Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-04-18@21:07:36 GMT

دستگیری عوامل تیر اندازی در کنگاور

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۷۷۹۱

دستگیری عوامل تیر اندازی در کنگاور

 به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،عزیز الهیاری فرمانده انتظامی کنگاور گفت : به دنبال اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک فقره تیر اندازی منجر به جرح در یکی از روستا‌های شهرستان، بلافاصله ماموران جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

وی گفت : پس از حضور پلیس مشخص شد عوامل تیراندازی پس از شلیک یک گلوله با سلاح کلت به سمت یکی از شهروندان و مصدوم کردن پای وی، از محل متواری شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 الهیاری تصریح کرد: پلیس پس از انجام کار‌های اطلاعاتی موفق به شناسایی یکی از متهمان فراری شده و پس از هماهنگی با مقام قضائی نسبت به دستگیری وی اقدام کردند.

رئیس پلیس شهرستان کنگاور ادامه داد: ماموران در دومین عملیات خود توانستند عامل دیگر تیراندازی را نیز حین خروج از شهرستان دستگیر و به کلانتری منتقل کنند.

وی در پایان گفت: از متهمان دستگیر شده ۲ قبضه کلت و ۲۱ عدد فشنگ به همراه مقداری سلاح سرد کشف شد.

 الهیاری در پایان از معرفی هردو متهم دستگیر شده به دستگاه قضائی جهت سیر مراحل قانونی و صدور حکم لازم خبر داد .

 

 

انتهای پیام/د

وقوع یک فقره تیر اندازی منجر به جرح

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۷۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد

سرهنگ نبی اله قاسمی در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی یک فقره تیراندازی به سمت اماکن خصوصی، مراتب به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پلیس امنیت عمومی این شهرستان با رصد‌های اطلاعاتی و تلاش‌های شبانه‌روزی ۲ عامل تیراندازی را در این رابطه شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه آنان را دستگیر و جهت سیر مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی خرم‌آباد با بیان این‌که متهمان انگیزه خود را از ارتکاب این جرم اختلافات قبلی عنوان کردند، افزود: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجارشکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیندازند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • دستگیری متهمان سایبری کنکور/ دریافت بالغ بر ۱۰۰ هزار «تتر» از داوطلبان
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • کشف ۴ فقره سرقت احشام در قاین
  • دستگیری سارا تریاکی روی موتور | این زن بالای شهر تهران موتورسواری می‌کرد
  • کشف ۱۰۰ کیلو تریاک و دستگیری دو قاچاقچی در نایین
  • بازداشت یک شرور مسلح در محله شوش تهران
  • ۲۱ سارق منزل طی دو روز در گیلان دستگیر شدند
  • دستگیری اراذل و اوباش BMW سوار در بلوار اندرزگو
  • دستگیری عامل تیراندازی و مصدومیت یک شهروند در بوکان
  • دستگیری ۳ سارق احشام با ۹ فقره سرقت در اسفراین