات! حضور بانوان در فینال لیگ قهرمانان آسیا قطعی شد

دیگر خبرها

  • عکس| ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + نامه
  • حضور بانوان در ورزشگاه یادگار امام تبریز، تا اطلاع ثانوی ممنوع
  • حضور زنان در ورزشگاه تبریز ممنوع شد
  • ورود زنان تراکتوری به استادیوم ممنوع شد
  • حضور بانوان هوادار در تبریز ممنوع شد + تصویر نامه
  • حضور زنان در ورزشگاه یادگار تبریز ممنوع شد
  • حضور آفرود سواران در عرصه های منابع طبیعی ممنوع می باشد
  • وضعیت عجیب بازیکن آلومینیوم بعد از بازی؛ سرگیجه و بیهوشی در اتوبوس!
  • عدم اعتماد به بازیکن پرسپولیسی ملوان توسط تارتار