Web Analytics Made Easy - Statcounter

فوتبال جهان - امیلیانو سالا، بازیکن فقید آرژانتینی که در مسیر پرواز به انگلیس جانش را از دست داده بود تمایلی برای پیوستن به تیم کاردیف نداشت. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۳ ورزشی فوتبال جهان نظرات - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روزنامه اکیپ فرانسه، امیلیانو سالا به یکی از خویشاوندانش گفته بود که تمایلی ندارد تا به تیم کاردیف در لیگ برتر انگلیس بپیوندد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، امیلیانو سالا، بازیکن 26 ساله آرژانتینی که در سانحه سقوط جت شخصی‌اش در کانال مانش جهت انتقال از تیم نانت فرانسه به کاردیف انگلیس کشته شده بود با اعلام عدم تمایل برای بازی در کاردیف رئیس نانت را نیز مورد انتقاد قرار داد.طبق اطلاعات به دست‌آمده از اسناد شخصی‌ امیلیانو سالا، او روز 6 ماه ژانویه 2019 پیام صوتی برای یکی از خویشاوندانش فرستاد که در آن گفته بود تمایلی به پذیرش پیشنهاد کاردیف ندارد و از والدمار، رئیس تیم نانت به خاطر برنامه‌ریزی این انتقال انتقاد کرد. سالا در ادامه این پیام صوتی اعلام کرد که برای والدمار فقط پول مهم است و مجبور بود تا به این انتقال رضایت دهد.

در متن پیام صوتی امیلیانو سالا آمده است: میسا (مدیر برنامه سالا) با من تماس گرفت و گفت که با فرانک، پسر رئیس تیم نانت صحبت کرده است و می‌خواهند مرا بفروشند. پیشنهادی از تیم کاردیف انگلیس آمده است. پول، بدین‌خاطر واقعا می‌خواهند من به آنجا بروم. این یک قرارداد واقعا خوب است اما از نظر فوتبالی برای من جالب توجه نیست. آنها تلاش می‌کنند تا من مجبور به رفتن به آنجا (کاردیف) شوم. به میسا گفته بودم که باید تا پایان پنجره نقل‌وانتقالاتی پیشنهادی بهتری برای من پیدا کند. کاردیف نه، زیرا نمی‌خواهم به آنجا بروم. نمی‌خواهم با والدمار صحبت کنم. نمی‌خواهم که او عصبانی شود. او مرا ناراحت می‌کند زیرا می‌خواهد بدون این که حتی بپرسد چه می‌خواهم  به کاردیف بروم. همه چیز به پول بستگی دارد. نمی‌دانم چه بکنم زیرا همان‌طور که گفته بودم باید هر روز صورت او را ببینم. خیلی سخت است و افراد خیلی زیادی نمی‌خواهند که در شرایطی همانند من قرار بگیرند.

رودی گارسیا از المپیک مارسی جدا شد

 

انتهای پیام/

R7858/P/S3,1410/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نانت فوتبال فرانسه

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نانت فوتبال فرانسه نانت فوتبال فرانسه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۱۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟

امیلیانو مارتینز یکی از قوانین فراموش شده فوتبال را زنده کرد.

در جریان دیدار برگشت لیل و استون ویلا در مرحله یک چهارم نهایی لیگ کنفرانس اروپا ۲۰۲۳/۲۴، امیلیانو مارتینز دو کارت زرد از داور دریافت کرد اما از زمین اخراج نشد.

همان همیشگی؛ امیلیانو مارتینز بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها

در نگاه اول به نظر می رسید که داور دچار اشتباه بزرگی شده است اما در واقع یکی از قوانین کمترشناخته شده فوتبال در مورد این دروازه بان آرژانتینی به اجرا درآمده است. مارتینز یک کارت زرد در جریان بازی دریافت کرد و کارت زرد دیگر به دلیل حرکات معروف او در ضربات پنالتی به ثبت رسید. به نقل از وبسایت گل؛ طبق قوانین فیفا در بازی هایی که به ضربات پنالتی می رود، کارت های زرد در دو بازه مجزا محاسبه می شود؛ بازه جریان مسابقه و بازه ضربات پنالتی. به این ترتیب اگر بازیکنی با کارت زرد در جریان بازی وارد ضربات پنالتی شود و در جریان ضربات پنالتی هم کارت زرد بگیرد، از بازی اخراج نمی شود اما هر دو کارت زرد در کارنامه انضباطی او برای دیدارهای بعدی ثبت خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

خوشحالی آلونسو از تقابل با رم در لیگ اروپا؛ بی‌احترامی یا انتقام‌جویی؟ تیم منتخب گل‌سازهای فوتبال ایران کابوس انگلیسی‌ها؛ فقط نماینده بی‌ادعا آبروداری کرد! دروازه‌بان آرژانتین بازهم روی اعصاب فرانسوی‌ها رفت

دیگر خبرها

  • امیلیانو مارتینز چرا با وجود دریافت ۲ کارت زرد مقابل لیل از بازی اخراج نشد؟
  • خوشحالی امیلیانو مارتینز رو به هواداران لیل پس از مهار پنالتی و صعود استون ویلا / فیلم
  • (تصویر) واکنش احسان علیخانی به انتشار یک عکس جعلی
  • (عکس) استوری جنجالی کار دست بازیکن استقلال داد
  • احضار بازیکن استقلال به کمیته های اخلاق و انضباطی
  •  بازیکن استقلال به خاطر انتشار این استوری احضار شد |‌ عکس
  • بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری احضار شد + عکس
  • پس از استوری جنجالی؛ احضار آرش رضاوند به کمیته های اخلاق و انضباطی
  • احضار بازیکن استقلال بخاطر انتشار یک استوری
  • دربی اصفهان را یک همدانی سوت می‌زند