Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی؛ جلسه نهایی برنامه‌ریزی راهپیمایی روز جهانی قدس، سالگرد ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد صبح امروز پنجشنبه دوم خرداد ماه با حضور اعضای مجمع نمایندگان شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی در این جلسه اظهار کرد: خرداد ماه، ماه تحولات بزرگی در ایران اسلامی می‌باشد و قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد ۱۳۴۲ مبدا و زیربنا نهضت اسلامی است و شالوده‌ی انقلاب اسلامی در این روز بنیان گذاشته شد که نتیجه آن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در ۲۲ بهمن ۵۷ بود که ضرورت دارد ضمن برگزاری مراسمات باشکوه، خطبا و سخنرانان در مجامع و محافل و مساجد، بویژه با استفاده از ظرفیت عظیم مجالس ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر به تبیین این مناسبت بپردازند.

حجت‌الاسلام احمد ملایی افزود: در ۱۴ خرداد ماه با رحلت جانگداز امام راحل عظیم الشان، ایران و جهان اسلام در حزن و اندوهی بزرگ فرورفت. وی با تاکید بر بزرگداشت سالگرد ارتحال رهبر کبیر انقلاب اسلامی؛ با توجه به هجمه تبلیغاتی همه جانبه دشمن، خواستار تبیین اندیشه‌های والای امام در بین نسل جوان و نوجوان گردید و از اعضای جلسه خواستار شد از تمام توان و ظرفیت جهت بزرگداشت مناسبت‌های مذکور استفاده شود.

وی ضمن برشمردن جنایات وحشیانه رژیم غاصب صهیونیستی و کشتار جوانان، زنان و کودکان بی گناه، راهپیمایی روز قدس امسال را به لحاظ تشدید دشمنی و توطئه‌های آمریکا و اسرائیل با همکاری سران مرتجع برخی از کشورهای عربی حائز اهمیت دانست.

وی انتقال پایتخت رژیم جعلی و کودک کش به قدس شریف، حمایت از جنایتکاران و کودک کشان در جای جای جهان، اقدامات متعدد علیه اسلام و جمهوری اسلامی، را بخشی از جنایات رذیلانه آنان دانست.

حجت‌الاسلام گفت: جهت بزرگداشت روز جهانی قدس، سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد در بیش از ۳۰ نقطه استان مراسم برگزار خواهد شد.

وی در خصوص اهم مراسم‌های پیش بینی شده در مرکز استان گفت: راهپیمایی روز جهانی قدس جمعه ۱۰ خرداد ماه ساعت ۱۰:۳۰ صبح در بیرجند، مراسم سالگرد ارتحال حضرت امام خمینی (ره) و قیام خونین یوم الله ۱۵ خرداد همزمان با دوشنبه ۱۳ خرداد ماه ساعت ۲۲( شب ارتحال) در محل حسینیه جماران با سخنرانی حجت‌الاسلام و المسلمین ماندگاری و سه شنبه ۱۴ خرداد ماه ساعت ۱۸، در محل مدرسه علمیه معصومیه (سفیران هدایت) برگزار می‌شود.

کد خبر 4624519

منبع: مهر

کلیدواژه: بیرجند شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۳۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، سرپرست شورای هماهنگی تبلیغات‌اسلامی لرستان ضمن تبریک پیروزی دلاورمردان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تنبیه رژیم منحوس صهیونیستی به ملت شریف ایران و سایر کشور‌های منطقه، گفت: در ادامه حمایت‌های مردم ایران اسلامی از مردم مظلوم و مقتدر غزه و همچنین به شکرانه عملیات غرور آفرین وعده صادق، جمعه این هفته ۳۱ فروردین بعد از اقامه نماز جمعه در سراسر استان راهپیمایی حمایتی از اقتدار نیرو‌های مسلح و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی برگزار خواهد شد.
حجت‌الاسلام احمدرضا غلامی افزود: این مراسم پس از اقامه نماز جمعه در همه شهرستان‌ها و بخش‌های تابعه استان برگزار می‌شود و مسیر راهپیمایی در شهرستان خرم‌آباد از مصلی الغدیر، خیابان انقلاب اسلامی تا مقابل بیمارستان شهدای عشایر خواهد بود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اعلام محدودیت‌های ترافیکی مراسم راهپیمایی حمایت از دفاع مشروع نیرو‌های مسلح در اهواز
  • سالگرد درگذشت دست‌نشان با حضور کادرفنی نساجی
  • راهپیمایی همبستگی با مردم غزه فردا در هرمزگان برگزار می‌شود
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه در آذربایجان شرقی
  • برگزاری راهپیمایی مردمی برای دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • برگزاری راهپیمایی حمایت مردمی از دفاع مشروع نیروهای مسلح در خوزستان
  • برگزاری راهپیمایی جمعه خشم، ۳۱ فروردین در لرستان
  • برگزاری راهپیمایی حمایت از غزه و عملیات سپاه
  • برگزاری دهمین سالگرد درگذشت باستانی پاریزی در بنیاد موقوفات افشار
  • اجتماع بزرگ مردمی وعده صادق در حرم مطهر رضوی