Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- مديرعامل شرکت خدماتي کالاي شهروند گفت: با دستور تعزيرات حکومتي 115 تن برنج نامرغوب تشخيص داده شده از سوي اين نهاد از قرار هر کيلو 10 هزار تومان در کمتر از هشت ساعت در فروشگاه هاي اين مجموعه به فروش رسيد.

به گزارش ايرنا، مسعود سريع القلم روز پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: مديرکنترل کيفيت شرکت شهروند در 29 ارديبهشت اعلام کرد که برنج هاي تحويلي در تاريخ هاي 19 و 20 و22 ارديبهشت بايد از سطح فروشگاه ها جمع آوري شود و بنده نيز بلافاصله دستور جمع آوري را داديم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي افزود: اين برنج ها که در 40 فروشگاه شهروند توزيع شده بود جمع آوري و به انبارهاي فروشگاه منتقل شد تا به تامين کننده مرجوع کنيم؛ جابجايي و ثبت اطلاعات اين برنج ها در سامانه ها زمان بر بود و روند جمع آوري تا 31 ارديبهشت طول کشيد و تنها در دو فروشگاه برنج ها در سطح فروش مانده بودند.
مديرعامل شرکت خدماتي کالاي شهروند ادامه داد: در 31 ارديبهشت ماموران تعزيرات حکومتي به فروشگاه شهروند مراجعه کرده و اين برنج را در سطح فروشگاه ديدند و با تشکيل پرونده قاضي با توجه به نامرغوب تشخيص دادن اين برنج دستور به فروش آن به قيمت هر کيلو 10 هزار تومان داد از اين رو برنج هايي که در انبارهاي فروشگاه بود به فروشگاه ها آورده شد و به قيمت کارشناسي اعلام شده به فروش رفت.
سريع القلم با بيان اينکه منتظر راي دادگاه هستيم گفت: به قاضي پرونده اطلاعات و مدارک مربوطه در خصوص نمونه برنج خريداري شده را تحويل داده ايم ضمن اينکه تامين کننده برنج ها نيز به دادگاه احضار شده اند و مساله در حال پيگيري است از اين رو تا زماني که راي صادر نشده است اظهار نظري نمي کنيم.
وي تاکيد کرد: وجود اين نوع برنج ها در فروشگاه ها تخلف تامين کننده بوده است و ما بعد از اطلاع از وضعيت، موضوع را به تامين کننده اعلام کرده و مساله را با حساسيت پيگيري کرديم.
به گفته وي هم اکنون يک هزار شرکت با فعاليت يک هزار و 500 نماينده تامين کننده اقلام فروشگاه هاي شهروند هستند.
سريع القلم خاطر نشان کرد: فروشگاه هاي شهروند امروز با سال هاي گذشته متفاوت است ضمن اينکه از پيشنهادها و انتقادها جهت توسعه خدمات رساني به مردم استقبال مي کنيم.
تهرام/8138//6139
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است

سهراب سهرابی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: سیاست های ما در خصوص برنج توسعه سطح زیرکشت نیست، بلکه با افزایش عملکرد در واحد سطح بدنبال خوداتکایی هستیم.

او سطح زیرکشت برنج در سال گذشته را ۷۷۰ هزارهکتار اعلام کرد و افزود: برآوردها حاکی از آن است که امسال بدلیل شرایط مساعد بارش، سطح زیرکشت برنج همانند سال قبل باشد.

سهرابی ادامه داد: با توجه به آنکه عملیات کشت در شالیزارها به تازگی آغاز شده و همواره ادامه دارد، لذا از الان نمی توان برآوردی راجع به تولید داشت.

مجری طرح خودکفایی برنج سرانه مصرف برنج به ازای هرنفر را ۳۵ کیلو اعلام کرد و افزود: با احتساب جمعیت کشور و جمعیت اتباع و ذخایر استراتژیک ۳ میلیون و ۲۰۰ هزارتن برنج مورد نیاز کشور است که سال گذشته ۲ میلیون و ۵۰۰ هزارتن از این میزان در داخل تولید و مابقی کسری از طریق واردات تامین می شود.

او گفت: بنابر ابلاغ مقام معظم رهبری و تحقق شعار سال مبنی بر مشارکت مردم که کشاورزان هستند، امکان افزایش ضریب خودکفایی با تامین بذور اصلاح شده، خرید ماشین آلات و دنباله بندها، تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری، تامین و کنترل بیولوژیک بیماری و توسعه ارقام پرمحصول وجود دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • صدور رای برای بیش از ۹۵ درصد از پرونده‌های تخلف طرح شده در تعزیرات گلستان
  • تاخیر در واریز وجه قابل پرداخت کالابرگ فروشندگان را به دردسر انداخت
  • سرانه مصرف برنج به ازای هر ایرانی ۳۵ کیلو است
  • واکنش شهردار تهران به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • ثبت‌نام ۸۰۰۰ شهروند تبریزی در سامانه جمع‌آوری پسماند بهروب
  • تامین مالی فروشگاه‌ها از طریق تسهیلات
  • فروشگاه‌ها تامین مالی می‌شوند
  • انتقاد از کم کاری برخی از ارگانها در حمایت از فرزند آوری
  • روزنامه شرق : گول قفسه این روزهای فروشگاه ها را نخورید؛ برنج خارجی هم کم کم از سفره مردم پر می‌کشد