Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، به نقل از باشگاه سپاهان، امیر قلعه نویی سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت: جا دارد از مجموعه سپاهان تشکر کنم. ما امسال سال خیلی خوبی داشتیم. باشگاه سپاهان به واقع باشگاه است. نه کلمه فرهنگی را به یدک می‌کشد و نه کلمه باشگاه را. این باشگاه حدود ۲ هزار ورزشکار دارد و من فکر می‌کنم کمتر باشگاهی باشد یا اصلا نباشد در ایران که چنین ساختاری داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در چند رشته قهرمانی داشته باشد چه در آقایان و چه در بانوان. واقعا باشگاه سپاهان به ورزش ما خدمت می‌کند. جا دارد از مدیرعامل محترم کارخانه تشکر کنیم که یکی از دغدغه‌های اصلی اش باشگاه سپاهان است.

فوتبال ما با ناعدالتی‌ها به بیراهه می‌رود

قلعه نویی در مورد بازی نیمه نهایی جام حذفی مقابل پرسپولیس گفت: ما لیگ را با فراز و نشیب و ناعدالتی‌هایی که نمی‌خواهم در این شب‌های عزیز به آن بپردازم پشت سر گذاشتیم. کم لطفی‌هایی به ما شد و همه مردم متوجه شدند. واقعا نگاه‌ها، نگاه عدالت محور در فوتبال ما نبود. شما ببینید سیاوش یزدانی را تعلیق می‌کنند یک بازی ما نمی‌توانیم از او استفاده کنیم، اما می‌بینید راجع به تیم‌های دیگر این مدلی نیست. فوتبال ما به بیراهه می‌رود. این رفتار‌ها و این ناعدالتی‌ها و این برگزاری مسابقات به فوتبال ما کمک نمی‌کند. مردم هم همه چیز را متوجه شدند. ما قضاوت را به عهده آن‌ها می‌گذاریم.

آیا فرهنگ این است که در یک بازی آسیایی به من فحش بدهند؟

او ادامه داد: ما کارمان را می‌کنیم و وظیفه مان را انجام می‌دهیم. همه این جوان‌ها متعلق به این مملکت هستند. جوری رفتار کنیم که خدای نکرده خون از دماغ کسی نریزد. اصلا این فوتبال ارزشش را ندارد. من قبلا گفته ام هر چقدر می‌خواهند به من توهین کنند، اما به هم سنگ نزنند. این چه فرهنگی است؟ آیا شما این را فرهنگ و منطق می‌دانید که در یک بازی آسیایی به من توهین کنند؟!

در زندگی ام به جز خدا و اهل بیت به هیچ شخصی باج ندادم

وی در پاسخ به این سوال که آیا بهتر نیست یک بار برای همیشه، همه این مسائلی که در مورد امیرقلعه نویی مطرح می‌شود را خودش پاسخ بدهد، گفت: چه مسائلی مطرح می‌شود؟ نه کمیته انضباطی، نه کمیته اخلاق، نه کمیته‌های دیگر هیچ وقت روی امیرقلعه نویی نگاه عدالت محور نداشتند. در این چندسال اخیر چقدر کمیته انضباطی علیه امیر قلعه نویی حکم داده است؟ همه آن‌ها هم قطعی و جریمه! این همه رفتار‌ها علیه من شد چرا حسن زاده ورود نکرد. کافی است در مورد یک نفر دیگر باشد. من می‌دانم چرا، چون در زندگیم راهم را درست می‌روم. در زندگیم جز خدا و اهل بیت به کسی باج ندادم. آن‌ها آدم‌های این مدلی را نمی‌توانند تحمل کنند.

حق علی دایی وزیر یا رئیس فدراسیون شدن است

قلعه نویی گفت: من اصلا به برخورد‌های باشگاه کاری ندارم و اصلا هم به من ربطی ندارد. آن‌ها مسائل درون خانوادگی خودشان را دارند. در دنیا چند علی دایی داریم؟ او یا حقش است وزیر این مملکت شود یا حداقل رئیس فدراسیون شود و باید این‌ها پله‌ای شوند که علی دایی رئیس کنفدراسیون فوتبال آسیا شود. من امیر قلعه نویی که کوچک هستم، اما می‌خواهم بگویم این رفتار‌ها خوب نیست. اصلا من بدترین آدم روی زمین، چه ربطی دارد که در بازی آسیایی این رفتار‌ها انجام شود؟

اگر به ناموس تورک و حسن زاده هم توهین شود آن‌ها تحمل می‌کنند؟

سرمربی سپاهان اضافه کرد: کدام مسئول ورود کرده است؟ حسن زاده ورود کرد یا آقای تورک؟ اصلا من چیزی نگویم، کدام یک از این آقایان ورود کرد؟ اگر یکی از این کلمات را به خود آقای تورک یا آقای حسن زاده بگویند چه واکنشی نشان می‌دهند؟ وریا غفوری یک چیزی در مورد آقای حسن زاده گفت چند دفعه جوابش راداد؟! اگر به ناموس دوستان توهین کنند می‌توانند تحمل کنند؟ در آخر هم به جای اینکه به من تقدیرنامه بدهند و از من تشکر کنند که با همه این توهین‌ها خویشتن داری کردم، من را خواستند که چرا به کنفرانس نرفته ام؟!

استقلالی که قرارداد مربی اش ۱۸ میلیارد تومان است برای آقایان

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که آیا فصل آینده در استقلال خواهد بود، گفت: استقلال جزو خاطرات زندگی من است. افتخارم این است که زمان‌هایی که استقلال پول نداشت، من و چند نفر دیگر ایستادیم و کمک کردیم استقلال شرایط آرمانی پیدا کرد. حالا که استقلال پول دارد بگذارید برای آقایان باشد. تیمی که یک قرارداد مربیش ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار دلار است، که به الان حساب کنید ۱۸ میلیارد می‌شود، این استقلال مال آقایان باشد. آن استقلالی که قبلا پول نداشت و مشکلات داشت و کسی از ۱۰ کیلیومتری آن رد نمی‌شد برای ما. من خوشحالم زمانی استقلال را گرفتیم که پول نداشت. اعتبار داشتیم. به خاطر اعتبار مردم، باشگاه، مدیر عاملان وقت و کمی هم بنده توانستیم تیم را با کمترین هزینه پنجاه و پنجم جهان و در آسیا سوم کنیم. ما بازیکن آوردیم، اما پول ندادیم. یعنی نداشتیم که بدهیم.

هرکجا می‌رویم نهالش را می‌کاریم، اما بقیه دوستان میوه اش را بر می‌دارند

او در مورد اینکه آیا اگر همین حالا باشگاه پیشنهاد سرمربیگری استقلال را به او بدهد قبول می‌کند، گفت:من تمام فکر و ذکرم سپاهان است. اولویت من سپاهان است. دوست دارم با همه وجود بمانم و این نهالی که کاشتم را بزرگ کنم. هر کجا می‌رویم نهالش را می‌کاریم، اما بقیه دوستان میوه اش را بر می‌دارند، این هم اشکال ندارد. من وطیفه ام است که هرجا می‌روم اول ساختار سازی کنم. تیم‌هایی هم که رفته ام، حداقل یکی - ۲ سال شرایط خوبی داشته و نتایج خوبی گرفته است. برای اینکه دنبال ساختار سازی بودم. امسال هم دوست دارم در سپاهان بمانم.

به دلیل توهین‌هایی که به من شده الان تمایلی برای آمدن به استقلال ندارم

قلعه نویی تصریح کرد: هیچ پیشنهادی به من نشده و اگر هم بشود به آن فکر نمی‌کنم مگر اینکه با سپاهان به توافق نرسم. اما آن تمایلی که الان به استقلال بیایم را ندارم. فقط و فقط به خاطر آن توهین‌هایی که شد. از رویانیان بپرسید. از صدرمحمدی بپرسید که دوباره مدیرعامل مس کرمان شد و من به او تبریک می‌گویم. مطمئنم در آینده نزدیک مس کرمان را در لیگ برتر خواهید دید. ببینید من چه پیشنهاداتی را به خاطر استقلال رد کردم. حداقل این ۲ بزرگوار بیایند شهادت بدهند. آن موقع عشق و علاقه داشتم، اما وقتی در ۲، سه نوبت توهین شد دیگر آن عشق و علاقه را ندارم. انشاالله نیرو‌های جوان و انرژیک بیایند. همانطور که نسل بازیگری تمام می‌شود، نسل مربیگری هم بالاخره تمام می‌شود. باید نیرو‌های جوانتر بیایند. من امیدوارم استقلال به خاطر هواداران موفق باشد.

پدر استقلال را صفحات فیک مجازی درآورده است

سرمربی اسبق استقلال در ادامه اظهار داشت: پژمان منتظری حرف‌هایی زد که من نمی‌خواهم آن‌ها را باز کنم. پدر استقلال را یک سری صفحات فیک در فضای مجازی درآورده است. کسانی که آمدند در فضای مجازی استقلال را به این روز انداختند. با این بودجه، با بودجه ۱۰۰ میلیاردی آسیا که هیچ شما باید فراتر از آسیا تیمت مطرح بشود، اما، چون در فضای مجازی بودند، تیم استقلال را یکسری در همین فضای مجازی نابود کردند. متاسفم آن مواقع که من حرف حق زدم و با این آقایان درگیر شدم، هیچ کسی پشت من نیامد.

مربی شدن مانند پدر شدن است

قلعه نویی در پاسخ به این سوال که آیا می‌شود ترکیب امیرقلعه نویی به عنوان سرمربی و فرهاد مجیدی به عنوان دستیار را در استقلال تصور کرد، گفت: مربی شدن مانند پدر شدن است. کسی که پدر نباشد هر چقدر از مهر پدری و فرزندی بگویید شاید ۱۰ درصد متوجه شود. مربیگری هم یک بخشش باید به عنوان نفر دوم آن فشار را تحمل کنید و آبدیده شوید تا نفر اول بشوید. خود من در کشاورز، برق تهران، استقلال اهواز که دعا می‌کنم هرچه زودتر به لیگ برتر برگردد، از اینجا‌ها شروع و فشار‌ها را تحمل کردم. بحث دوم این است که هر کسی مسئولیت قبول می‌کند به عنوان نفر اول، بالاخره یکسری همکار‌های خودش را دارد و اینکه بخواهد با کسی ترکیب باشد، من می‌گویم نه. هرکسی که سرمربی است باید با نفرات خودش و آن‌هایی که با هم راحت‌تر هستند کار کند. برای فرهادمجیدی به عنوان مربی آرزوی موفقیت می‌کنم. به هرحال خوشحالم الان نسل مربیان جوان و استقلالی دارد به این چرخه اضافه می‌شود.

در ۸ سال اخیر چارچوب فدراسیون فوتبال مشخص نبود

سرمربی اسبق تیم ملی در مورد ارزیابی اش از حضور مارک ویلموتس روی نیمکت تیم ملی گفت: این سوال را باید کمیته فنی و آن‌هایی که با او قرارداد بستند پاسخ بدهند. اما در کل باید بگویم، امیدواریم مسئولان فدراسیون چارچوب‌ها را تعریف کنند. در ۸ سال گذشته و خصوصا ۴ سال پیش ما چارچوب نداشتیم که جایگاه رئیس فدراسیون، دبیر کل و سرمربی درست برعکس بود، اما امیدوارم این بار این اتفاق نیفتد. ویلموتس هم رزومه خوبی دارد. او مربی تیم ملی بلژیک بوده است. در ۴ سال گذشته چارچوب در بخش فدراسیون فوتبال و سرمربی فوتبال مشخص نبود. شما ببینید او چقدر همکار تغییر داد، چند دبیر کل تغییر دادیم، چند سرپرست تغییر دادیم و این‌ها به نظر من هم وجهه فدراسیون را زیر سوال برد و هم انرژی را از سرمربی تیم ملی گرفت.

امیدوارم تیم ملی با حضور ویلموتس و مشخص شدن چارچوب‌ها عملکرد بهتری داشته باشد

او افزود: به نظرم اگر جایگاه‌ها مشخص باشد خیلی راحت‌تر می‌توانیم کار کنیم. امیدوارم این بار با آمدن ویلموتس و مشخص شدن چارچوب‌ها عملکرد بهتری داشته باشیم. البته این دوره جام جهانی خیلی دوره آسانی خواهد بود و ما باید انرژی مان را برای تیم ملی المپیک بگذاریم و اولویت یک فدراسیون فوتبال ما باید تیم ملی امید باشد. ما نفرات خوبی داریم و امیدواریم این بار تیم امیدمان به المپیک برود. چون رفتن به جام جهانی این دوره آسان است. به هرحال فدراسون فوتبال زحمت خودش را کشید، اما در مورد لیگ هیچ عدالتی اجرا نشد.

به من توهین کنید، اما سنگ پرتاب نکنید

قلعه نویی در مورد اینکه مشخص شد قصد بازگشت به استقلال ندارد و اگر این اتفاق بیفتد، کادرفنی که خودش انتخاب می‌کند همراهش خواهد بود، گفت: نه امیر قلعه نویی بلکه هر مربی دیگری باشد همکاران خودش را می‌برد. انشاالله برویم به سمتی که از فوتبال لذت ببریم. خواهشم از طرفداران، آن‌هایی که می‌آیند به من توهین می‌کنند این است که بازهم توهین کنید، اما به هم سنگ پرتاب نکنید. خدای نکرده اتفاقی بیفتد پدر و مادر‌ها چکار کنند؟

وی در واکنش به این جمله که در فضایی که به سرمربی رقیب توهین شود، همه این اتفاقات می‌افتند، گفت: کار از این حرف‌ها گذشته است. در یک بازی آسیایی به من توهین شد، شما ببینید چه خبر است.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال باشگاه سپاهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۳۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر

به گزارش خبرنگار مهر، سردار حیدر سوسنی صبح سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: طی یک هفته اخیر همزمان با اجرایی کردن طرح نور و با هدف سالم سازی فضای مجازی، در پایش شبانه روزی افسران سایبری پلیس فتا استان، بیش از ۸۴ تارنما حاوی محتویات مجرمانه غیراخلاقی و مبتذل که دنبال کننده بالایی نیز داشته، استخراج و برحسب کیفیت جرایم ارتکابی با هماهنگی قضائی، اقدام متناسب قانونی در این خصوص صورت پذیرفت.

وی بیان داشت: تمامی محتواهای مجرمانه هنجارشکن این صفحات اینستاگرامی حذف و تعدادی از ادمین این صفحات که در یکسال اخیر توسط پلیس به آنها جهت رعایت قانون و حفظ هنجارهای اخلاقی جامعه تذکر داده شده ولی عملکرد مجرمانه آنها در فضای مجازی همچنان استمرار داشت، ضمن مسدودسازی تارنماهای در اختیار، جهت برخورد و تصمیم گیری قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده انتظامی استان بوشهر با تاکید بر احترام به مطالبات و دغدغه‌های مردم خصوصاً خانواده‌ها در خصوص سالم سازی فضای مجازی برای حضور فرزندانشان در این حوزه، اعلام کرد: شناسایی و برخورد قانونی بازدارنده با شبکه‌های سازمان یافته و مجرمینی که به صورت هدفمند اقدام به هنجارشکنی یا انتشار محتواهای مبتذل در فضای مجازی می‌کنند در اولویت مأموریتی پلیس فتا با همکاری مراجع قضائی استان قرار دارد.

کد خبر 6086193

دیگر خبرها

  • نتوانستم برای خداحافظی با قلعه نویی صحبت کنم | قبل از این دو پیشنهاد دیگر هم داشتم
  • امیری: قلعه‌نویی بخواهد در خدمت تیم ملی هستم
  • پیام وحید امیری برای امیر قلعه‌نویی
  • تیم ملی یک مربی جدید می‌خواهد
  • رصد صفحات فضای مجازی قم در قالب طرح نور /به ۱۵۰ نفر تذکر داده شد
  • گلایه ستاره سابق استقلال از علی دایی و کارلوس کی‌روش!
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجار شکن
  • ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در این استان پاکسازی و مسدود شد
  • مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در بوشهر
  • پاکسازی و مسدود شدن ۸۴ صفحه اینستاگرامی هنجارشکن در استان بوشهر