Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: قرارداد ویلموتس با فدراسیون فوتبال ۲ برابر کی روش بند خواهد داشت. به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تاج در حاشیه سفر به شهرکرد در خصوص آخرین وضعیت مارک ویلموتس اظهار داشت: به دلایل شرایط خاص کشور به بلژیک رفتیم تا شرایط انتقال پول و نحوه اقامت این مربی بلژیکی در کشور ایران را را بررسی کنیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: در زمان حضور در بلژیک دو جلسه پنج ساعته با وی در بروکسل داشتیم. قراداد مرک ویلموتس دو برابر قراداد کارلوس کی روش بند خواهد داشت و تمامی سفر‌ها و اعزام‌های وی با دستور فدراسیون انجام خواهد شد.
رئیس فدراسیون در پایان تاکید کرد: قرارداد ویلموتس سه ساله و تا پایان جام جهانی خواهد بود.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: مربی تیم ملی مهدی تاج انتقال پول مارک ویلموتس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۳۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی

به گزارش "ورزش سه"، تیم‌های فوتبال مس رفسنجان و پیکان در حالی روز 24 فروردین در هفته بیست و سوم لیگ برتر به تساوی دو بر دو رسیدند که گزارش نماینده فدراسیون برای کمیته انضباطی منجر به جریمه برای مربی گلرهای نارنجی پوشان شد.

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال که طی روزهای اخیر دوباره فعالیت زیادی داشته و باشگاه‌ها، مربیان و بازیکنان در لیگ برتر و دسته‌های پایین‌تر را با محرومیت و جرایم مالی سنگین مواجه کرده، امروز هم رای رحمان احمدی، مربی دروازه‌بانان مس رفسنجان را صادر نمود.

در رای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آمده است:

«دیدار تیم های مس رفسنجان و پیکان تهران در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال برگزار و از سوی رحمان احمدی، مربی تیم مس رفسنجان تخلفاتی مبنی بر نقض مقررات و اصول کلی رفتار رخ داد.

وی به مدت یک جلسه از همراهی تیم خود به مدت 6 ماه تعلیق می شود و باید 300 میلیون ریال جریمه نقدی پرداخت کند که این رای از حیث جریمه نقدی قابل تجدید نظر است.»

دیگر خبرها

  • تاکید فدراسیون فوتبال: تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی ها نباید رایگان باشد
  • تأکید فدراسیون فوتبال؛ تماشای بازی‌ها نباید رایگان باشد
  • برگزاری دومین جلسه کارگروه نظارت و صیانت با حضور رئیس فدراسیون فوتبال
  • جریمه سنگین دروازه‌بان تیم ملی در جام جهانی
  • پایان حضور یک ساله مطهری در تیم ملی
  • رضاییان رسما مدیرعامل فولاد خوزستان شد
  • رضاییان: شکایتی از رحمتی دریافت نکردم/ عضو هیات رئیسه هستم، اما قرارداد مالی با فدراسیون ندارم
  • رضاییان به مدیرعاملی باشگاه فولاد خوزستان رسید!
  • واکنش اوسمار به تمدید قرارداد با پرسپولیس