Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@05:48:18 GMT

پاکستان خواهان اجرای کامل برجام شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۷۰۵۸

پاکستان خواهان اجرای کامل برجام شد

اسلام آباد - ایرنا - دولت پاکستان با تاکید بر حل تنش ها میان ایران و آمریکا از طریق مذاکرات، گفت: توافق هسته ای (برجام) به عنوان یک پیمان بین المللی باید به طور کامل اجرا شود.

«محمد فیصل» سخنگوی وزارت امور خارجه پاکستان روز پنجشنبه در نشست خبری هفتگی خود با رسانه های داخلی و خارجی اعلام کرد: «محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه ایران امروز به پاکستان سفر می کند و قرار است وی فردا (جمعه) با همتای پاکستانی خود دیدار کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با ابراز نگرانی مجدد پاکستان نسبت تحولات اخیر در منطقه، تاکید کرد: اسلام آباد همواره آماده کمک به رفع تنش ها در هر نقطه از جهان است.
محمد فیصل افزود: پاکستان خواهان اجرای کامل توافق هسته ای ایران به عنوان یک توافق بین المللی، است و اگر اختلافی نیز در این خصوص وجود دارد باید از طریق مذاکرات حل و فصل شود.
محمد جواد ظریف وزیر امورخارجه کشورمان در ادامه رایزنی های آسیایی خود ، امروز برای گفت و گو با مقامات پاکستان به اسلام آباد سفر می کند.
وی در این سفر علاوه بر همتای پاکستانی خود با سایر مقامات ارشد این کشور دیدار و در خصوص آخرین تحولات روابط دوجانبه بویژه پیگیری توافقات اخیر روسای جمهور دو کشور و مهمترین مسائل منطقه ای و بین المللی گفت وگو و تبادل نظر خواهد کرد.
ظریف از زمان آغاز دولت امید و تدبیر تاکنون 9 بار در مقام وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران به پاکستان سفر کرده است.
آساق*272*274** 1546

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي پاكستان اجراي برجام ايران ا مريكا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۰۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد

در اولین دیدار کاری رئیس جمهور در اسلام‌آباد وزیر امور خارجه پاکستان به دیدار سید ابراهیم رئیسی آمد و از مواضع تهران در منطقه به ویژه در حمایت از فلسطین قدردانی کرد.

دریافت 980 KB

دیگر خبرها

  • در سفر ابراهیم رئیسی به پاکستان چه می‌گذرد؟
  • وزیر نفت: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • اوجی: پاکستان خواهان بهره‌برداری از خط لوله گازی آی‌پی است
  • قطار روابط تهران - اسلام‌آباد روی ریل توسعه
  • تهران و اسلام آباد، علیه تروریسم
  • به مردم پاکستان که همواره از حق دفاع کرده‌اند افتخار می‌کنیم
  • ورود رئیس جمهور به اسلام آباد
  • فیلم| دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد
  • فیلم/ دیدار وزیر خارجه پاکستان با رئیسی در اسلام‌آباد