Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-25@14:52:04 GMT

صدق اعمال ملاک سنجش در آخرت است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۸۴۱۸

صدق اعمال ملاک سنجش در آخرت است

مشهد- ایرنا- نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: آنچه در روز قیامت ملاک سنجش اعمال است نه سنگینی عمل بلکه صدق اعمال است.

آیت الله سید احمد علم الهدی روز پنجشنبه در ادامه جلسات تفسیر سوره احزاب در مهدیه مشهد افزود:
عقوبت گناهان نه به خاطر گناه و کوچکی و بزرگی آن است بلکه به خاطر اراده و عملی است که خاطی برای شرک در برابر درگاه خداوند مرتکب شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: گناهی که از سوی بندگان خدا کوچک شمرده شود بخشیده نخواهد شد.
امام جمعه مشهد در توصیف معنی صدق نیز گفت: کربلا تابلو تمام نمای صدق و ایمان است بطوریکه حضرت ابوالفضل العباس (ع) برای آوردن آب برای اهل بیت (ع) در واقعه کربلا آن رشادتها را نشان دادند و صدق و ایمان حقیقی را به نمایش گذاشتند.
وی افزود: روزی که بخواهند صدق و ایمان ما را اندازه بگیرند آن را با ایمان حضرت ابوالفضل (ع) می سنجند لذا این موضوع باید در ایمان، عبادات و اعمال ما مد نظر قرار گیرد.
3221 / 6053

منبع: ایرنا

کلیدواژه: فرهنگي تفسير سوره احزاب علم الهدي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۴۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است

دادستان کل کشور گفت: با شناسایی افراد مستعد و تشکیل بانک اطلاعاتی از افراد جوان، مستعد و دارای قابلیت، رویکرد استفاده از نیروهای جوان، فاضل و انقلابی در سطح مدیریت در قوه قضاییه دنبال می‌شود.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از یزد و به نقل از روابط عمومی دادگستری استان یزد، حجت‌الاسلام محمد موحدی آزاد در دیدار با نماینده ولی فقیه و امام جمعه یزد، اظهار کرد: شناسایی نیروهای فاضل و مستعد در سطح کشور و به ویژه در بین حوزه‌های علمیه و دانشگاه‌ها آغاز شده و با تشکیل بانک شایستگان، قوه قضائیه در آینده دارای یک ظرفیت عظیم و بی مانند در سطوح مختلف خدمت و مدیریت است.

وی با اشاره به ابلاغ سند جدید تحول قوه قضائیه، افزود: هوشمندسازی و تسهیل ارائه خدمات، جلب رضایتمندی مردم، ایجاد زمینه‌هایی برای افزایش مشارکت مردم در امور مرتبط با دستگاه قضائی از طریق تقویت نهادهای سازشی از تأکیدات سند تحول قوه قضائیه است.

دادستان کشور گفت: تقویت نهادهای سازشی در روستاها، بخش‌ها، و شهرها و استفاده از مسیرهای حل اختلاف موضوعی است که ضرورت دارد و باید مورد اهتمام باشد.

موحدی آزاد به خلاء قانون در برخی از وظایف قوه قضائیه و تأکیدات سند تحول اشاره کرد و گفت: عدم وجود قانون مصرح در برخی از موضوعات اساسی باعث عملکرد سلیقه‌ای و ورود قوی و یا ضعیف در برخی از مقام‌های قضائی شده است.

وی تأکید کرد: پیگیری قانون نگاری در برخی از شمول مهم، همچون حقوق عامه، تأمین آزادی‌های مشروع و برخی از تأکیدات سند تحول قوه قضائیه در دستور کار است.

دادستان کل کشور با اشاره به پیشرفت‌های کشور در حوزه‌های مختلف، گفت: راه حل برون رفت از مشکلات امروز جامعه، ایمان به شعار ما می‌توانیم است.

کد خبر 747699

دیگر خبرها

  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/ «بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • رمان جدید اکبر والایی چاپ شد/«بر فراز کشتزار» در بازار نشر
  • ۲ شاخصه مهم «هیئت» از نگاه رهبر انقلاب/ جمعیت ملاک سنجش نیست
  • روز نحس وجود دارد؟
  • راه حل برون رفت از مشکلات کشور ایمان به شعار ما می‌توانیم است
  • آیت الله جوادی آملی: بهشت و جهنم محصول کار ما در همین دنیاست
  • شیخ حسین انصاریان: نمازهای جماعت در کشور ما ورشکسته شده است /چهارتا مشجد کنار حرم ها را ملاک نگیرید
  • روحانیت باید توجه به آخرت را به جامعه تزریق کند
  • عزت ایران با ایمان
  • تکمیل پروژه‌های مصوبات سفر ملاک ارزیابی مدیران است