Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@16:54:13 GMT

سمنان| سیل تردد در محور گرمسار به آرادان را مختل کرد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۷۸۶۷

سمنان| سیل تردد در محور گرمسار به آرادان را مختل کرد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با اشاره به وقوع بارش‌های رگباری در اغلب نقاط این استان گفت: بارش‌های رگباری سبب جاری شدن سیلاب و مختل شدن تردد در محور گرمسار به آرادان شد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۵۶ استانها سمنان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، ایرج رئیسیان شامگاه گذشته در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بلافاصله پس از وقوع این مشکل، پلیس‌راه، هلال‌احمر و عوامل راهداری در منطقه یافته و در حال حاضر این محور تحت کنترل است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه بارش‌های رگباری سبب وقع سیلاب در برخی از نقاط استان سمنان شد افزود: همچنین بارش‌های رگباری در شهرستان میامی سبب وارد شدن خسارت به برخی تأسیسات کشاورزی و جاده بین مزارع در منطقه فرومد میامی شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه بارش باران سبب ایجاد روان آب در محور اصلی میامی به عباس‌آباد شد تصریح کرد: در حال حاضر در این محور هیچ مشکلی وجود نداشته و تردد عادی و روان است.

بارش رگباری باران در بجنورد| یک واحد مسکونی در منطقه جوادیه بجنورد تخریب شد + فیلمبارش رگباری باران در بجنورد + تصاویربارش رگباری باران سیستان و بلوچستان را فرا می‌گیرد

رئیسیان بارش‌های رگباری در شهرستان مهدی‌شهر نیز سبب وقوع سیلاب در معابر شهری شده که با کمک پلیس‌راه، هلال‌احمر و عوامل راهداری مشکل رفع شده و سیلاب به مسیل‌ها هدایت شد.

وی با بیان اینکه بارش‌های رگباری در سایر نقاط استان و به‌ویژه شهرستان شاهرود نیز صورت گرفت افزود: بر اساس گزارش‌های ارائه‌شده بارش باران در منطقه ییلاقی رضاآباد در منطقه خار توران بیارجمند شدید بوده و برای جلوگیری از وقوع هرگونه اختلال و کنترل اوضاع عوامل هلال‌احمر، راهداری، بخشداری و فرمانداری در محل حضور یافتند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان با بیان اینکه بر اساس گزارش‌های اداره کل هواشناسی این سامانه بارشی تا روز جمعه در استان فعال است از مردم خواست تا از توقف در حاشیه و بستر رودخانه‌ها خودداری کنند.

به گزارش تسنیم بر اساس پیش‌بینی‌ها صورت گرفته اداره کل هواشناسی استان سمنان با فعالیت سامانه بارشی تا اواخر هفته آسمان غالب نقاط استان سمنان درگیر رعدوبرق، رگبار و وزش باد شدید است.

انتهای پیام/ح

R41366/P/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور

ایمان محرابی نیا مسئول سالن عملیات مرکز مدیریت راه‌های کشور در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران با بیان اینکه بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های خراسان جنوبی، سیستان بلوچستان و کرمان همچنان ادامه دارد، گفت: با توجه به هشدار‌های هواشناسی همچنان شاهد افزایش بارش باران در مناطق جنوبی کشور هستیم.

وی افزود: ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی به دلیل بارش باران و وقوع سیل مسدود هستند و نیرو‌های راهداری برای بازگشایی این محور‌ها  تلاش می‌کنند.

او اظهار کرد: محور خرم آباد-پلدختر تا اطلاع بعدی مسدود بوده و تردد از محور جایگزین خرم آباد-کوهدشت و آزادراه خرم آباد-پل زال انجام می‌شود. همچنین  محور گشت-سراوان، بندر خمیر-بندرلنگه، نیکشهر-چابهار، ایرانشهر-زهکلوت و رودبار جنوب-ایرانشهر مسدود هستند.

وی در خصوص محور‌های مسدود غیرشریانی گفت: محور هشتگرد-طالقان، محور چاهان-زرآباد، جکدان-جاسک، فنوج-کتیج-رمشک، دلگان-بمپور، قصرقند-نیکشهر و بمپور-فیروزآباد مسدود هستند.  

او گفت: ایرانشهر-خیرآباد، نیکشهر-بنت، جلگه-چاه‌اسحاق، کنارک-زرآباد، فنوج-اسپکه، بمپور-جلگه، سوران-مهرستان، ایرانشهر-مهرستان، کمربندی جدید خرانق-یزد، عنبرآباد-بلوک، بریس-چابهار، نوبندیان-ریمدان، نگور-بریس، رودبار-زهکلوت (فرعی مظفرآباد و آبسردوئیه)، فنوج-بنت و رودبار-زهکلوت (فرعی بیژن آباد) هم به دلیل بارش سنگین باران و آبگرفتگی مسدود هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • قزوین بارانی می‌شود
  • بارش پراکنده و رگباری در راه لرستان
  • کشاورزان و عشایر هشدار بارش باران و وزش باد را جدی بگیرند
  • انسداد ۲۹ محور شریانی و غیر شریانی کشور
  • افتتاح کارخانه خوراک در شهرستان‌های گرمسار و آرادان
  • بارش باران استان زنجان را فرا می گیرد
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی درجنوب سیستان وبلوچستان
  • شکسته شدن رکورد بارش ۱۰ ایستگاه‌های هواشناسی بارانسنجی جنوب استان
  • هشدارنارنجی جوی: تداوم بارش‌های رگباری درسیستان و بلوچستان
  • پیش بینی هواشناسی کشور ۲۹ و ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ / بارش باران در نقاط اکثر استان ها