Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کاشان - ايرنا - سرپرست اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي اردستان گفت: 100 کيلومتر از راه هاي روستايي اين شهرستان نيازمند آسفالت است که اجراي آن نزديک به 35 ميليارد ريال اعتبار نياز دارد.

مرتضي صادقي روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود: 550 کيلومتر از راه روستايي شهرستان اردستان آسفالت است که يک پنجم آن روکش آسفالت نياز دارد و 20 روستاها را زير پوشش قرار مي دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي بيان کرد: بر اين اساس مرمت و روکش آسفالت 38 کيلومتر راه روستايي با آسفالت چيپ سيل يا آسفالت سرد در سال جاري انجام خواهد شد که در اين راستا بخشي از مصالحي که نياز داريم، در مکان هاي مورد نظر تخليه شده است.
سرپرست اداره راهداري و حمل و نقل جاده اي اردستان اضافه کرد: جاده روستاهاي عباس آباد، فسخود، خشک آباد، خرم آباد، طوران و طرح کشاورزي شهيد رجايي از مسيرهاي مورد نظر هستند که با اعتباري افزون بر 15 ميليارد ريال آسفالت خواهند شد.
وي همچنين از امضاي قرارداد آسفالت 4.5 کيلومتري باند دوم زواره به اردستان خبر داد و عنوان کرد: اين طرح با اختصاص 10 ميليارد ريال از محل اعتبارهاي ملي انجام خواهد شد.
صادقي ادامه داد: با توجه به پيگيري هاي مسوولان شهرستان و سفر معاون وزير راه و شهرسازي و رييس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي به اردستان، موافقت روکش آسفالت 50 کيلومتر راه روستايي دريافت و اعتبار آن از سوي سازمان تامين شده که در انتظار تعيين پيمانکار واجد شرايط هستيم.
وي افزود: جاده ترانزيت از محور راهدارخانه فران تا حوزه راهداري نائين با مبلغ 210 ميليارد ريال از محل اعتبارهاي ملي با استفاده از آسفالت بازيافت مرمت و بازسازي مي شود.
وي از لکه گيري جاده اصفهان اردستان در مجاور روستاهاي باقرآباد و بقم نيز خبر داد و تشريح کرد: مرحله ششم مناقصه روکش آسفالت جاده درباغ به زواره هفته آينده برگزار و از اعتبارهاي سفر رييس سازمان راهداري و حمل و نقل جاده اي کشور انجام خواهد شد که با اجراي آن بيشتر مشکلات راه هاي روستايي اردستان برطرف خواهد شد.
صادقي در مورد اعتبارهاي تملک دارايي ها نيز گفت: در زمينه تعمير و نگهداري راه ها مبلغ 9 ميليارد ريال اختصاص داده شده بود که مبلغ 2 ميليارد و 170 ميليون ريال آن محقق شده، در حوزه راه روستايي مبلغ يک ميليارد ريال از اعتبارهاي سال 96 تخصيص يافته، مبلغ هفت ميليارد ريال اوراق سال 1400 نيز از محل اعتبارهاي معاونت روستايي اختصاص يافته و از اعتبار يک ميليارد ريالي برطرف کردن نقاط حادثه خيز نيز مبلغ 200 ميليون ريال تخصيص داده شده است.
به گفته وي، شهرستان اردستان داراي چهار راهدارخانه زواره، فران، زفرقند و بقم است که در اين ميان زواره کد دارد.
اين شهرستان 42 هزار نفري با برخورداري از 2 هزار کيلومتر راه همسنگ، 141 آزادراه و 100 کيلومتر جاده ترانزيت در فاصله نزديک به 118 کيلومتري شمال شرقي اصفهان واقع است.
7431/8123
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۴۵۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان ثبت شد


به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین استان همدان، مهرداد آهکی با اعلام این خبر افزود: با آغاز موج دوم سفرهای نوروزی ۱۴۰۳ آمار ترددهای این طرح در محورهای استان همدان به بیش از ۹ میلیون سفر رسیده است که در مقایسه با مدت مشابه پارسال حدود ۴ درصد کاهش را نشان می‌دهد.

وی با بیان اینکه محورهای دارای بیشترین تردد در این سفرها مربوط به محور همدان به تهران و سه راهی بهار است، خاطرنشان کرد: تمهیدات لازم برای سفر ایمن مسافران در جاده های استان انجام شده است که در همین رابطه از ابتدای طرح نوروزی ۲۵ اسفند۱۴۰۲ تا هشت فروردین ۱۴۰۳ افزون بر ۳۰۰ کیلومتر خط کشی، ۳۶۱۰متر مربع لکه گیری و چاله گیری،۲۲۶ عدد پاکسازی پارکینگ جاده ای، ۳۰۰۰ کیلومتر باند برفروبی و نمک‌پاشی، ۱۷۴۶ عدد نصب و تعمیر تابلو وعلائم، ۳۸۱ عدد آشکار سازی ورودی پلها، شستشوی ۳۵ هزار و ۲۲۷ عدد تابلو و علائم،۳۱۳ کیلومتر شانه سازی،تعمیر ۳۲۵ عدد چراغ چشمک زن و ۴۱ هزار و ۲۶۱نفر ساعت گشت زنی در سطح محورها انجام شده که اینها تنها بخشی از اقدامات طرح نوروزی این اداره کل است.

آهکی از تمامی رانندگان و مسافران نوروزی درخواست کرد، با توجه به احتمال بارش پراکنده باران و برف و لغزنده بودن سطح محورهای استان، با سرعت مطمئنه حرکت کرده و هنگام خواب آلودگی، حتما توقف و استراحت داشته و از شتاب زدگی، سرعت و سبقت غیرمجاز در سطح جاده های استان پرهیز نمایند تا سفر بی خطری داشته باشند.

۴۶

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1888655

دیگر خبرها

  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده‌های همدان
  • ثبت بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفر‌های نوروزی در جاده‌های همدان 
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های استان همدان
  • بیش از ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان ثبت شد
  • ثبت ۹ میلیون تردد همزمان با موج دوم سفرهای نوروزی در جاده های همدان
  • فروریختن پل در بالتیمور/ ۶ کارگر حین آسفالت جاده کشته شدند+ فیلم
  • ۷ کیلومتر از محور کندوان نیازمند تعریض و چهاربانده شدن است
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با اسکنر سطح جاده در ایام نوروز
  • توزیع ۱۰۳ تن کالای حمایتی ویژه رمضان در تربت‌حیدریه
  • ۲۰ دوربین ثابت عکس‌برداری در راه‌های استان قم نصب می‌شود