Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-20@00:51:08 GMT

٣٣هزارتن شکر کوبایی وارد بندرامام شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۸۰۳۰

٣٣هزارتن شکر کوبایی وارد بندرامام شد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از مهر، علی اکبر احمدی امروز پنجشنبه دوم خرداد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: کشتی ۳۳ هزار تنی کوبایی واردات شکر خام از کوبا وارد بندر امام خمینی شده و در حال تخلیه شکر خام بر روی کامیون‌های ۲۵ تنی برای ارسال به کارخانه‌های تصفیه شکر در استان‌های اصفهان همدان خراسان رضوی، خراسان شمالی و مرکزی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: روز گذشته نیز کشتی ۳۳ هزار تنی از هند وارد بندر امام خمینی و تخلیه شد.

احمدی ادامه داد: از ابتدای فروردین تا کنون ۱۶۸ هزار تن شکر خام وارد بندر امام خمینی شده است.

وی با بیان اینکه از ابتدای سال تا کنون ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار تن انواع کالای اساسی در بندر امام خمینی تخلیه و وارد کشور شده است، گفت: همچنین کشتی چینی حامل روغن خوراکی نیز در حال تخلیه ۲۷ هزار تن روغن خوراکی است.

رئیس امور بندری اداره کل بنادر و دریانوردی خوزستان افزود: ۵۸ هزار تن ذرت از آمریکای جنوبی در حال تخلیه به کامیون‌ها است. یک کشتی ۶۶ هزار تنی دیگر هم در حال تخلیه ذرت و یک کشتی دیگر در حال تخلیه ۵۰ هزار تن کنجاله سویا است.

احمدی افزود: کشتی دایانا نیز در حال بارگیری محموله صادراتی ۵۰ هزار تنی سنگ آهن و کلینکر (ماده اولیه تولید سیمان) از بندر امام خمینی است. میزان صادرات این کالاها از بندر امام سالانه ۲.۵ میلیون تن است.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: کالای اساسی بندر امام خمینی واردات کالا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۰۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است

به گزارش خبرنگار مهر، بر اساس نوتام صادره شماره «۱۳۳۰» تمام پروازهای فرودگاه امام خمینی (ره) و مهرآباد تا ساعت (۱۰:۳۰) صبح امروز (۳۱ فروردین) امکان پذیرش و اعزام مسافر راه نخواهد داشت.

برهمین اساس پروازهای این بازه زمانی باطل شد و مسافرین از عزیمت به فرودگاه خودداری کنند.

کد خبر 6082233 زهره آقاجانی

دیگر خبرها

  • پروازهای فرودگاه‌های مهرآباد و امام خمینی تا ۱۰:۳۰صبح لغو شده است
  • تعلیق فوری پروازهای فرودگاه امام خمینی(ره)
  • ◄ یک فروند کشتی با ظرفیت 40 TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر پهلوگیری شد
  • دولت نجات ملی یمن : ما مشکوک هستیم که اعضای موساد از طریق یک پرواز، وارد بندر المخا شدند
  • اهدا بیش از ۱۰۰ کولر گازی به مدارس بندر امام خمینی(ره)
  • سیدحسن خمینی پیام صادر کرد
  • ترخیص بهداشتی ۹ میلیون تن نهاده دام وارداتی از بندر امام
  • رشد ۷۲ درصدی تخلیه کالاهای اساسی در بندر انزلی
  • ترخیص بیش از ۹ میلیون تن نهاده دام در بندر امام خمینی
  • پهلودهی یک کشتی با ۴۰ TEU کانتینر یخچالی در بندر شهید باهنر