Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-23@20:33:23 GMT

مجیدی لیستی به باشگاه نداده است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۸۰۴۲

مجیدی لیستی به باشگاه نداده است

برخلاف شایعاتی که به گوش می‌رسد، فرهاد مجیدی تاکنون برای فصل آینده لیستی به باشگاه استقلال نداده است.

به گزارش ورزش سه ، طی روزهای گذشته بارها شنیده شد که مسؤولان باشگاه استقلال طبق لیست اعلامی مجیدی مشغول مذاکره با بازیکنان هستند اما گویا فرهاد منتظر است تا وضعیت سرمربی فصل آینده این تیم مشخص شود.

فرهاد مجیدی استقلال تهران.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فرهاد مجیدی استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۰۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما، عباس مجیدی نژاد با بیان اینکه حمل و نقل یکی از بزرگترین تراکنش‌های مالی را در کشور دارد، گفت: اگر خودرو‌های سنگین معاینه فنی نداشته باشند، نمی‌توانند به کارشان ادامه دهند و درواقع برای این خودرو‌ها بارنامه حمل کالا صادر نمی‌شود و حتی نمی‌توانند مسافر هم جابجا کنند.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه سایت نامکو و سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در صدور کارت هوشمند مشکلی ندارند، افزود: صدور کارت هوشمند با صدور برگ معاینه فنی ارتباط مستقیمی دارد و قطع بودن سامانه سیمفا باعث شده است برگ معاینه فنی صادر نشود.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

رئیس انجمن صنفی مراکز معاینه فنی خودرو گفت: در بند سه آیین نامه مطرح شده است که مسئولیت سامانه سیمفا با وزارت کشور است و وزارت کشور و اتحادیه حمل و نقل همگانی که به اصطلاح پیمانکار این سیستم هستند، تاکنون پاسخگوی قطعی این سیستم نبودند.

مجیدی نژاد افزود: مراکز معاینه فنی سبک هم با مشکل کندی سیستم، قطعی سیستم و معضلات دیگر مواجه هستند، اما تاکنون اقدامی برای رفع این مشکل نشده است.

­

دیگر خبرها

  • (تصویر) عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • عرض اندام معنادار فرهاد مجیدی در اینستاگرام!
  • محمد مومنی: واگذاری سرخابی‌ها به روند توسعه فوتبال ما کمک قابل توجهی می‌کند
  • مسئولان پاسخگوی قطعی سامانه معاینه فنی خودرو‌های سنگین نیستند
  • استقلال تکلیف نکونام را تعیین کرد
  • سرمربی استقلال به شاگردانش هشدار داد؛ این اشتباه برایمان گران تمام می‌شود!
  • باشگاه استقلال تکلیف نکونام را مشخص کرد
  • استوری معنادار هلدینگ خلیج فارس برای استقلال
  • صحبت مهم عضو هیات مدیره استقلال درباره آینده نکونام
  • قانون جنجالی پابرجاست؛ استقلال و پرسپولیس باید پیروی کنند!