Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حال حاضر محصولات سرمایشی را می‌توان در چند دسته مهم طبقه‌بندی کرد: کولرهای گازی و اسپیلیت، کولر آبی معمولی، کولر آبی سلولزی، کولر آبی پرتابل که قیمت هر یک با توجه به کارکرد آن متفاوت است.به گزارش بلاغ،تابستان اصفهانی‌ها هر ساله از اواخر اردیبهشت و اوایل خرداد آغاز می‌شود و در همین روزهاست که مراجعه خانواده‌های اصفهانی برای انجام سرویس کولر یا خرید کولر جدید به بازار شروع شده و فصل فروش کالاهایی نظیر کولر آبی، کولر گازی، چیلر، پنکه و کلیه لوازم سرمایشی در بازار کوچه یخچال رونق می‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حال حاضر محصولات سرمایشی را می‌توان در چند دسته مهم طبقه‌بندی کرد: کولرهای گازی و اسپیلیت، کولر آبی معمولی، کولر آبی سلولزی، کولر آبی پرتابل.

قیمت کولر آبی معمولی

کولر آبی معمولی کاملاً ساخت داخل بوده و نام و نشان‌های تجاری متعددی را شامل می‌شود که از بین آن‌ها، بازار عمدتاً سه یا چهار نام و نشان تجاری را مورد قبول خود می‌داند و اغلب فروشندگان بازار لوازم خانگی اصفهان نیز بر این نام ها تمرکز کرده‌اند؛ قیمت کولر آبی معمولی با ظرفیت 2 هزار و 800 که تقریباً برای یک اتاق 12 الی 15 متری کفایت می‌کند، برابر با 800 هزار تومان است، برای توان 3 هزار و 500 تایی، این عدد به یک میلیون و 550 هزار تومان رسیده و برای توان 5 هزار تایی، 2 میلیون و 330 هزار تومان قیمت تعیین شده است.

البته این قیمت‌ها برای نام و نشان‌های معتبر بود و قیمت برخی مدل‌های ناشناخته، از این پایین‌تر بوده اما به طبع، میزان بازدهی و کارایی آن مشخص نیست و البته برچسب انرژی این کولرها نیز اغلب روی حروف F و G است.

قیمت کولر سلولزی

کولرهای سلولزی به دلیل مصرف کمتر آب و بازدهی بیشتر، قیمت بیشتری نیز داشته و در حال حاضر در بازار اصفهان، یک کولر آبی سلولزی با توان 5 هزار 500، قیمت 2 میلیون و 650 هزار تومانی دارد، برای توان 7 هزار تایی نیز قیمت 3 میلیون و 590 هزار تومان تعیین شده است، قیمت کولر سلولزی با توان 7 هزار و کم مصرف، 4 میلیون و 196 هزار تومان در بازار است.

کولرهای آبی پرتابل نیز برای مدل‌های سرمایشی و گرمایشی 2 میلیون و 730 هزار تومان و برای مدل‌های صرفاً سرمایشی 935 هزار تومان است.

کولر گازی

کولرهای گازی نیز به دلیل تنوع مدل و کیفیت نام و نشان‌های تجاری مختلف، قیمت‌های متنوعی داشته و نمی‌توان قیمت آن‌ها را به صورت همگن و با دسته‌بندی مشخص ارائه کرد اما به طور متوسط، کولر گازی اینورتر دار که دارای موتور ژاپنی بوده و مونتاژ چین یا تایلند باشد برای مدل 22 هزار حدوداً 7 میلیون تومان، برای مدل 18 هزار حدوداً 6 میلیون و برای مدل 30 هزار بالای 8 میلیون تومان است اما باز هم باید تاکید کرد که تنوع این محصولات بنا به نوع موتور، نوع گاز، نوع اینورتر، نام و نشان تجاری و حتی اصل یا غیر اصل بودن بسیار زیاد بوده و متعاقباً قیمت‌ها آن‌ها نیز متفاوت است.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۰۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان

‌به گزارش خبرنگار مهر، جلال سلمانی صبح سه‌شنبه در همایش بزرگداشت سعدی، اظهار داشت: توجه به برنامه‌هایی که به معرفی مفاخر فرهنگی، هنری و اجتماعی ایران می‌پردازد از جمله رویکردهای تحولی آموزش و پرورش استان اصفهان در این دوره است که در راستای اهداف سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز قرار دارد.

وی افزود: توجه جدی به استعدادهای مختلف دانشجو معلمان مورد اهتمام اداره کل آموزش و پرورش استان و به طور ویژه، ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی قرار دارد و آمادۀ بارورسازی و استفادۀ بهینه از این استعدادها هستیم.

رئیس اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان خاطرنشان کرد: در آینده، صاحبان همین استعدادها مدیران آموزش و پرورش استان خواهند بود و درصورتی‌که این توانمندی‌ها در دوران دانشجویی بروز و ظهور پیدا کند، آموزش و پرورش خواهد توانست در سال‌های آتی مدیران توانمندی را از این میان برگزیند.

سلمانی تصریح کرد: نمود عینی این رویکرد و استفاده از توان دانشجومعلمان و نومعلمان را می‌توان در نشریۀ پرتو مهر ملاحظه کرد که بخش زیادی از فرایند تولید آن به دست آنان انجام می‌شود و درصدد ارتقای این رویه هستیم.

به گزارش خبرگزاری مهر، همایش گرامیداشت سعدی شیرازی، شاعر پرآوازۀ ایرانی، به مناسبت روز بزرگداشت سعدی و در آستانۀ هفتۀ فرهنگی اصفهان به همت ادارۀ اطلاع‌رسانی و روابط عمومی این اداره‌کل و با حضور جمعی از معلمان و دانشجومعلمان برگزار شد.‌

کد خبر 6086395

دیگر خبرها

  • مسکن پس از ماه سرگیجه؛ پیش‌بینی وضعیت آینده بازار
  • تولید نوشت‌افزار ایرانی با کاغذ ایرانی
  • آخرین وضعیت بازار رمزارز‌ها در جهان/ بیت کوین آماده شد
  • تا وقتی جت هست چرا ماشین خارجی؟ / وضعیت بازار خودرو عجیب شد
  • کارشناس مسکن: هیچ جای دنیا مستأجران مثل ایران به حال خود رها ‌نشدند / معضل مستأجران می‌تواند مشکل امنیتی شود
  • ‌نمی‌توان برای اتفاق اصفهان عنوان «حمله» را به کار برد
  • در این منطقه از تهران می‌توان با ۲۰۰ میلیون تومان خانه رهن کرد
  • با نگاه منصفانه می‌توان جمله به‌قله نزدیک می‌شویم رهبر انقلاب را بهتر درک کرد
  • توجه جدی آموزش و پرورش اصفهان به استعداد دانشجو معلمان
  • به اتفاق اصفهان نمی‌توان گفت «حمله»!