Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرهنگ حسین عبدی فرمانده انتظامی شهرستان عباس آباد در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،    با اشاره به از کشف ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلو گرم چوب قاچاق از محل دپو و برداشت چوب توسط متهم گفت: در اجرای طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، ماموران پلیس آگاهی این فرماندهی با انجام اقدامات اطلاعاتی و گشت زنی در حوزه استحفاظی موفق به شناسایی یک قاچاقچی محصولات جنگلی در این شهرستان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: ماموران پس از هماهنگی‌های قضائی متهم را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

وی با اشاره به توقیف یک خودروی نیسان متعلق به متهم، گفت: این قاچاقچی محصولات جنگلی، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد و موضوع در دست بررسی است.
وی گفت: چوب‌های قاچاق کشف شده به اداره منابع طبعی این شهرستان تحویل شد.

فرمانده انتظامی عباس آباد در پایان با اشاره به اینکه قطع درختان جنگلی، به تاراج بردن منابع ملی بوده و تبعات زیست محیطی زیادی در پی دارد، از شهروندان خواست: در صورت مشاهده فعالیت غیرقانونی قاچاقچیان چوب و محصولات حاصل از چوب مراتب را سریعا به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.
انتهای پیام/س       کشف ۱۰ تن و ۵۰۰ کیلو گرم چوب جنگلی قاچاق در عباس آباد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: نیروی انتظامی سازمان زندان ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۸۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد

 روح‌اله شریف‌زاده  در جلسه با کارشناسان در اداره راهداری این شهرستان به عملکرد شاخص این اداره در سال گذشته اشاره کرد و اظهار داشت: با پیگیری‌های مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان و تلاش ادارات ستادی و شهرستان، روکش آسفالت ۶۵ کیلومتر از محور‌های اصلی، فرعی و روستایی این شهرستان انجام شده است.
وی ادامه داد: از این ۶۵ کیلومتر روکش آسفالت، ۳۰ کیلومتر راه‌های روستایی، ۲۴ کیلومتر راه‌های اصلی و ۱۱ کیلومتر از راه‌های فرعی انجام شده است.
رئیس اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان پلدختر بیان کرد: در سال گذشته حذف و اصلاح ۶ نقطه حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم اباد (پیچ بعد از جلگه، پیچ قبل از مورانی، پیچ پران پرویز و منطقه گل گل) و محور پلدختر -پل زال (تقاطع تالاب‌های ولیعصر و تقاطع کنار بلوط) با اعتباری بالغ بر ۳۳ میلیارد ریال انجام شد.
شریف‌زاده اضافه کرد: ۴ دستگاه پل در محور‌های روستایی (برگلان سوخته، چولهول، بن لار و تودار شاکرمی) احداث شد، همچنین ۷ دستگاه پل در محور‌های مواصلاتی این شهرستان مرمت و مورد بازسازی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: از دیگر اقدامات شاخص انجام شده احداث روشنایی نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر _ پل زال (بعداز پاعلم) و احداث برج نوری نقطه حادثه‌خیز محور پلدختر _خرم آباد (پیچ پران پرویز) می‌باشد.

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیارد ریالی قاچاق در خرم آباد
  • کشت برنج در پارس آباد مغان ممنوع شد
  • دستگیری عاملان تیراندازی در خرم‌آباد
  • رفع تصرف اراضی ملی در شهرستان قائم شهر
  • آزادسازی ۳ هکتار از اراضی ملی ساری
  • آمادگی افتتاح طرح‌های برق منطقه‌ای سمنان با سه‌هزار میلیارد ریال در سفر دولت
  • حذف و اصلاح نقاط حادثه‌خیز در محور پلدختر _خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم‌خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم‌آباد
  • کشف انبار لوازم خانگی ۱۲ میلیاردی قاچاق در خرم آباد
  • کشف و ضبط چوب آلات قاچاق جنگلی در شهرستان سوادکوه