Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- دبیر اجرایی اجلاس آیونز از برگزاری تمرین مرکب دریایی کشور‌های عضو و ناظر اجلاس فرماندهان نیروی دریایی کشور‌های اقیانوس هند در آینده نزدیک خبر داد. گروه سیاسی خبرگزاری میزان؛ اولین جلسه هماهنگی تمرین مرکب دریایی با حضور وابستگان نظامی و دفاعی عضو و ناظر آیونز از جمله کشور‌های چین، روسیه، ژاپن، آلمان، ایتالیا و غیره به ریاست امیر دریادار دوم عزیزی، دبیر اجرایی این اجلاس در ستاد فرماندهی نیروی دریایی ارتش برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



امیر دریادار دوم عزیزی با تاکید بر این موضوع که امنیت شمال اقیانوس هند فقط توسط کشور‌های منطقه قابل تامین است، خاطرنشان کرد: بعد از اولین رزمایش رسمی آیونز در کشور بنگلادش، با تصمیم و تصویب اعضاء و وفاق جمعی، دومین تمرین مرکب دریایی کشور‌های عضو و ناظر آیونز در محدوده شمال اقیانوس هند برگزار می‌شود.

دبیر اجرایی اجلاس آیونز هدف از برگزاری این تمرین مرکب دریایی را همگرایی، هم‌افزایی و تطبیق استاندارد‌های عملیاتی بین کشور‌ها و همچنین تبادل اطلاعات و رشد متوازن منطقه که نتیجه آن امنیت دریایی منطقه اقیانوس هند در برابر بلایای طبیعی است، برشمرد.

وی افزود: تمرین مرکب دریایی با حضور ناوشکن‌ها، شناور‌های رزمی و پشتیبانی، بالگرد‌ها و پهپاد‌ها برای انجام عملیات‌های امداد و نجات کنترل صدمات، مقابله با دزدی دریایی در محدوده شمال اقیانوس هند برگزار می‌شود.

اجلاس فرماندهان نیرو‌های دریایی کشور‌های اقیانوس هند با حضور کشور‌های عضو و ناظر در اردیبهشت سال ۹۷ در تهران برگزار و ریاست دوره این اجلاس به مدت دو سال از سال ۲۰۱۸ به کشور جمهوری اسلامی ایران واگذار شد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: شمال اقیانوس هند وفاق جمعی نظامی و دفاعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند

تمرین امروز تیم فوتبال استقلال برگزار نمی‌شود و آبی‌پوشان از فردا تمرینات خود را برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور تبریز پیگیری می‌کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، با تصمیم کادر فنی تیم فوتبال استقلال، تمرین امروز (یکشنبه) این تیم برگزار نخواهد شد و بازیکنان به استراحت می‌پردازند. قرار است تمرینات استقلال از فردا برای آماده‌سازی دیدار با تراکتور تبریز در کمپ مرحوم ناصر حجازی پیگیری شود.

تیم استقلال 12 اردیبهشت ماه در هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر در تبریز به مصاف تراکتور خواهد رفت.

پاشازاده: گل خوردن استقلال؟ نیمه خالی لیوان را نبینیم

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تمرین تیم ملی ایران در «بانکوک آره‌نا» برگزار شد
  • نشست «دبیران شورا‌های امنیت ملی کشور‌های عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • «دوازدهمین نشست بین‌المللی مقامات مسئول در امور امنیتی» در روسیه برگزار می‌شود
  • نشست «دبیران شوراهای امنیت ملی کشورهای عضو بریکس» برگزار می‌شود
  • اصفهان میزبان اجلاس اتاق‌های بازرگانی کشور‌های آسیایی
  • چین: با هر تحریکی در دریا مقابله خواهیم کرد
  • تمرین تیم ملی فوتسال پیش از رویارویی با کویت برگزار شد
  • استقلالی‌ها امروز تمرین نمی‌کنند
  • دیپلماسی نظامی چین با میزبانی از سمپوزیوم دریایی غرب اقیانوس آرام
  • سقوط ۲ فروند بالگرد نیروی دریایی ژاپن