Web Analytics Made Easy - Statcounter

کاشان - ایرنا - سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان گفت: 100 کیلومتر از راه های روستایی این شهرستان نیازمند آسفالت است که اجرای آن نزدیک به 35 میلیارد ریال اعتبار نیاز دارد.

مرتضی صادقی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: 550 کیلومتر از راه روستایی شهرستان اردستان آسفالت است که یک پنجم آن روکش آسفالت نیاز دارد و 20 روستاها را زیر پوشش قرار می دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: بر این اساس مرمت و روکش آسفالت 38 کیلومتر راه روستایی با آسفالت چیپ سیل یا آسفالت سرد در سال جاری انجام خواهد شد که در این راستا بخشی از مصالحی که نیاز داریم، در مکان های مورد نظر تخلیه شده است.
سرپرست اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای اردستان اضافه کرد: جاده روستاهای عباس آباد، فسخود، خشک آباد، خرم آباد، طوران و طرح کشاورزی شهید رجایی از مسیرهای مورد نظر هستند که با اعتباری افزون بر 15 میلیارد ریال آسفالت خواهند شد.
وی همچنین از امضای قرارداد آسفالت 4.5 کیلومتری باند دوم زواره به اردستان خبر داد و عنوان کرد: این طرح با اختصاص 10 میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی انجام خواهد شد.
صادقی ادامه داد: با توجه به پیگیری های مسوولان شهرستان و سفر معاون وزیر راه و شهرسازی و رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به اردستان، موافقت روکش آسفالت 50 کیلومتر راه روستایی دریافت و اعتبار آن از سوی سازمان تامین شده که در انتظار تعیین پیمانکار واجد شرایط هستیم.
وی افزود: جاده ترانزیت از محور راهدارخانه فران تا حوزه راهداری نائین با مبلغ 210 میلیارد ریال از محل اعتبارهای ملی با استفاده از آسفالت بازیافت مرمت و بازسازی می شود.
وی از لکه گیری جاده اصفهان اردستان در مجاور روستاهای باقرآباد و بقم نیز خبر داد و تشریح کرد: مرحله ششم مناقصه روکش آسفالت جاده درباغ به زواره هفته آینده برگزار و از اعتبارهای سفر رییس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور انجام خواهد شد که با اجرای آن بیشتر مشکلات راه های روستایی اردستان برطرف خواهد شد.
صادقی در مورد اعتبارهای تملک دارایی ها نیز گفت: در زمینه تعمیر و نگهداری راه ها مبلغ 9 میلیارد ریال اختصاص داده شده بود که مبلغ 2 میلیارد و 170 میلیون ریال آن محقق شده، در حوزه راه روستایی مبلغ یک میلیارد ریال از اعتبارهای سال 96 تخصیص یافته، مبلغ هفت میلیارد ریال اوراق سال 1400 نیز از محل اعتبارهای معاونت روستایی اختصاص یافته و از اعتبار یک میلیارد ریالی برطرف کردن نقاط حادثه خیز نیز مبلغ 200 میلیون ریال تخصیص داده شده است.
به گفته وی، شهرستان اردستان دارای چهار راهدارخانه زواره، فران، زفرقند و بقم است که در این میان زواره کد دارد.
این شهرستان 42 هزار نفری با برخورداری از 2 هزار کیلومتر راه همسنگ، 141 آزادراه و 100 کیلومتر جاده ترانزیت در فاصله نزدیک به 118 کیلومتری شمال شرقی اصفهان واقع است.
7431/8123

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اقتصاد راه روستايي آسفالت اردستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۴۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت جاده میمه به وزوان؛بزودی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ خرابی آسفالت جاده میمه به وزوان مشکلات زیادی برای رانندگان، مسافران و شهروندان بوجود آورده است.در بازدید رضا اکبری معاون سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور در آبان ماه ۱۴۰۱، آسفالت جاده بین شهر‌های میمه و وزوان تا پایان سال ۱۴۰۱ اجرایی شد.


حسین دهقان شهردار میمه گفت: با توجه به اینکه جاده بین شهر‌های میمه و وزوان در جاده ترانزیت اصفهان به تهران قرار گرفته، اجرای آسفالت و نگهداری آن برعهده سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی
معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان در گفتگوی تلفنی با بخش خبری ۲۰ شبکه اصفهان با اشاره به اینکه ۹۰ کیلومتر از این مسیر به لکه گیری و روکش آسفالت نیاز دارد گفت: بر این اساس، دو مناقصه برای لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان و اصفهان-میمه با ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برگزار شده است.


مهدی فقهی افزود: لکه گیری و روکش آسفالت مسیر جاده‌ای میمه-وزوان با شروع به کار پیمانکار ۱۳ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا یک ماه آینده تکمیل می‌شود.

    کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  

دیگر خبرها

  • ۵۴۷ کیلومتر از جاده های استان بوشهر روکش آسفالت و لکه ‎گیری شد
  • آغاز روکش آسفالت محور سربیشه- نهبندان به طول ۱۷ کیلومتر
  • ۵۰۰ میلیارد ریال برای آبادانی روستا‌های باشت هزینه شد
  • رشد ۳۳ درصدی بهسازی راه‌های روستایی گیلان
  • آسفالت و روکش ۲۴۴ کیلومتر از راه های روستایی گیلان
  • آسفالت و لکه گیری ۵۴۷ کیلومتر از جاده‌های استان بوشهر
  • تکمیل لکه گیری و روکش آسفالت جاده میمه به وزوان؛بزودی
  • اجرای ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل
  • ۳۰ هزار میلیارد ریال پروژه راهداری در استان اردبیل اجرا می‌ شود
  • افتتاح ۳۰ پروژه عمرانی بنیاد مسکن در اردبیل