Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارشگروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان، شما می‌توانید با مراجعه به این بخش از نحوه پیگیری سوژه‌های ارسالی خود به سامانه‌های پیامکی ۱۰۰۰۱۹۱۵ مطلع شوید.

 

 

 

از میان انبوه پیامک‌های رسیده در تاریخ دوم خرداد  ماه مهمترین آن‌ها در ادامه قابل مشاهده است.

 

6777...0938: سلام، چرا شرکت سایپا در طول چند ماه چندین بار افزایش قیمت محصولات کارخانه ای داده ولی کسی پیگیر نیست لطفا شما پیگیری فرمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


0700...0938: سلام خسته نباشید، من دوبار برای جداسازی یارانه اقدام کردم ولی هربار با این حرف مواجه شدم:سایت تا اطلاع ثانوی مسدود است لطفا رسیدگی کنید.

 

7118...0935: باسلام و خسته نباشید، من از سال 93 تاحالا در یک روستای محروم بدون هیچ دریافت پولی در پیش دبستانی و نهضت فعالیت می کنم قرار بود استخدام بشیم  اما خبری نیست، خواهش می کنم رسیدگی کنید،قهرمانی ازبناب.


7376...0933: مسئول محترم 2 ماه هست هزینه های دارو در کمیته امداد امام خمینی پرداخت نشده می گویند بودجه نیست لطفا پیگیری کنید

 

8802...0930: با سلام و خسته نباشید لطف کنید درباره سهمیه سیل زدگان در کنکور یک گزارش تهیه کنید سازمان سنجش  آمار دقیقی درباره اینکه تاثیر این سهمیه چقدره منتشر نکرده است.

 

9608...0916: سلام. افزایش حقوق چهارصد هزار تومانی این ماه با حقوق پرداخت نشد. حقوق سال گذشته رو با کسر بیمه امسال پرداخت شد.

 

6755....0912: سلام سایپا طرح تبدیل خودروهای برلیانس اجرا کرده و ۴خودرو معرفی کرده ، وقتی برای تبدیل به نمایندگی مراجعه می کنیم فقط دوخودرو پراید و تیبا میتونی انتخاب کنی و کوئیک و ساینا نمیتونی انتخاب کنی ،لطفا پیگیری کنید.

 

00240937: سلام خسته نباشید از شرکت قاصدک محصول خریداری کردیم قرار بود بهمون خودرو بدن از شهریور تا حالا بهمون ندادند لطفا پیگیری کنید.

4758....0912: با سلام لطفا بصورت ناشناس به درمانگاه گوارش مرکز تحقیقات گوارش واقع در خیابان شهید اعرابی جنب بیمارستان طالقانی روهای سه شنبه تشریف بیارید و ببینید که با بیماران چه رفتار زشت و توهین آمیزی انجام می شود بهیاری که برای تعیین نوبت تعیین شده بسیار فرد ناکارآمدی است که فقط باعث اتلاف وقت بیماران و همچنین ایجاد درگیری بین بیماران می شود . بیماری که از شهرستان آمده ساعت ها منتظر نوبت است در حالیکه هیچ نظم و ترتیبی وجود ندارد بارها در مورد این خانم بهیار و عدم توانایی ایشان به سوپروایزرها تذکر داده شده ولی هیچ تمهیدی انجام نگرفته. خواهش می کنم یک روز سه شنبه برای ویزیت از ساعت ۱۲ ظهر تشریف بیارید و بطور ناشناس وضعیت این درمانگاه را ببینید خودتان متوجه می شوید که تنها چیزی که وجود ندارد احترام به حرمت انسان های بیمار است.

 

1663....0936: سلام.7200پذیرفته شدگان آزمون استخدامی کادر اداری قوه قضاییه در سال96  هجده ماهه بلاتکلیف هستند .لطفا پیگیری کنید.ممنون.

 

5223...0933: سلام بنده کارگر شهرداری شهرستان الشتر از لرستان هستم 27ماه حقوق عقب افتاده داریم تو این استان به هر دری میزنیم بسته می شود برای خاطرخدابه گوش مسئولین برسونید شاید کسی به دادمون برسه

 

 9658....0912: موضوع استفاده نکردن تاکسی های شهر تهران از تاکسی متر و نظارت نکردن سازمان تاکسی رانی و شهرداری تهران را پیگیری بفرمایید...؟باور کنید همیشه بابت پرداخت کرایه تاکسی اضافه مشاجره داریم با راننده های تاکسی

 

 5374...0922: پیگیرمستمری صدو هشت هزارتومانی معلولان شدید از کار افتاده باشد که این مبلغ با تورم چگونه حساب کردن و نسبت به سال 97چرا نباید یک ریال افزایش داشته باشد

 

5931...0918: با عرض سلام،لطفا راجع به کنترل ساعت کاری رانندگان کامیون که با خستگی و خواب آلودگیشان،باعث وقوع تصادفات فجیع می شوند،گزارشی تهیه فرمایید.باتشکر.

 

0701...0990:  لطفا از بیمارستان ضیاییان قسمت ترزیقات وسرم تراپی بازدید  بفرمایید واقعا از نظر بهداشتی آلوده است شما را به خدا پیگیری بفرمایید

 

7110....0919: چرا سهام عدالت اعلام می کنند هفته آینده میریزن حساب ولی خبری از ریختن نیست .

 

3904...0917: سلام. خسته نباشید. ببخشید درباره ی فروش فوری و ثبت نام اینترنتی گزارش  تهیه بفرمائید

 

2816...0913: لطفا پیگیر شوید که چرا برای بازنشستگان تامین اجتماعی از اول سال افزایش حقوق را اجرا نکردند.حقوق فروردین همانند سال 97بوده است..

 

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مشکلات مردم صدای مردم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۰۳۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۳ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت ساینا و شاهین در بازار

فرارو- قیمت ساینا S دنده‌ای در بازار آزاد امروز دوشنبه سوم اردیبهشت به ۴۵۰ میلیون تومان رسید. نسبت به خریدوفروش‌های دیروز شاهد کاهش پنج میلیونی قیمت ساینا S دنده‌ای هستیم و همزمان ارقام پیشنهادی فروشنده‌های شاهین دنده‌ای و شاهین اتومات نیز به همین اندازه تقلیل پیدا کرده است.

قیمت شاهین دنده‌ای امروز ۷۷۵ میلیون تومان است و خرید شاهین اتوماتیک ۸۷۵ میلیون تومان خرج برمی‌دارد. با این حال وارداتی‌های سایپا امروز هر کدام ۵۰ میلیون گران شدند.

چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۲ امروز یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان و چانگان CS۳۵ پلاس تیپ ۳ به‌طور متوسط یک میلیارد و ۹۵۰ میلیون تومان قیمت دارد. قیمت محصولات سایپا در بازار آزاد را می‌توانید در جدول زیر مشاهد کنید.

قیمت روز خودروهای سایپا

مدل دوم اردیبهشت سوم اردیبهشت
پراید 151 تیپ DA مدل 1403

340 میلیون تومان

340 میلیون تومان

تیبا صندوقدار مدل 1401

397 میلیون تومان

397 میلیون تومان

تیبا هاچبک مدل 1401

402 میلیون تومان

402 میلیون تومان

ساینا S دنده‌ای مدل 1403

455 میلیون تومان

450 میلیون تومان

کوئیک GX مدل 1403

445 میلیون تومان

442 میلیون تومان

کوئیک SR دنده‌ای مدل 1403

455 میلیون تومان

455 میلیون تومان

اطلس مدل 1403

590 میلیون تومان

590 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 2

یک میلیارد و 700 میلیون تومان

یک میلیارد و 750 میلیون تومان

چانگان CS35 پلاس تیپ 3

یک میلیارد و 900 میلیون تومان

یک میلیارد و 950 میلیون تومان

شاهین دنده‌ای مدل 1403

780 میلیون تومان

775 میلیون تومان

شاهین اتوماتیک مدل 1403

880 میلیون تومان

875 میلیون تومان

دیگر خبرها

  • انتقاد از واریز نشدن افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
  • طرح فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • آغاز فروش سایپا با خودروی ۱۵۱ آغاز شد
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۵ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ تداوم کاهش قیمت شاهین در بازار
  • پیش‌فروش محصول جدید سایپا بدون تعیین قیمت کارخانه
  • قیمت محصولات سایپا سه‌شنبه ۴ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ قیمت امروز اطلس و شاهین
  • بی عدالتی در حق بازنشستگان / حقوق مدیران سازمان تامین اجتماعی چقدر است؟
  • دومین جلسه برای بررسی افزایش حقوق بازنشستگان کارگری
  • قیمت محصولات سایپا دوشنبه ۳ اردیببهشت ۱۴۰۳؛ کاهش قیمت ساینا و شاهین در بازار