Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-04-19@12:54:49 GMT

تکریم ارباب‌رجوع، اولویت مهم شهرداری بندرعباس

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۷۶۲۵

تکریم ارباب‌رجوع، اولویت مهم شهرداری بندرعباس

جهانبخش از تکریم ارباب رجوع به عنوان اولویت مهم این شهرداری یاد کرد و گفت: حدود ۴۰ در صد درآمد شهرداری بندرعباس از محل دریافت مالیات بر ارزش افزوده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بندرعباس، محمد مهدی جهانبخش در جلسه شورای اداری شهرداری بندرعباس اظهار کرد: معاونت برنامه‌‌ریزی در گذشته برنامه‌های خوبی را دنبال کرده که اکنون نیز برنامه های شاخصی را دنبال می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی با اشاره به اینکه ارتقاء درجه  شهرداری از ۱۰ به ۱۱ که از سال ۱۳۳۵ تغییر نکرده بود، باعث قرارگیری بندرعباس در جمع کلانشهرها شده است، افزود: این اتفاق مهم باعث بهره‌گیری شهرداری بندرعباس از حضور در میان شهرداری‌های بزرگ کشور شده است.

 

وی با اشاره به حضور شهردار بندرعباس در مجمع شهرداران کلانشهرها، بیان کرد: بهره‌مندی از تجربیات، تبادل نظر و حل مشکلات از طریق این مجمع، جزو مزایای حضور و عضویت در این مجمع است.
 

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: حدود ۴۰ در صد درآمد شهرداری بندرعباس از محل دریافت مالیات بر ارزش افزوده است که در صورت تصویب، برای همه شهرداری‌ها یک زنگ خطر جدی است.

 

جهانبخش با تاکید بر فعالسازی کدهای درآمدی شهرداری در راستای تامین بودجه مورد نیاز، تصریح کرد: از سوی دیگر، امسال شاهد افزایش ۴۲ درصدی بودجه شهرداری بندرعباس نیز هستیم که تحقق آن ضروری است.

 

وی گفت: بودجه شهرداری بندرعباس برای نخستین بار به صورت تجمیع شده با انجام بیش از ۱۰۰ ساعت کار کارشناسی توسط شورای اسلامی شهر مصوب شد که یکی از بودجه‌های قابل قبول و برتر کشور است.

 

این مقام مسئول در ادامه سخنانش نیز عنوان کرد: به دستور شهردار، ستاد راهبردی تحول اداری راه‌اندازی شده که این ستاد دارای هفت کمیته است.

 

وی تصریح کرد: یکی از اساسی ترین زیرساخت‌های توسعه شهری، نظام اداری است که بر همین اساس، هر کمیته از ستاد راهبردی وظایف خاص و اقدام‌های مشخصی را دنبال می‌کند.

 

جهانبخش با اشاره به اینکه شهرداری خدمات متنوعی را ارائه می‌کند، اضافه کرد: امسال با پیگیری صورت گرفته، شهرداری بندرعباس نیز در جشنواره شهید رجایی مورد ارزیابی قرار می‌گیرد.

 

معاون برنامه‌ریزی و توسعه سرمایه انسانی شهرداری بندرعباس خاطرنشان کرد: تکریم ارباب رجوع، یکی از اولویت‌های مهم شهرداری در این دوره بوده که در این راستا، کمیته تکریم تشکیل شده و می‌تواند فرایندها را اصلاح کرده و باعث رضایت شهروند و مجموعه است.

 

 

پایان پیام/88

منبع: شبستان

کلیدواژه: ماه رمضان جشن روزه اولی ها مجلس مسجد کانون های مساجد روزه اولی ها اردبیل روزنامه دختران روزه اولی خراسان جنوبي تکریم ارباب رجوع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد

به گزارش جام جم آنلاین البرز، محمد گودرزی در نخستین جلسه کمیته درآمدی شهرداری مطرح کرد: نگاه توسعه‌ای به شهر گلسار در اولویت اجرای برنامه‌ها قرار گیرد.
وی ادامه داد: در سال جاری نگاه اجرایی باید به سوی نگاه توسعه‌ای شهر تغییر باید و این نیازمند تلاش مجموعه همکاران است.
شهردار گلسار بر برنامه ریزی و زمان بندی پیرامون درآمد‌های پایدار تاکید کرد و ادامه داد: تشکیل جلسه‌ها باید به صورت مستمر باشد؛ زیرا مردم از خادمین خود در شهرداری انتظار ارائه خدمات دارند که این مهم در گروی ایجاد درآمد و درنتیجه ارائه خدمات مطلوب به مردم است.
پیش از سخنان شهردار رضا کمرروستا مسئول درآمد شهرداری گلسار و دبیر جلسه در سخنانی از اقدامات و تلاش‌های اعضای کمیته درآمد در وصول مطالبات و ایجاد منابع درآمدی در گذشته قدردانی کرد و ادامه داد: برخی از واحد‌ها نیازمند تلاش مضاعف تری هستند و راهکار‌های افزایش درآمد در سال جدید نیازمند تلاش و تعامل بیشتر واحد‌ها می‌باشد.

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال شهرداری بندرعباس از خطر سقوط فرار کرد
  • تجهیزات شهرداری اردکان مناسب نیست
  • کسب رتبه اول دادگستری ایلام در کاهش موجودی پرونده و تکریم ارباب رجوع
  • شهرداری‌ها با تشویق سرمایه‌گذاران بخش خصوصی را جذب کنند
  • نگاه توسعه ای به شهر در اولویت قرار گیرد
  • ضریب دادن به پروژه‌های سرمایه‌گذاری شهرداری یک ضرورت است
  • اجرای طرح کیفیت بخشی محصولات سنگین، اولویت پالایشگاه بندرعباس است
  • بسیاری سعی می کردند ایران را کشوری ترسو قلمداد کنند
  • بودجه فرهنگی شهرداری شهرکرد ۲۶ میلیارد تومان در نظر گرفته شده است
  • پروژه‌های اولویت‌دار دانشگاه تهران تکمیل می شود