Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-04-16@12:08:15 GMT

تضعيف دولت، تضعيف نظام اسلامي است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۷۳۴۵

تضعيف دولت، تضعيف نظام اسلامي است

خبرگزاري آريا - خمين - ايرنا - نماينده مردم خمين در مجلس شوراي اسلامي گفت: تضعيف دولت به مصابه تضعيف نظام اسلامي است و دلسوزان کشور همواره بر انسجام و وحدت تاکيد دارند.

به گزارش ايرنا، « محمدابراهيم رضايي» روز پنجشنبه در شوراي اداري خمين افزود: نقد سازنده عامل پيشبرد همه بخش ها است اما در شرايط جنگ اقتصادي همه بايد مانند کوه پشت هم باشند تا دشمن در توطئه ها ناکام بماند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي يادآور شد: مردم با سختي‌ها و مشکلاتي مواجه اند اما به دستاوردهاي 40 ساله انقلاب اسلامي نيز وقوف دارند و اين بار نيز با حفظ اتحاد ملي از گذرگاه سخت عبور مي کنند.
نماينده مردم خمين در خانه ملت اظهار داشت: دشمنان نظام با همه توان مي کوشند در سايه تحريم‌ها و جنگ اقتصادي به ايران اسلامي ضربه بزنند اما، ملت هوشيار ايران اسلامي در صحنه است و دشمنان را نااميد مي کند.
رضايي تاکيد کرد: کشور داراي منابع غني و سرشار طبيعي و انساني در تمام حوزه ها است و ايمان و اعتماد به داشته هاي خودي محور پيشبرد امور و عبور از شرايط کنوني است.
وي با اشاره به جنگ رواني تبليغاتي دشمنان عليه نظام اسلامي گفت: فضاي مجازي ابزاري در خدمت دشمناناست که در آن توطئه ها و اهداف شومش را پي مي گيرد.
نماينده مردم خمين در خانه ملت تصريح کرد: اطلاع رساني اقدامات دولت به جامعه بهترين راهکار برون رفت از جنگ تبليغاتي دشمنان است.
رضايي افزود: نظام اسلامي با اقتدار در جهان براي تحقق آرمان ها تلاش مي کند و پيشرفت هاي حوزه هاي نفتي، بهداشتي و درماني و نظامي قدرت انقلاب اسلامي درخشان است.
وي با اشاره به سالروز آزادسازي خرمشهر گفت: يکي از پيامهاي مهم اين روز اين است که دشمن از ضعفهاي کشور به نفع خود استفاده مي کند.
نماينده مردم در مجلس شوراي اسلامي ادامه داد: حوزه هاي اقتصاد و فضاي مجازي کشور نيازمند مديريت هوشمندانه است و بايد راه سوء استفاده ز آن ها مسدود شود.
امام جمعه خمين نيز گفت: بيان ايثار گري و رشادت هاي رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس روحيه مقاومت را در لايه هاي مردمي افزايش مي دهد.
حجت الاسلام سيد « لي حسيني پور» افزود: سوم خرداد نماد عزت و مقاومت ملت ايران در تاريخ پرافتخار انقلاب اسلامي است که همواره بايد زنده نگه داشته شود.
فرماندار خمين نيز با اشاره به ايثارگري هاي رزمندگان اين شهرستان در دوران دفاع مقدس گفت: ملت مومن و هميشه در صحنه در راستاي آرمان هاي انقلاب اسلامي و منويات رهبري تلاش مي کنند.
«احمد طهراني» افزود: افرايش روحيه مقاومت مردم يکي از راهکارهاي مقابله با جنگ نظامي دشمنان نظام اسلامي است.
وي ادامه داد: با اطاع رساني درست اقدامات دولت و مسئولان نظام و پاسخگويي شفاف به افکار عمومي بسياري از دغدغه هاي جامعه حل مي شود.
فرماندار خمين گفت: روابط عمومي دستگاه هاي اجرايي بهترين ابزار براي اطلاع رساني و آگاهي از وضعيت جامعه است و تقويت اين بخش ضروري است.
طهراني با اشاره به حضور استاندار در خمين و مصوبات ستاد اقتصاد مقاومتي، افزود: مصوبات ستاد رونق توليد از افزايش نرخ اشتغال در اين شهرستان نويد مي دهد.
وي تاکيد کرد: ادولت اکترونيک از شاخص هاي توسعه است و دولت تدبير و اميد بر بهره مندي از ظرفيت هاي دولت اکترونيک به دليل صرفه جويي در مصرف کاغذ و تسريع در اطلاع رساني دقيق تاکيد دارد.
فرمانده بسيج ناحيه مقامت خمين نيز در اين نشست گفت: فتح خرمشهر الگوي مبارزاتي موفق عليه دشمن است که در خود معنويت ، ايستادگي و عزتمندي را دارد.
سرهنگ«عليرضا براتعلي» افزود: حضور فعال جوانان در تمام عرصه ها، حفظ شعارهاي انقلاب، استفاده از تجربيات انقلاب و تبيين و آگاه سازي جامعه نسبت به حربه هاي دشمنان نکته هاي مهمي است که همه مسئولان بايد در دستور کار خود قرار دهند.
وي ادامه داد: دشمنان نظام بعد از نااميد شدن از جنگ نظامي به جنگ اقتصادي و فرهنگي روي آوردند و تقويت اراده و استقامت بهترين سلاح براي پيروزي در اين جنگ است.
در شوراي اداري خمين از کارآفرين نمونه کشوري «محمدرضا خلج» تجليل شد.
خمين در جنوب استان مرکزي با 105 هزار نفر جمعيت است.
9930/6013
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین

نشست هماهنگی برگزاری سومین جشنواره گل و گلاب شهابیه از توابع بخش مرکزی شهرستان خمین در محل فرمانداری برگزار شد.

برپایی نمایشگاه گل، صنایع دستی، نمایشگاه گلاب، مراسم آئینی از برنامه‌های جشنواره گل و گلاب شهابیه در اردیبهشت است.

هدف از این جشنواره ترویج کشت گل‌محمدی و حمایت از صنعت گل‌کاری در شهابیه است و بررسی مسائل و مشکلات گل‌کاران و راهکار‌های برون رفت از مشکلات و ترویج این صنعت در منطقه بررسی می‌شود.

جشنواره گل و گلاب شهابیه به مدت سه روز از ۱۹ تا ۲۱ اردیبهشت در روستای شهابیه برگزار خواهد شد.

دیگر خبرها

  • تجلیل علی ربیعی از عملیات سپاه پاسداران علیه اسرائیل/ باید مرلقب بود بعضی مواضع و اظهارنظرها این دستاورد را تضعیف نکند
  • مسؤولان در راستای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • سومین جشنواره گل و گلاب شهرستان خمین
  • سرلشکر موسوی: پاسخی طوفانی به تعدی دشمنان خواهیم داد
  • سومین جشنواره گل و گلاب روستای شهابیه خمین برگزار می شود
  • «وعده صادق» نیروهای مسلح ایران به هرگونه تعدی، پاسخی کوبنده است
  • پنج هزار و ۵۰۰ کیلوگرم فرآورده خام دامی غیر بهداشتی در خمین معدوم شد
  • عملیات سپاه پاسداران دل مردم را خوشحال کرد
  • دستگاه‌های اجرایی دشتی برای تحقق شعار سال تلاش کنند
  • فشار مالیاتی از گُرده ضعفا برداشته شد