Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از فارس، سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده نیروی انتظامی فارس امروز، 2 خردادماه در جمع كاركنان انتظامي استان ضمن گراميداشت سوم خردادماه سالروز آزادسازي خرمشهر و ياد و خاطره شهداي گرنقدر آن دوران، افزود: در آغاز جنگ تحميلي ارتش بعث كه غني‌ترين و قدرتمندترين ارتش در منطقه بود، تا 15 كيلومتري شهر انديمشك نفوذ كرده بود و توسط 50 كشور دنيا حمايت مي‌شد، اما رزمندگان ما با دست خالي در برابر آنان ايستادند و از خاك كشور دفاع كردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان كرد: در آن شرايط جنگ نامتقارن و حمايت‌هاي دولت آمريكا و بيش از 50 كشور دنيا از دشمن، رزمندگان اسلام عمليات گسترده‌اي را براي بازپس‌گيري مناطق اشغال شده آغاز كردند و پس از 75 روز نبرد جانانه و با دلاورمردي و رشادت، در روز سوم خردادماه خرمشهر را از تصرف دشمن آزاد كردند.
فرمانده انتظامي استان فارس به موفقيت‌هاي رزمندگان اسلام در اين عمليات اشاره كرد و افزود: عامل همه اين موفقيت‌ها قدرت ايمان رزمندگان، شهادت‌طلبي و ايثار و همدلي در بين فرماندهان بود.
گودرزی در پايان ضمن بازگو كردن خاطراتي از دوران دفاع مقدس براي كاركنان انتظامي گفت: زنده نگه داشتن ياد و خاطره شهدا، ايثارگران و آزادگان و ادامه راه آنان در دفاع از اسلام و حراست از خاك پاك كشورمان وظيفه همگان است و بايد اين رشادت‌ها براي جوانان كشور بازگو شوند.
انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: خبرگزاری قرآن ایکنا استان فارس اجتماعی دفاع مقدس شهادت طلبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۸۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رساند

امام جمعه کرمان، گفت: شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رسانده و نیروهای مسلح ما را به نیرویی آماده در برابر تهدیدات دشمن تبدیل کرده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی سلیمانی صبح امروز در آیین رژه روز ارتش در کرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان به‌ویژه شهدای ارتش جمهوری اسلامی و تبریک 29 فروردین روز ارتش، اظهار داشت: در حالی این روز را گرامی می‌داریم که در مقابل دوربین‌های دنیا بزرگترین حرکت تاریخی توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران رقم خورد و عملیات وعده صادق اجرا شد.

وی با بیان اینکه عملیات وعده صادق به دنیا نشان داد که جمهوری اسلامی ایران در برابر خاک خود با هیچ کسی تعارفی ندارد و در برابر هر تهدیدی پاسخی قاطع خواهد داد، گفت: عملیات وعده صادق یک موفقیت بزرگ و تاریخی برای کشور بود.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه از همه نیروهای مسلح کشور به‌ویژه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تشکر می‌کنم، ادامه داد: نیروهای مسلح کشور ما در صحنه عمل نشان دادند که اگر کسی کوچکترین اشتباه محاسباتی علیه کشور ما کند با جواب قاطع و تنبیهی ما مواجه می‌شود.

وی با اشاره به اینکه از ویژگی‌های مهم ارتش ما اراده پولادین برای انجام ماموریت در راستای منافع و مصالح کشور است، بیان کرد: ارتش جمهوری اسلامی ایران اراده قوی برای انجام ماموریت‌های محوله دارد.

علیدادی سلیمانی با بیان اینکه روحیه بالای ارتش در انجام ماموریت‌ها بسیار اثرگذار است، افزود: ارتش جمهوری اسلامی ایران، تکلیف مدار است و به تکلیف خود در برابر آنچه که خدا از ما خواسته است عمل می‌کند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با اشاره به اینکه جلب رضایت الهی همیشه مورد توجه ارتش بوده است، ادامه داد: ارتش جمهوری اسلامی ایران نیرویی آماده و مهیا برای انجام تکلیف الهی است.

وی با بیان اینکه شجاعت در میدان ماموریت از دیگر ویژگی‌های مهم ارتش جمهوری اسلامی ایران است، گفت: ارتش با شجاعت تمام و با روحیه ایثار و شهادت طلبی در میدان جهاد حاضر می‌شود و این روحیه توانسته کشور را به بازدارندگی برساند.

علیدادی سلیمانی بیان کرد: نیروهای مسلح کشور دارای اراده قوی، روحیه ایثار و شهادت طلبی و شجاعت است و این ویژگی‌ها باعث شده است تا نیروهای مسلح ما به نیرویی آماده و مهیا در برابر تهدیدات دشمن تبدیل شوند.

انتهای پیام/511/

دیگر خبرها

  • مجموعه‌ای فرهنگی با رنگ و بوی دفاع مقدس در یزد
  • فرمانده سپاه تهران: پیروزی بزرگ نزدیک است / دوکوهه درگاه ورود به عرش الهی است
  • شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است
  • هر لحظه به مراحل پایانی عملیات «الی بیت المقدس» نزدیک‌تر می‌شویم
  • به زودی پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی را جشن می‌گیریم
  • سردار حسن‌زاده: جشن بزرگ پیروزی جبهه مقاومت و شکست رژیم صهیونیستی بیش از هر زمانی نزدیک است.
  • کمک به محرومین سرلوحه کار محمد کیانی رزمنده هشت سال دفاع مقدس
  • بکوشیم در راه خدا کار انجام دهیم
  • شجاعت و شهادت طلبی نیروهای مسلح کشور را به بازدارندگی رساند
  • ارائه خدمت به ۴ هزار نفر در خصوص کارت ایثار