Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-16@16:03:29 GMT

یورش داعش به میادین نفتی در صلاح الدین عراق ناکام ماند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۷۸۸۸

یورش داعش به میادین نفتی در صلاح الدین عراق ناکام ماند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از النهرین، منابع عراقی از درگیری نیروهای امنیتی این کشور با تروریست‌های داعش که به دنبال هدف قرار دادن میادین نفتی در استان صلاح الدین در شمال عراق بودند، خبر دادند.

این منابع بیان کردند: نیروهای پلیس با حمایت نیروهای حشد شعبی با تروریست‌های داعش که به دنبال هدف قرار دادن میادین نفتی در کوه‌های علاس در استان صلاح الدین بودند، درگیر شدند که بر اثر این درگیری همه تروریست‌ها کشته شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شایان ذکر است که داعشی ها همچنان در کوه‌های حمرین در استان‌های صلاح الدین، کرکوک و دیالی حضور دارند و عملیات‌های متعدد نیروهای عراقی منجر به پاکسازی این کوه‌ها از تکفیری‌ها نشده است.

کد خبر 4624556

منبع: مهر

کلیدواژه: داعش عراق حشد شعبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۷۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار سخنگوی نیروهای مسلح به برخی دولتها و رژیم صهیونیستی

هشدار سخنگوی نیروهای مسلح به برخی دولتها و رژیم صهیونیستی: هرکس پایش را از گلیمش درازتر کند، پاهایش را قطع خواهیم کرد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه دفاعی خبرگزاری تسنیم، سخنگوی ارشد نیروهای مسلح سردار ابوالفضل شکارچی در واکنش به حمایت برخی از سران کشورهای غربی از رژیم صهیونیستی اظهار داشت: به سران کشورهای آمریکا٫ انگلیس، فرانسه و آلمان یادآوری می‌کنیم دست از حمایت رژیم رو به زوال اسرائیل شرور، قانون شکن، تروریست و کودک کش بردارید شما خوب میدانید جمهوری اسلامی ایران ثابت کرده است جنگ طلب نبوده و به دنبال گسترش جنگ نیز نیست.

هشدار باقری به اسرائیل: مقیاس پاسخ ایران در ثانیه خواهد بود

 
 وی افزود: اما اگر هرکس از جمله شما و آن رژیم مستأصل و درمانده، پایش را از گلیمش درازتر کند پاهایش را قدرتمندتر از پاسخ قبلی به اسرائیل متجاوز و شرور، قطع خواهیم کرد و چنانچه گوشه‌ای از این قدرت الهی دلاور مردان ایران اسلامی و قدرتمند را در عملیات وعده صادق به شما نشان دادیم و با غرش موشکها و پهپادهای دشمن شکن از سامانه‌های پیشرفته راداری و دفاع هوایی شما و از گنبد به اصطلاح آهنین اهداییتان به صهیونیستها عبور کردیم و قلعه های نظامی آن رژیم جعلی و جنایتکار را شخم زدیم.

 شکارچی در پایان تصریح کرد: توصیه می‌کنیم به جای محکومیت اقدام مشروع و قانونی ایران اسلامی، عاقل باشید و از رژیم نامشروع، احمق و تروریست و در باتلاق فرو رفته صهیونیستی حمایت نکرده وخود را به تنور آتش سوزان نیفکنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آغاز سرمایه‌گذاری صندوق توسعه ملی در میادین نفت و گاز با سهم ۴۵درصدی در توسعه یک میدان
  • هشدار سخنگوی نیروهای مسلح به برخی دولتها و رژیم صهیونیستی
  • آبرسانی به روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • رفع مشکل آب روستای کهریز صلاح‌الدین نهاوند
  • جدیدترین موضع گیری السودانی درباره روابط با ایران و آمریکا
  • یورش صهیونیست‌ها به نابلس/ ۴ فلسطینی شهید و مجروح شدند
  • یورش نظامیان صهیونیست به نابلس/ شهادت جوان فلسطینی+ فیلم
  • نقشه آمریکا برای ایجاد یک تشکیلات تروریستی جدید در عراق و سوریه
  • موساد به اردوگاه الهول سوریه نفوذ کرد
  • نفوذ سرویس موساد به اردوگاه الهول سوریه