Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراکز روان درمانی شهرک‌های صهیونیست‌نشین اطراف نوار غزه به دلیل مراجعه بیش از ظرفیت، قادر به پاسخگویی به نیاز شهرک نشنیان نیستند این در حالی است که این مراکز به دلیل مشکلات مالی در آستانه تعطیلی قرار دارند. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ بین الملل آسیای غربی نظرات - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم، شبکه 13 عبری رژیم صهیونیستی اعلام کرد مراکز روان درمانی شهرک های اطراف نوار غزه که خدمات روان درمانی و اجتماعی به ساکنان شهرک های اطراف غزه ارائه می کنند دیگر قادر به پاسخگویی به نیازهای شهرک نشینان این مناطق نیستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شبکه در گزارشی اعلام کرد در شهرک های اطراف نوار غزه 5 مرکز روان درمانی وجود دارد. طی درگیری های اخیر که بین رژیم صهیونیستی و گروه های مقاومت نوار غزه رخ داد میزان مراجعه شهرک نشینان به این مراکز به قدری افزایش یافته است که کادر موجود در این مراکز و تجهیزات پزشکی موجود کفایت آنها را نمی کند. این شبکه گفت علاوه بر مشکل به وجود آمده، به دلیل بحران های اقتصادی و مشکلات مالی، مراکز روان درمانی که مأموریت شان ارائه خدمات روانی است با خطر تعطیلی روبرو هستند.

گفتنی است شهرک های اطراف نوار غزه از فروردین 1397 با شروع راهپیمایی های بازگشت و ارسال بادبادک ها و بالن های آتش‌زا به شدت تحت فشار قرار دارند.

  تهدید آشکار لیبرمن به نابودی غزه

انتهای پیام/

R1403/P/S8,90/CT10 واژه های کاربردی مرتبط نوار غزه اسرائیل شهرک سازی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نوار غزه اسرائیل شهرک سازی نوار غزه اسرائیل شهرک سازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۵۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ فرشیدی افزود: مراکز سراج در ۴۰ دانشگاه علوم پزشکی و ۲۵ استان کشور راه اندازی شده است. معاون بهداشت وزارت بهداشت گفت: به سمت درمان مشکلات اجتماعی پیش می‌رویم با مشارکت‌های مردمی، سعی کردیم که ارتباطجامعه با روانشناسان را تقویت کنیم.   کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   مدیرکل دفتر سلامت روان وزارت بهداشت گفت: طی سال گذشته غربالگری سلامت روان با ۸ شاخص برای غربالگری اختلالات اضطرابی و خلقی اجرا شده و ۱۲ و ۶ دهم درصد باید تکمیل شود که تاکنون به ۸ و ۴ دهم درصد رسیده است. به گفته مسئولان بیمه سلامت ۶ خدمت از خدمات روانشناسی تحت پوشش بیمه‌های پایه قرار گرفته­ و این پوشش دهی در حال افزایش است. مصلحی از فعالیت سه هزار و ۳۰۰ روانشناس در شبکه بهداشت و درمان کشور خبر داد و گفت: خدمات سلامت روان به صورت رایگان در مراکز جامع خدمات سلامت در سراسر کشور ارائه می‌شود.

دیگر خبرها

  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • حمله موشکی مقاومت فلسطین به اطراف غزه
  • حمله موشکی گردان‌های المجاهدین به سرزمین‌های اشغالی
  • افزایش ۳۰ درصدی خدمات روانپزشکی بیمارستان ابن سینا
  • ادامه حملات رژیم صهیونیستی به غزه و کرانه باختری
  • برخلاف ادعای نتانیاهو، ما به پیروزی نزدیک نیستیم!
  • تداوم عملیات‌های مقاومت فلسطین در غزه
  • آیا هیپنوتیزم برای درمان بیماران مبتلا به سرطان مفید است؟
  • روز۲۰۰ طوفان‌الاقصی|آتش‌سوزی در شهرک صهیونیست به دنبال حمله موشکی/ هتک حرمت مسجد الاقصی از سوی صهیونیست‌ها
  • نیاز به فرآورده های خونی افزایش یافته است