Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-18@11:15:23 GMT

گوشت مرغ روی دست بازاریان شیروان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۷۶۵۹

گوشت مرغ روی دست بازاریان شیروان

بجنورد- ایرنا- فرماندار شیروان گفت: بازار شیروان با مازاد گوشت مرغ مواجه شده و این امر مشکلاتی را برای مرغداران و کسبه ایجاد کرده است.

به گزارش ایرنا امین رضا مرآتی روز پنجشنبه در نشست تنظیم بازار شیروان افزود: مصرف روزانه گوشت مرغ در شیروان 7 تن است که در اسفند پارسال با هجوم شهروندان برای خرید، میزان توزیع این مرغ در شیروان به روزانه 29 تن رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با بیان اینکه اکنون میزان خرید روزانه گوشت مرغ در این شهر به چهار تن رسیده است، گفت: در بحث قند و شکر هم این روزها همان داستان مرغ در حال تکرار شدن است.
مرآتی گفت: میانگین مصرف قند و شکر این شهرستان سالانه 200 تن است در حالی که در دو ماه گذشته 120 تن شکر برای خانوارها و 108 تن هم قند و شکر برای صنوف توزیع شده است.
وی با اشاره به اینکه توزیع 140 تن دیگر قند و شکر از دیروز در شیروان آغاز شده، افزود: هیچ کمبودی در تامین قند و شکر، مرغ و سایر اقلام مصرفی مردم وجود ندارد و این هجوم آوردن ها به بازار پسندیده نیست.
نماینده عالی دولت در شیروان گفت: با هجوم مردم برای خرید، ضمن اینکه بازار دچار اختلال می شود، به اقتصاد خانواده ها هم آسیب می رسد و باعث می شود افراد با خرید مازاد یک کالا نتوانند سایر نیازمندی های خود را تامین کنند و از طرفی دلالان هم فرصت احتکار و سودجویی پیدا می کنند.
در شهرستان 156 هزار نفری شیروان 6 هزار واحد صنفی پروانه دار فعالیت دارند.
7186/5132

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد بازار توزيع مرغ شيروان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال

مسعود رسولی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بنابر مصوبه دولت به سبب تمدید تخصیص ارز دولتی به واردات، قیمت گوشت های تنظیم بازار تغییری نداشته است.

به گفته او، بنابر آمار به طور متوسط از ابتدای سال ۲۰۰ تن گوشت قرمز وارد و در بازار توزیع شده است.

رسولی با بیان اینکه با توزیع روزانه ۳۰۰ تا ۴۰۰ تن گوشت گرم وارداتی در استان تهران و البرز، فروشگاه ها مملو می شود، افزود: با رفع مسائل و مشکلات واردکنندگان توسط وزارت جهاد پیش بینی می شود که حجم واردات افزایش یابد.

دبیر انجمن بسته بندی صنعت گوشت ادامه داد: برآوردها حاکی از آن است که با برنامه ریزی دولت برای افزایش حجم واردات به دیگر استان ها، فروشگاه ها مملو از گوشت شود.

او با بیان اینکه ۱۰۰ درصد واردات گوشت را بخش خصوصی انجام می دهد، گفت: با افزایش حجم واردات گوشت در کنار عرضه بره داخل، بازار به تعادل می رسد. براین اساس گوشت های تنظیم بازار به ارتقای سرانه مصرف کمک می کند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • ۱۲۰۰ تن شکر در سکوهای تنظیم بازار یزد توزیع می‌شود
  • کاهش قیمت گوشت مرغ در بازار یزد
  • قیمت گوشت مرغ در بازار امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • کاهش قیمت مرغ در بازار
  • واردات روزانه ۲۰۰ تن گوشت گرم از ابتدای سال
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • (اینفوگرافیک) با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟
  • با حقوق کارگران چند کیلو گوشت می‌توان خرید؟ (اینفوگرافیک)
  • قیمت گوشت گوسفندی در بازار امروز ۲۸ فروردین ۱۴۰۳
  • برگزاری تجمع اصناف و بازاریان در مسجد امام خمینی بازار تهران