Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل راه و شهرسازی یزد با بیان اینکه باید خدمات در حوزه مسکن برای افراد فاقد خانه ارائه شود گفت: بانک اطلاعاتی خدمات قابل ارائه در حوزه مسکن و شهرسازی ایجاد می‌شود. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۷ استانها یزد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، رضا یادگاری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد با اشاره به اینکه بحث مسکن در یزد از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است اظهار داشت: با وجودی که در استان یزد آمار مسکن از وضعیت خوبی برخوردار است اما همچنان افراد بسیاری هستند که مسکن مناسب ندارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: افرادی هستند که یک یا دو یا حتی بیشتر خانه دارند اما افراد بسیاری هم هستند که مالک نبوده و باید هزینه‌های بسیار زیاد اجاره را پرداخت کنند.

مدیرکل راه و شهرسازی یزد عنوان کرد: متاسفانه افرادی هم هستند که از بی‌اطلاعی مردم سوء استفاده کرده و با زمین‌خواری، اقدام به فروش اراضی که اصلا طرح کاربری برای آن دیده نشده وخدماتی به آن ارائه نمی‌شود به مردم می‌کنند.

سامانه جامع اطلاعات مسکن راه‌اندازی می‌شوددر آرزوی خانه‌دار شدن; ردپای دلالان در قیمت افسار گسیخته مسکن در شهرکردتوسعه مسکن مهر قیمت‌ها را کاهش می‌دهد

یادگاری تصریح کرد: مردمی هم که از این افراد اقدام به خرید زمین می‌کنند تمام هستی خود را می‌گذارند تا بتوانند زمینی خریداری کرده و در عمر خود صاحب خانه شوند اما بعد از مدتی متوجه می‌شوند که هستی خود را از دست داده‌اند و نتوانسته‌اند به آنچه می‌خواهند برسند.

وی با اشاره به اینکه این موضوع سبب گسترش حاشیه‌نشینی در شهر می‌شود ادامه داد: باید زمینه‌ای فراهم شود که هم جلوی سوء استفاده زمین‌خواران گرفته شود و هم برنامه‌ریزی لازم صورت پذیرد که بتوان به مردم خدمات ارائه کرد و آنهایی که مسکن ندارند صاحب خانه شوند.

مدیرکل راه و شهرسازی یزد با تاکید بر اینکه این موضوع نیازمند یک برنامه‌ریزی جامع و کامل دارد خاطرنشان کرد: باید به گونه‌ای عمل کرد که بانک اطلاعاتی کاملی از خدمات قابل ارائه در سطح شهر وجود داشته باشد و بلافاصله پس از مراجعه ارباب رجوع، خدمات به وی ارائه شود.

انتهای پیام/ ز

R41376/P/S6,76/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۱۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد

روح الله اکبری دستیار ویژه وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه  برای ساخت پروژه‌های نهضت ملی مسکن حدود ۴ هزار همت نیاز داریم که تا به امروز تنها دو سوم از متقاضیان آورده خود را پرداخت کرده اند گفت: از این ۴ هزار همت یک سوم بانک‌ها پرداخت کرده اند.

وی افزود: کاهش نرخ بیکاری با اجرایی شدن پروژه های نهضت ملی مسکن  بسیار نمود پیدا کرده  است.

اکبری اظهار کرد: در بازه ۱۰ساله  رشد بخش مسکن منفی بود اما  امروزه  که با رشد حدود ۳درصدی مواجه هستیم  این رشد  تورمی نبوده است.

دستیار ویژه وزیر راه و شهرسازی  تاکید کرد: از ظرفیت‌ مردمی‌سازی ساخت مسکن غافل نشویم چرا که به کارگیری این ظرفیت ها نقش موثری  در تکمیل و تسریع اجرای پروژه‌های نهضت ملی مسکن  دارد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی راه و شهرسازی

دیگر خبرها

  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر رسید
  • هزینه اضافی به بنگاه ممنوع؛ با سامانه خودنویس هزینه عقد قراردادهای اجاره بین مالک و مستاجر به صفر می‌رسد
  • استقرار مدیرسرمایه گذاری سازمان منطقه آزاد ماکو در مرکز خدمات سرمایه گذاری آذربایجان غربی
  • سهم یک چهارمی ساخت خانه‌های روستایی در طرح نهضت ملی مسکن مازندران
  • ۲ خانه بهداشت روستایی در گرمسار افتتاح شد
  • معاون وزیر ۲ خانه بهداشت روستایی را در گرمسار افتتاح کرد
  • گره‌گشا نبودن وام مسکن برای خانه‌دارشدن مردم
  • رشد بخش مسکن بعد از ۱۰ سال با استفاده از ظرفیت‌های مردمی غیرتورمی شد
  • پیش‌بینی قیمت مسکن تا پایان سال ۱۴۰۳ | برای خرید مسکن در ارزان‌ترین نقظه تهران باید این مقدار هزینه کنید
  • مقاوم سازی نزدیک به ۳۵ درصد از خانه‌های روستائیان درآذربایجان غربی