Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@07:40:15 GMT

فراخوان پزشکان داوطلب برای مراسم اربعین حسینی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۸۱۵۸

فراخوان پزشکان داوطلب برای مراسم اربعین حسینی

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر از نام نویسی پزشکان داوطلب برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی در ایام اربعین خبر داد.

به گزارش ایسنا، علی حیدری با اعلام این خبر گفت: پزشکان داوطلبی که تمایل دارند در ایام اربعین به زائران حسینی در عتبات خدمت‌رسانی کنند می‌توانند در فراخوان مرکز پزشکی حج و زیارت نام نویسی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت با اشاره به حضور میلیونی زائران در عتبات عالیات در ایام اربعین اظهارکرد: همچون سنوات گذشته این فراخوان چند ماه قبل از ایام اربعین اعلام می‌شود تا ضمن دریافت درخواست‌های پزشکان داوطلب برای حضور، برنامه‌ریزی‌های لازم برای ارائه بهینه خدمات به زائران انجام شود.

براساس اعلام مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر، حیدری ادامه داد: پزشکانی که تمایل دارند در ایام اربعین حسینی (ع) سال ۱۳۹۸ با این مرکز همکاری کنند، می‌توانند برای نام‌نویسی در این فراخوان با شماره تلفن‌های ۸۶۷۴۴۱۲۳ و۸۶۷۴۴۱۱۶ پیش‌شماره ۰۲۱ تماس بگیرند.

معاون عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت جمعیت هلال احمر در خصوص مدت‌ زمان نام‌نویسی و اعزام پزشکان گفت: مدت زمان نام‌نویسی پزشکان در این فراخوان تا ابتدای مردادماه اعلام شده است و اعزام پزشکان عمومی به مدت ۱۷ روز از ۵ تا ۲۸ صفر انجام خواهد شد و پزشکان متخصص نیز به مدت ۱۰ روز از ۱۱ تا ۲۱ صفر به عتبات عالیات اعزام می‌شوند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: اربعین حسینی اربعین98 اربعين حسيني عتبات عالیات مرکز پزشکی حج و زیارت هلال احمر هلال احمر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۱۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساخت سامانه رباتیک معاینات پزشکی از راه دور توسط جوان خوزستانی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، توسط این دستگاه هوشمند، پزشکان می‌توانند معاینات تخصصی و عمومی را از راه دور برای بیماران انجام دهند و پس از تشخیص، نسخه تجویز کنند. همچنین بیماران از طریق اپلیکیشن، پزشک مورد نظر را انتخاب می‌کنند و در موعد مقرر حضور یافته و تحت معاینه قرار می‌گیرند.

از طریق این دستگاه، در حال حاضر پزشکان می‌توانند معایناتی از قبیل فشار خون، اکسیژن خون، نوار قلب آنلاین، تب‌سنجی، معاینه دهان و دندان، معاینه گوش و معاینه قلب را انجام دهند و سایر معاینات نیز می‌توانند به قابلیت‌های دستگاه اضافه شوند.

این دستگاه توسط میلاد بهداروند از فعالان شرکت‌های عضو پارک علم و فناوری خوزستان، ثبت اختراع شده و با حمایت‌های پارک علم و فناوری و تلاش‌های این مخترع جوان و خلاق، نمونه اولیه آن ساخته شده است.

استفاده از این دستگاه به ویژه در مناطق صعب‌العبور که حضور پزشکان و متخصصان در مراکز درمانی سخت است، می‌تواند کمک بسزا و ارزشمندی به حوزه بهداشت و سلامت به ویژه مردم در این مناطق انجام دهد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی



 

دیگر خبرها

  • اطلاعیه دانشگاه علوم پزشکی لرستان درپی درگذشت یکی از پزشکان متخصص استان
  • برخورد با خاطیان زیرمیزی بگیر در مراکز درمانی کردستان
  • بیش از ۸۰ هزار داوطلب در نوبت دوم کنکور ۱۴۰۳ نام نویسی کردند
  • چرا پزشکان خودکشی می‌کنند؟
  • تجلیل از ۵۲ راننده داوطلب خدمت خالصانه سفر اربعین
  • تردد بیش از ۱۵۵ هزار نفر از مرز مهران
  • هشدار بازرسی به زیرمیزی گرفتن پزشکان در کردستان
  • ساخت سامانه رباتیک معاینات پزشکی از راه دور توسط جوان خوزستانی
  • ثبت‌نام ۳۱۰۰۰ نفر برای اعزام به عتبات نوروزی
  • انتقاد از تعرفه‌های جدید پزشکی/افزایش ۳۵ درصدی بار سنگینی بر دوش بیمارستانهای دولتی وارد می‌کند