Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-04-18@23:08:51 GMT

سیلاب به خانه های عشایر بیارجمند خسارت زد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۸۶۷۰

سیلاب به خانه های عشایر بیارجمند خسارت زد

سیلاب به خانه های عشایر بیارجمند خسارت زد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 استان سمنان خانواده شرایط آب و هوایی صنایع دستی مواد غذایی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان

معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان گفت: سیل ۱۸ هزار میلیارد ریال خسارت به زیر ساخت‌های سیستان و بلوچستان وارد کرد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زاهدان، روح‌الله سرگزی اظهار داشت: برآورد اولیه خسارت سیل در این استان 18 هزار میلیارد ریال بوده و همچنان با توجه به حجم بارندگی ها در حال افزایش است.

معاون اداره‌کل مدیریت بحران استانداری سیستان و بلوچستان افزود: بیشترین خسارت سیلاب اخیر سیستان و بلوچستان به ترتیب به راه های ارتباطی، بخش کشاورزی، شبکه برق رسانی و آب اختصاص دارد.

وی ادامه داد: همچنان تیم‌های ارزیاب ستاد بحران سیستان و بلوچستان با حضور در مناطق درگیر سیلاب در حال بررسی برآورد دقیق این خسارت‌ها هستند.

سرگزی خاطرنشان کرد: براثر بارش‌های شدید رگباری اخیر علاو بر مسدوی راه‌های ارتباطی آب سدکهیر در جنوب این استان با ظرفیت 343 میلیون متر مکعب سرریز کرده است.

وی گفت: شهروندان با توجه با تداوم بارندگی و برودت هوا در سیستان و بلوچستان شهروندان از سفرهای غیرضروری، فعالیت کوهنوردی، اسکان و تردد در حاشیه مسیل ها و رودخانه های فصلی خودداری کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سیلاب به ۵ هزار هکتار موزستان زرآباد خسارت سنگین وارد کرد +فیلم
  • استفاده از تمام ظرفیت‌ها برای کاهش خسارت‌های سیلاب
  • خسارت ۱۸ هزار میلیاردی سیل به زیرساخت‌های بلوچستان
  • نمره قبولی مدیریت بحران سیل
  • امداد رسانی به عشایر در آباده
  • ۲۰۲ تیربرق در جنوب سیستان و بلوچستان بر اثر سیلاب دچار خسارت شد
  • سه مفقودی درباران و سیلاب عنبرآباد
  • ۳۰ فروردین مهلت آخر ثبت‌نام بیمه رایگان ویژه آینده زنان خانه‌دار
  • قطع شدن راه ارتباطی ١٠ روستای جنوب کرمان براثر سیلاب
  • توصیه‌ فرماندار جیرفت به کشاورزان و عشایر در پی وقوع سیلاب احتمالی