Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،  عبدالکریم گراوند در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان بوشهر با تبریک سالروز فتح خرمشهر، تسلیت سالروز شهادت مولی‌الموحدین حضرت علی (ع) وگرامیداشت لیالی‌قدر بر تسریع در ترخیص کالا‌های تجار و بازرگانان در راستای تامین نیاز‌های اساسی جامعه تاکید کرد و افزود: بر اساس دستور رئیس جمهور مبنی بر تسریع تامین اقلام مصرفی و خوراکی مردم لازم است گمرکات استان بوشهر در این راستا عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی، با بیان اینکه تاخیر در ترخیص کالا‌ها و ماشین‌آلات از گمرکات به ضرر اقتصاد و صنایع تولیدی است گفت: ممکن است در کالا‌های وارداتی، کالا‌ها و اجناس مورد نیاز واحد‌های تولیدی و صنایع در انبار‌ها موجود باشد که باید در ترخیص این کالا‌ها تسریع شود.

استاندار بوشهر با تاکید بر تهیه گزارشی از موجودی انبار‌های بنادر استان بوشهر تصریح کرد: ترخیص کالا‌های وارداتی مورد نیاز مردم، صنایع تولیدی و واحد‌های دامی که در انبار‌های بنادر نگه‌داری می‌شود باید با همکاری دستگاه‌های ذیربط از جمله گمرکات استان بوشهر تسریع شود.

گراوند، شناسایی و متلاشی شدن باند‌های کلان قاچاق را در اولویت برنامه نیروی‌های انتظامی، امنیتی، اطلاعات، دریابانی و دیگر نهاد‌های مبارزه کننده با قاچاق دانست و افزود: فعالیت این دستگاه‌ها در عرصه مبارزه با قاچاق ستودنی است چراکه کشف باند‌های کلان موید عملکرد مطلوب آن‌ها و مبارزه قاطع با قاچاقچیان است.

وی، با تاکید بر جانمایی ایجاد گلوگاه ایست و بازرسی خودرو‌ها در محور دیلم به گناوه عنوان کرد: به‌زودی گلوگاه ایست و بازرسی در محور فراشبند فعال می‌شود.

استاندار بوشهر افزایش رضایت مندی مردم را از اهداف مهم خدمتگذاری مسئولان به مردم دانست و تاکید کرد: تمام تلاش‌هایی که مسئولان در جامعه انجام می‌دهند در راستای رضایت‌مندی، افزایش رفاه و آسایش مردم است و در این عرصه باید موانع بر سر راه مردم برداشته شود.

گراوندبا بیان اینکه جابه‌جایی کالا‌های ملوانی در درون شهر‌ها مشکلی ندارد افزود: حل مشکلات معیشتی مردم ساحل نشین مورد توجه ویژه قرار دارد و در این راستا باید در حل مشکلات مردم با استفاده از ظرفیت‌های استانی تلاش شود.

وی با اشاره به اینکه ایجاد نارضایتی در بین مردم زمینه سوء استفاده دشمنان را فراهم می‌کند تصریح کرد: ارتقاء امنیت، رفاه، آسایش و حل مشکلات معیشتی مردم در اولویت برنامه‌ها قرار دارد و در این راستا باید در این عرصه با تدبیر عمل کرد.

استاندار بوشهر، با اشاره به نقش مهم دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌ها و با تاکید بر محافظت از آن‌ها گفت: دوربین‌های کنترل سرعت در جاده‌ها در امنیت و ایمنی جاده‌ها نقش مهمی دارند که باید حفاظت از این تجهیزات مورد توجه قرار بگیرد.

گراوند با تاکید بر اجرایی شدن مصوبه هیئت دولت مبنی بر واردات ۱۰۰ قلم کالا در قالب کالای همراه ملوان افزود: با توجه به تصویب صدور مجوز واردات ۱۰۰ قلم کالای ملوانی از سوی ساحل نشینان، باید وزارت صنعت، معدن و تجارت در اجرایی کردن این مصوبه تسریع کند.

وی، تشکیل کارگروه اقدام در استان بوشهر در راستای اجرایی شدن مصوبه یاد شده گفت: باید برای اجرایی شدن مصوبه واردات ۱۰۰ قلم کالا در قالب کالای همراه ملوان در اسرع وقت تصمیم‌گیری شود چراکه اکنون لنج‌های تجاری منتظر عملیاتی شدن این مصوبه برای ترخیص کالا‌ها هستند.

استاندار بوشهر به وضعیت سامانه جامع انبار‌ها و ثبت انبار‌های استان بوشهر در این سامانه پرداخت و ادامه داد: باید ثبت انبار‌های استان بوشهر در سامانه یاد شده هر چه سریع‌تر ساماندهی شود.

گراوند تامین خرمای مورد نیاز جامعه را مورد تاکید قرار داد و بیان کرد: با همکاری کشاورزان و نخل‌داران باید وضعیت موجودی خرما در انبار‌های استان بوشهر بررسی و زمینه آن برای ارائه به بازار مصرف فراهم شود.

انتهای پیام/م

جابه‌جایی کالا‌های ملوانی در درون شهر‌ها مشکلی ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار اقتصادی واردات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۸۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز

رئیس سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز از آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز خبر داد و گفت: برای مهار این حریق ۱۰ ایستگاه اعزام شده‌اند.

هادی عیدی‌پور در گفتگو با ما در تشریح جزئیات این حادثه گفت: دقایقی پیش انبار کالا در میدان مهارت شیراز دچار آتش‌سوزی گسترده‌ای شد که به دنبال آن ۱۰ ایستگاه آتش‌نشانی به همراه تجهیزات اطفاء به منطقه اعزام شد.

اطلاعات تکمیلی متعاقبا اعلام می‌شود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: تسنیم

tags # اخبار حوادث سایر اخبار غذای ویژه انسان‌های اولیه چه بود و چه مزه‌ای داشت؟ | دستور پخت یک غذای مخصوص نئاندرتال‌ها! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟! انسان‌های نخستین چگونه صحبت می‌کردند؟

دیگر خبرها

  • مسئولان به فکر حل مشکلات معیشتی مردم باشند
  • دفاع موشکی ایران در برابر اسرائیل ابهت امت اسلامی را به رخ جهانیان کشاند/مسئولان مشکلات معیشتی مردم را حل کنند
  • هشدار پلیس فتا در مورد پیامک‌های جعلی کالا برگ و یارانه
  • بازدید از روستاها موجب تقویت تعامل مردم با مسؤولان می شود
  • کشف انبار نوشابه‌های قاچاق در رشت
  • کشف ایمپلنت قاچاق از دو مطب در تهران
  • مشکلات اراضی مردم در استان بوشهر برطرف شود
  • بیماران هموفیلی چشم انتظار توجه ویژه دولت و مجلس
  • با واحدهای درمانی متخلف در قم برخورد جدی می‌شود
  • (ویدئو) آتش‌سوزی گسترده انبار کالا در میدان مهارت شیراز