Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از فارس، ابراهیم گشتاسبی‌راد، رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز امروز، 2 خردادماه از اکران طرح‌های سی‌عهد ویژه ماه مبارک رمضان در گالری ایستگاه مترو نمازی خبر داد و گفت: به بهانه ماه مبارک رمضان و در ایام این ماه پیام‌های فرهنگ شهروندی به صورت عهدهای روزانه مرور می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: در این طرح‌ها قراردادهایی با خودمان می‌بندیم که به بهانه این ماه مبارک از همان ابتدای ماه هر روز یک حرکت خوب انجام دهیم.
معاون فرهنگی و اجتماعی شهرداری شیراز با بیان اینکه سی عهد تعریف و یک کتابچه تحت عنوان عهدنامه طراحی شده است، گفت: این عهدها برگرفته از آموزه‌های دینی و اخلاقی و فرهنگ زندگی شهری در ابعاد مادی و معنوی پیش‌بینی شده است.
گشتاسبی‌راد با اشاره به اینکه سعی بر این است که سنت‌های پسندیده‌ای به کار گرفته شود که در بهبود زندگی شهری در کنار هم اثرگذار باشد، تاکید کرد: در همین راستا تمام طرح‌های سی‌عهد به مناسبت میلاد حضرت امام حسن مجتبی(ع) در گالری ایستگاه مترو نمازی در معرض دید شهروندان قرار می‌گیرد.
جمشید رضایی، معاون فرهنگی و هنری سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز نیز در این باره اظهار کرد: از ابتدای ماه مبارک رمضان این عهدها روزانه در قالب تبلیغات محیطی روی بیلبوردهای شهر قرار می‌گیرد و همچنین در فضای مجازی منتشر و در قالب کتابچه نیز در مساجد و محافل معنوی ماه مبارک رمضان توزیع می‌شود.
وی با بیان اینکه از لحاظ بصری نحوه طراحی پیام ها به گونه ای است که نیاز به تامل دارد، گفت: هدف از این طراحی ارتقای سطح سواد بصری شهروندان شیراز به تناسب شهری است که داعیه‌دار پایتخت فرهنگی ایران زمین است.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس فرهنگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معرفی ۴۴ واحد صنفی متخلف در ماه رمضان به دستگاه قضایی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز خراسان رضوی، معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی و جانشین قرارگاه طلایه‌داران ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی گفت: تیم‌های طلایه‌داران معروف از ابتدای ماه مبارک رمضان تا عید فطر به واحد‌های صنفی متخلف تذکر می‌دادند.
محسن ملی افزود: باتوجه به اینکه امسال، آغاز سال نو هم‌زمان با ماه مبارک رمضان بود نگه‌داشتن حرمت روزه‌داران در ایام نوروز امری الزامی به شمار می‌رفت. در همین راستا بیش از ۴۰ هزار تذکر لسانی در بوستان‌ها، اماکن گردشگری، غذاخوری‌ها، کافی‌شاپ‌ها و اغذیه‌فروشی‌ها شامل ۳۰ هزار تذکر در روز طبیعت و ۱۰ هزار تذکر به واحد‌های صنفی در ایام ماه مبارک رمضان انجام شد.
وی گفت: باتوجه‌به درخواست فرمانداری و فرماندهی نیروی انتظامی استان به‌منظور جلوگیری از هرگونه حرمت‌شکنی در روز شهادت حضرت علی (ع) که هم‌زمان شده بود با ۱۳ فروردین‌ماه و روز طبیعت تعداد ۳۰۰ نفر از طلایه‌داران معروف در پارک‌ها، بوستان‌ها و اماکن تفریحی و گردشگری سطح شهر مشهد فعال بودند و بیش از ۳۰ هزار تذکر لسانی به افراد در صورت اتراق و روزه‌خواری در اماکن تفریحی و عمومی دادند.
معاون برنامه‌ریزی و منابع انسانی و جانشین قرارگاه طلایه‌داران ستاد امربه‌معروف و نهی‌ازمنکر خراسان رضوی افزود: تیم‌های طلایه‌داران معروف از ابتدای ماه مبارک رمضان تا عید فطر در تمام نقاط شهر مشهد فعالیت داشتند و به واحد‌های صنفی که خارج از ساعت اعلام شده، غذا سرو می‌کردند بیش از ۱۰ هزار تذکر لسانی دادند. دراین‌ارتباط ۴۴ واحد صنفی متخلف شناسایی و به مراجع قضایی معرفی شدند.

دیگر خبرها

  • ۲ واحد صنفی در طبس پلمب شد
  • پلمپ ۲ واحد متخلف در طبس
  • مدیرکل تبلیغات اسلامی فارس از مجری برنامه «سحرخیزان» تجلیل کرد
  • انجام قریب به ۱۲ هزار مورد بازرسی در اجرای طرح ویژه ماه مبارک رمضان و نوروز ۱۴۰۳ در آذربایجان غربی
  • ۳ تخلف مهم اصناف هرمزگان در طرح نظارتی رمضان و نوروز
  • آمار پرمخاطب‌ترین برنامه‌های نوروز و ماه مبارک رمضان اعلام شد
  • بازدید بیش از شش هزار مورد از مراکز عرضه فرآورده های دامی
  • تمدید مهلت شرکت در جشنواره مسطورا
  • مهلت شرکت در جشنواره مسطورا تمدید شد
  • معرفی ۴۴ واحد صنفی متخلف در ماه رمضان به دستگاه قضایی