Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-24@23:29:52 GMT

تصادف خونین سمند و کیا + تصاویر

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۸۰۵۶

تصادف خونین سمند و کیا + تصاویر

راننده سمند پس از تصادف شدید با خودروی کیا، داخل اتاقک خودرو گرفتار شد. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۲ اجتماعی حوادث نظرات - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران پویا؛ ساعت 16:28 روز گذشته (یکم خرداد 98) تصادف دو دستگاه خودرو با یکدیگر، در بزرگراه تهران ـ کرج، ورودی شهرک پیکان‌شهر به سامانه 125 اعلام شد که بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 76 به همراه گروه امداد و نجات هشت به محل حادثه اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بنابر گفته ولی شکورلی؛ فرمانده آتش‌نشانان اعزامی، دو دستگاه خودروی سواری سمند و کیا در جاده ورودی پیکان‌شهر و در دو مسیر مختلف در حال حرکت بودند که از مقابل به شدت با یکدیگر تصادف کردند.

وی افزود: شدت برخورد به حدی بود که هر دو وسیله‌نقلیه متلاشی شده و راننده خودروی سمند نیز در میان آهن‌پاره‌های خودرو گرفتار شده بود. آتش‌نشانان بلافاصله پس از قطع برق و جلوگیری از نشتی بنزین این خودروها، نسبت به ایمن‌سازی صحنه تصادف اقدام کردند.

بنابر اعلام پایگاه خبری 125؛ آتش‌نشانان بلافاصله با استفاده از تجهیزات لازم راننده خودروی سمند را که به شدت مجروح شده بود، از میان خودروی متلاشی شده، خارج کرده و برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس دادند.

مرگ تلخ راکب موتورسیکلت در تونل نیایش

انتهای پیام/

 

R1370/P/S2,1392/CT12 واژه های کاربردی مرتبط آتش‌نشانی تهران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: آتش نشانی تهران آتش نشانی تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۰۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت

سرهنگ مصطفی کول‌زاده  اظهار کرد: این تعداد فوتی و مجروح نتیجه ۱۰۰ فقره تصادف در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان بوده است.

وی سرعت زیاد، انحراف و تجاوز به چپ و سبقت غیرمجاز را از دلایل عمده بروز حوادث رانندگی این مدت در جاده‌های جنوب سیستان و بلوچستان ذکر کرد و افزود: بیشترین تصادفات این مدت به سرعت زیاد و عدم توجه به جلو اختصاص دارد.

فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان با اشاره به هشدار هواشناسی مبنی بر بارندگی در جنوب استان گفت: باتوجه به اینکه بارش باران و لغزنده بودن معابر درون و برون شهری، منجر به افزایش تصادفات و واژگونی ها شده لازم است رانندگان وسایل نقلیه، با احتیاط بیشتری رانندگی و دو موضوع اصلی شامل رعایت سرعت مطمئنه و فاصله طولی مناسب را مد نظر قرار دهند.

وی تاکید کرد: رانندگان توجه داشته باشند، هنگام بارش باران میدان دید راننده محدود می‌شود و احتمال بروز تصادف به مراتب بالاتر می‌رود. از این رو لازم است تجهیزاتی مثل برف‌پاک‌کن و بخاری که نقص آن‌ها می‌تواند در دید راننده تاثیرگذار باشد، مورد بازبینی و در صورت نیاز رفع نقص قرار گیرند.

سرهنگ کول زاده با بیان اینکه در بارندگی، سرعت خودرو بایستی به مراتب کمتر از سرعت در راه‌های خشک باشد زیرا که سطح اصطکاک بین راه و لاستیک به حداقل می‌رسد، گفت: هنگامی که آب زیادی در سطح معابر جاری می‌شود، چنانچه با سرعت وارد آن شوید آب موجود میان لاستیک و جاده قرار گرفته و در این حالت خودرو بر روی لایه‌ای از آب حرکت می‌کند و بسیار خطرناک و احتمال خروج از راه و تصادف و واژگونی را افزایش می دهد.

وی تاکید کرد: در مجموع خودداری از عجله در سفر و داشتن استراحت کافی برای حدود ۱۵ دقیقه پس از هر ۲ ساعت رانندگی برای جلوگیری از خستگی و خواب آلودگی راننده وسیله نقلیه ضروری است تا بازگشت مسافران به شهر و دیار خود ایمن و سلامت انجام شود.
فرمانده پلیس راه جنوب سیستان و بلوچستان تصریح کرد: رانندگان عزیز توجه داشته باشند رعایت فاصله طولی و رانندگی با سرعت مطمئنه می‌تواند از بروز بسیاری سوانح و تلفات جاده‌ای جلوگیری کند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • تصادفات جنوب سیستان و بلوچستان ۴۶ کشته برجا گذاشت
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • راننده نیسانی که از تصادفی مهیب جان سالم به در برد (فیلم)
  • نجات معجزه آسای راننده نیسان از سانحه تصادف + فیلم
  • راننده نیسان عابر پیاده‌ای را کشت
  • تصاویری از تصادف همزمان ۳ خودروی شوتی در جاده کوهستانی | چپ شدن قطاری!
  • واژگونی سه خودرو شوتی در جاده یاسوج - اصفهان | سه راننده جان باختند + فیلم
  • تصادف عجیب ۳ دستگاه خودرو در جاده یاسوج ـ اصفهان+فیلم
  • بیرون کشیدن یک راننده از خودروی در حال سوختن + فیلم
  • نجات راننده مصدوم محبوس از درون پراید