Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-03-28@11:29:40 GMT

ظریف از منطقه آزاد چابهار بازدید کرد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۷۵۸۰

ظریف از منطقه آزاد چابهار بازدید کرد

به گزارش برنا، « محمد جواد ظریف» وزیر امور خارجه کشورمان در راه سفر به پاکستان، ظهر امروز برای بازدید از بندر و منطقه آزاد چابهار و چند مجتمع صنعتی در این منطقه، وارد این شهر شد و مورد استقبال استاندار سیستان و بلوچستان، فرماندار چابهار و رئیس منطقه آزاد قرار گرفت.

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: امور خارجه پاکستان فرماندار وزیر امور خارجه محمد جواد ظریف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۵۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منطقه آزاد کیش در رده سفید ارزیابی عملکرد

به گزارش خبرگزاری صداوسیما کیش، حجت اله عبدالملکی در نامه‌ای به رئیس جمهور، اعلام کرد: بر اساس ارزیابی‌های انجام شده در سرجمع زیر بخش‌های اقتصادی، مدیریت منابع، عمرانی و زیربنایی، فرهنگی اجتماعی و گردشگری، حقوقی، فن آوری اطلاعات و تصویر سازی مناطق آزاد امتیازدهی شدند.

مناطق آزاد ارس با ۷۲ و اروند با ۶۳.۹ امتیاز و عملکرد مطلوب در رده سبز، مناطق آزاد انزلی با ۶۱.۸ و کیش با ۵۹.۱ امتیاز و قشم با ۵۷.۸ امتیاز و عملکرد متوسط در رده سفید ارزیابی قرار گرفتند.

مناطق آزاد ماکو نیز با ۵۵.۹ و چابهار با ۵۲.۸ امتیاز و عملکرد ضعیف در رده زرد قرار گرفتند.

در نامه دبیر شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی آمده است: با آرزوی قبولی طاعات و عبادات در ماه ضیافت الله در اجرای بند (د) تبصره (۱۲) بودجه سال ۱۴۰۲ سازمان‌های مناطق آزاد تجاری صنعتی موضوع تصویب نامه شماره ۱۰۵۱۱۹ ت ۶۱۴۸۷ ه تاریخ ۱۴۰۲/۰۶/۰۴ هیأت وزیران و به منظور رصد کنترل پایش و نظارت بر حسن اجرای وظایف و مأموریت‌های محوله به پیوست گزارش عملکرد ۱۱ ماهه شاخص‌های تخصصی سازمان‌های مذکور با استناد به قوانین و اسناد بالادستی بخشنامه‌ها و مصوبات شورایعالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی که برابر ارزیابی‌های به عمل آمده از گزارشات دریافتی احصاء گردیده است و جهت استحضار و بهره برداری لازم حضورتان ایفاد می‌گردد.

 

دیگر خبرها

  • منطقه آزاد بانه-مریوان دریچه‌ای به سوی توسعه اقتصادی کردستان
  • تبدیل کیش به جزیره ایران آینده
  • مدیرعامل سازمان منطقه آزاد کیش میهمان ویژه برنامه کیشانه
  • استقبال مسافران نوروزی و شهروندان از برنامه های جشن بهار در بهار منطقه آزاد ماکو
  • تمسخر ظریف و برجام توسط پژمان جمشیدی
  • ظریف: اگر استعفاء نمی‌دادم جایزه نوبل می‌بردم!
  • روایت‌های ظریف از اذیت کردنش در وزارت خارجه
  • بیش از ۳۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در منطقه آزاد چابهار کشف شد
  • منطقه آزاد چابهار برای تولید و صادرات بیشتر تلاش کند
  • منطقه آزاد کیش در رده سفید ارزیابی عملکرد