Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران آنلاین»
2024-04-24@21:20:47 GMT

نسخه جدید سیستم عامل آیفون در راه است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۷۶۰۸

بر اساس خبرهای منتشر شده از سوی شرکت اپل نسخه جدید سیستم عامل این شرکت در تاریخ 3 ژوئن(13 خرداد) معرفی می شود. این خبر برای کاربران آیفون بسیار خوشحال کننده است.

پیش از این نیز اعلام شده بود که اپل کنفرانس توسعه جهانی (WWDC) را در روزهای 3 تا 7 ژوئن سال جاری میلادی برگزار می کند. امروز این شرکت تصمیم گرفته است که دعوتنامه های مطبوعاتی را برای رویداد اصلی خود ارسال کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این دعوتنامه ها این برنامه در تاریخ 3 ژوئن در ساعت 10 صبح در سن خوزه، کالیفرنیا، در مرکز کنفرانس McEnery برگزار خواهد شد.

پیشبینی می شود یکی از مهمترین مواردی که در جریان این رویداد مطرح می شود، موضوع آینده iOS 13 خواهد بود. درواقع قرار است در این مراسم ویژگی های جدید این نسحه به ما معرفی شود و جدول زمانبندی انتشار نسخه بتا ویژه ازمایشگران نیز مشخص شود.

شایعات حکایت از آن دارند که یک حالت تاریک نیز به این نسخه افزوده می شود حالتی که مشابه آن را در آخرین نسخه بتا «اندروید Q»  شاهدیم. البته نسخه جدید ios13 تنها موضوع این کنفرانس نخواهد بود و می توان از اپل انتظار داشت نسخه های جدید سیستم عامل های دیگر خود را معرفی کند. برای مثال watchOS وmacOS  نیز احتمال به روزسانی و تغییراتی جدید را خواهند داشت.

طی سال گذشته، در WWDC هیچ اطلاعیه  سخت افزاری وجود نداشت، چرا که این شرکت فقط لپ تاپ های مک بوک پرو خود را به روزرسانی کرده بود، به نظر می رسد که این بار نیز همینطور است و بعید به نظر می رسد شاهد تغییرات سخت افزاری خاصی باشیم./انتخاب

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۶۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای زنجان؛ جوادی بابیان اینکه ۸۲۰ مقاله به دبیرخانه این کنفرانس بین‌المللی رسیده است، گفت: شرکت توزیع نیروی برق استان زنجان به عنوان یکی از شرکت‌های پیشرو در صنعت برق کشور است و این کنفرانس با مشارکت دانشگاه‌های معتبر و صنایع بزرگ صنعت برق کشور در دانشگاه زنجان که یکی از دانشگاه برتر کشور در حوزه برق و الکترونیک است برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت توزیع نیروی برق زنجان همواره در ارتباط با بخش‌های علمی و پژوهشی پیشگام بوده است، افزود: فراهم سازی بستر مناسب برای کنکاش، تبادل دانش و تجربیات خبرگان علمی و صنعتی از اهداف اصلی برگزاری کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع برق است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان ادامه داد: فراهم سازی بستر مناسب جهت ارائه دستاورد‌های اندیشمندان و متخصصان صنعت توزیع نیروی برق به جامعه علمی و صنعتی، امکانات و شرایط لازم برای ارتقای ارتباط و تبادل دانش بین شرکت‌های توزیع نیروی برق و دانشگاه ها، ترسیم نقشه راه برای توسعه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های پیشرفته جهان در این حوزه، توسعه دانش بنیان در حوزه صنعت توزیع نیروی برق و معرفی شرکت‌های داخلی تجهیزات صنعت توزیع برق به شرکت‌کنندگان و متخصصان، معرفی اهمیت هوشمند سازی در حوزه توزیع نیروی برق و جلب توجه صاحب‌نظران و سیاست‌گذاران به توسعه آن، توسعه همکاری‌های علمی و صنعتی با سایر مراکز علمی جهان اهدافی است که در فراخوان کنفرانس منتشر شد.

جوادی گفت: بیست و هشتمین کنفرانس بین المللی شبکه‌های توزیع نیروی برق به میزبانی شرکت توزیع نیروی برق استان، ۱۱ تا ۱۳ اردیبهشت ماه در دانشگاه زنجان برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • افت فروش آیفون در چین؛ اپل به رتبه سوم سقوط کرد
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ قیمت نوبرانه سامسونگ چقدر است؟
  • خرید آیفون در چین کاهش یافت
  • «متاورس» بازگشته است
  • قیمت گوشی سامسونگ، شیائومی و آیفون ۴ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ بهترین پرچمدار سامسونگ چند؟
  • « متاورس » بازگشته است؟
  • اجرای طرح دوگانه سوز کردن نانوایی های چالدران
  • فعالیت سامانه نسخ الکترونیک بیمه سلامت پایدار شد
  • آیا حاضرید آیفون را ارزان‌تر بخرید، ولی با بدنه پلاستیکی؟
  • زنجان؛ میزبان بزرگترین رویداد صنعت برق کشور