Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صدای ایران»
2024-04-24@01:42:50 GMT

سرمربی جدید استقلال لیست فصل بعد را داد!

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۷۱۶۱

سرمربی جدید استقلال لیست فصل بعد را داد!

به گزارش صدای ایران از آب اسپرت، در حالی که مدیران باشگاه استقلال سخت در تلاش برای انتخاب سرمربی خارجیبودند، اما تاکنون این اتفاق نیفتاده است. مسئولان استقلال با چند گزینه توافقاتی حاصل کردند، اما هر کدام بنا به دلایلی حضورشان در ایران منتفی شد. یکی از آنها مشکل حضور در ایران را داشت و دیگری از نحوه پرداختی‌های باشگاه مطمئن نبود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 مهم‌ترین مسئله اما، گران بودن قیمت دلار و دستمزد مربیان حاضر در جهان است که برای باشگاه استقلال هزینه‌های هنگفتی در پی خواهد داشت.
از طرفی باشگاه استقلال به دنبال کاهش قرارداد‌ها برای فصل آینده است و می‌خواهد جلوی ریخت و پاش‌ها را بگیرد. همین مسائل باعث شده تا تعدادی از اعضای هیئت مدیره رای به انتخاب فرهاد مجیدی به عنوان سرمربی فصل آینده استقلال بدهند. تاکنون این موضوع از طرف سایر اعضای هیئت مدیره و همچنین امیرحسین فتحی مدیرعامل باشگاه تأیید نشده و همچنان امیدوارند که گزینه خارجی پیدا کنند، اما اگر تا چند روز آینده این اتفاق نیفتد، هدایت تیم استقلال به مجیدی سپرده می‌شود. ضمن اینکه مجیدی فهرست فصل آینده بازیکنان را به مدیریت باشگاه داده است.

منبع: صدای ایران

کلیدواژه: استقلال فرهاد مجیدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت sedayiran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صدای ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس برای استقلال

به گزارش "ورزش سه"، این اتفاق پس از پافشاری هواداران استقلال در ماه‌های گذشته برای حضور این قطب اقتصادی و صنعتی ایران و نقش آفرینی آن در آینده این باشگاه پر هوادار است.

در شرایطی که کمتر از ۲۴ ساعت تا عرضه سهام بلوکی ۸۵ درصدی استقلال باقی مانده، هلدینگ خلیج فارس دقایقی پیش استوری معناداری را منتشر کرده است‌.

آنها با طرحی که در نگاه اول استقلال را در ذهن تداعی می‌کند، با نمایش تاسیسات عظیم پتروشیمی با جمله "برای استقلال ایران" به استقبال ورود به عرصه باشگاهداری در فوتبال ایران رفته‌اند.

نکته مهم رضایت کامل هواداران استقلال از این اتفاق است. در روزهای آینده و پس از خریداری سهام استقلال، جزئیات بیشتری در مورد نحوه اداره و سهامداری این مجتمع بزرگ صنعتی منتشر خواهد شد اما آنچنان که از ظاهر امر بر می‌آید آنها با جلسات مکرر پیش از ورود به این عرصه شرایط کلی این کار را سنجیده و قصد ماجراجویی و ریخت و پاش در استقلال را ندارند و به دنبال ایجاد شرایطی استاندارد و مناسب برای رقم زدن فضایی تازه در باشگاه استقلال‌اند که شامل توسعه تاس

دیگر خبرها

  • عقب‌نشینی یوفا: لیست‌‌های اروپایی 26 نفره شد
  • لیست خرید رویایی اوسمار ویرا؛ مهدی قائدی، رامین رضاییان و شهریار مغانلو!
  • لژیونر استقلالی در لیست خرید اوسمار ویرا
  • ستاره استقلال در لیست خرید اوسمار ویرا
  • لیست غیرممکن اوسمار در پنجره تابستانی
  • فهرست خرید پرسپولیس لو رفت؛ سوپرستاره استقلالی در لیست اوسمار
  • قایدی مغانلو، رضاییان و اسدی در لیست اوسمار
  • لیست غیرممکن اوسمار برای پنجره تابستانی!
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس برای استقلال