Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-04-25@22:00:14 GMT

انتقاد تند همسر ناصر حجازی از مجری شبکه سه

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۷۰۲۳

خبرورزشی: هشتمین سالگرد اسطوره مردمی فوتبال ایران سوم خردادماه برگزار می‌شود. به همین بهانه خانم بهناز شفیعی، همسر ناصر حجازی گفت: ناصر دوم خرداد به دیدار معبود شتافت و چهارم خرداد به خاک سپرده شد. ما مراسم را ساعت ۱۰ تا ۱۲ ظهر سوم خرداد برگزار می‌کنیم که جمعه است تا اگر کسی دوست داشت به قطعه نام‌آوران بیاید، درگیر مسائل شغلی‌اش نباشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خانم شفیعی ادامه داد: ۲ بار داشتم شبکه سوم را نگاه می‌کردم که این آقای میثاقی مجری بود و در ۲ برنامه مجزا درباره دروازه‌بان‌های بزرگ تاریخ ایران صحبت می‌کرد و حدود ۱۵ اسم به زبان آورد جز اسم ناصر حجازی! یک مرتبه هم درباره درگذشتگان فوتبال ایران صحبت کرد و اسم همه را آورد جز ناصر! می‌دانم مدیران شبکه ۳ دوست ندارند اسم حجازی در این شبکه برده شود، اما حالا قدردان عادل فردوسی‌پور هستم که در هر فرصتی یاد حجازی را گرامی می‌داشت. حقیقتاً به قدری از میثاقی منزجر شده‌ام که اصلاً دیگر شبکه سوم را نگاه نمی‌کنم. برای من شبکه سوم بدون فردوسی‌پور اصلاً وجود ندارد!

همسر ناصر حجازی در ادامه گفت: ۲۰ سال فردوسی‌پور برای تلویزیون زحمت کشید، پرمخاطب‌ترین، مفیدترین و سالم‌ترین برنامه را ساخت و اداره کرد و جواب تمام این دلسوزی‌ها یک تصمیم بد بود. ناصر دوشنبه به رحمت خدا رفت و این روز همیشه برایم دلگیر بود و دلم به دوشنبه شب و برنامه ۹۰ خوش بود که آن را هم از من و میلیون‌ها هموطن گرفتند تا کلاً دوشنبه‌ها غم دنیا مرا بگیرد. متأسفانه در مملکت ما نه تنها قدر سرمایه‌ها را نمی‌دانند، بلکه آن‌ها را می‌سوزانند.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا، پرسپولیس برای بازی با سپاهان دانیال اسماعیلی فر را از دست داد، اما وحدت هنانوف را دارد. بازیکنی که در زمان یحیی گل محمدی بیشتر بازی می‌کرد و عملکرد نسبتا خوبی داشت. استقلال هم با از دست دادن حسینی باید از دروازه‌بان ذخیره خود در تبریز استفاده کند کاری که پرسپولیس مجبور شد در ۴ بازی انجام بدهد و البته رفیعی کاملاً روسفید از آب درآمد. 

ابتدای فصل که تیم‌ها با ۳۰ بازیکن قرارداد می‌بندند دقیقاً به خاطر چنین روز‌هایی است که در مواقع ضروری از بازیکنان جوان و بازیکنان ذخیره خود استفاده کنند. همین خالدآبادی ابتدای فصل از پرسپولیس پیشنهاد داشت و حالا بهترین فرصت است تا توانایی‌های خود را نشان بدهد. همان طور که روزی وحید طالب لو در اصفهان مقابل سپاهان بازی کرد و بعد‌ها تبدیل به یکی از بهترین دروازه‌بان‌های ایران شد و همان‌طور که رفیعی نشان داد پرسپولیس یک دروازه‌بان ذخیره کاملاً مطمئن دارد. 

خوب به خاطر داریم زنده یاد ناصر حجازی تعریف می‌کرد که روزی در یک تورنمنت رایکوف به او که تنها ۱۷ سال داشت میدان داد و حجازی در آن تورنمنت ۱۰ گل در سه بازی خورده، اما بعد‌ها تبدیل به بهترین دروازه‌بان ایران و آسیا شد. مرحوم حجازی مدعی بود رایکوف تنها کسی بود که بعد از دریافت آن ۱۰ گل از من حمایت کرد و گفت همین حجازی روزی بهترین دروازه‌بان ایران می‌شود.

الان هم جواد نکونام باید به خالد آبادی میدان بدهد و از او حمایت کند کاری که ویرا با رفیعی کرد هر چند همه می‌دانیم که این میدان دادن‌ها از سر اجبار است نه بر اساس انتخاب کادر فنی. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود نباید دنبال بهانه گرفتن باشد. پرسپولیس در نیم فصل اول ۳ بازیکن کلیدی خود را از دست داد و استقلال هم در نیم فصل دوم نمی‌تواند از وجود یامگا و مهدی پور استفاده کند، اما هر دو در کورس قهرمانی هستند و ریتم تیمی خود را حفظ کرده اند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تسلیت معاون صدا در پی درگذشت همسر محمدرحمان نظام اسلامی، مجری و گوینده صدا و سیما
  • دعوای کارشناسان ضدایرانی روی آنتن زنده! | صدای مجری هم درآمد
  • انتقاد شدید ناصر الخلیفی از رئیس بارسلونا: کی جلوی این حماقت سوپرلیگ را می‌گیری؟
  • آتش‌سوزی خانه‌ای در بلوار ناصر حجازی
  • «به افق فلسطین» وایرال می‌شود اما نه به هر قیمتی!/ مخاطب افت نکرد
  • «به افق فلسطین» به عبارتی برنامه جبهه فلسطین بود
  • انتقاد تند از کریمی قدوسی بعد از ادعای جنجالی اش در حوزه نظامی / نه مسئولیت دارد نه عقوبت می شود!
  • اعتماد اجباری به رفیعی در پرسپولیس؛ حالا نوبت خالد آبادی و استقلال است
  • کتک خوردن ورزشکار ایرانی از تماشاچیان پس از رفتار غیر حرفه‌ای با مجری زن مسابقه (فیلم)
  • برنامه «سرزمین شعر» ادامه‌دار شد/ آغاز فصل دوم از خرداد