Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد،  غفوری مقدم معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان رضوی گفت:در جلسه کمیته توزیع و نرخ‌گذاری مقرر شد ۳۰۰۰ تن شکر سهمیه جدید خانوار در استان توزیع شود که از این مقدار، حدود ۱۵۰۰ تن در شهرستان‌های استان و مابقی در مشهد با قیمت هر کیلو ۳۴۰۰ در شبکه‌های مختلف توزیع ازجمله فروشگاه‌های بزرگ زنجیره‌ای، بازار‌های شهرداری و تعاونی‌های مصرف کارمندی و کارگری با قیمت توزیع خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین در این جلسه در رابطه با توزیع چای با قیمت هر بسته نیم کیلویی ۲۳۵۰۰ تومان و ماکارونی ۱/۵کیلوگرمی با قیمت مصوب ۷۷۰۰ تومان در شبکه‌های توزیع مذکور، تصمیم‌گیری شد.

انتهای پیام//ر. س

۳۰۰۰ تن شکر سهمیه جدید خانوار در خراسان رضوی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اتاق بازرگانی صنعت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد

 

 


به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  سرپرست جهاد کشاورزی مشهد مقدس امروز گفت: قیمت گوشت قرمز گرم نیز در مشهد مقدس بعد از ماه مبارک رمضان تا کنون افزایش نداشته است.

قارزی افزود: توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند به مقدار زیاد از اسفند پارسال تاکنون در حال انجام است و امیدوارم به زودی روند کاهشی در قیمت لاشه دام را نیز شاهد باشیم.

وی درباره قیمت دام زنده در میادین مشهد گفت: بنا شده است فروش در میدان فقط با فاکتور انجام بشود و توضیح در این زمینه در حوزه کار مسئولان استانی جهاد کشاورزی است.

دیگر خبرها

  • امروز ۴ اردیبهشت؛ قیمت ریال عربستان در بازار آزاد
  • تأمین و توزیع ۴۹۰ تن شکر خانوار در چهارمحال و بختیاری
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز سه شنبه چهارم اردیبهشت
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز دوشنبه سوم اردیبهشت
  • گوشت قرمز ۲۹۹ هزار تومانی وارد بازار شد؛ از کجا می‌توان گوشت ارزان خرید؟
  • قیمت کالاهای اساسی افزایش نیافته است
  • ادامه توزیع گوشت قرمز منجمد گوساله و گوسفند در مشهد
  • اعلام نرخ اقلام اساسی بازار سمنان در روز یکشنبه دوم اردیبهشت
  • رکود در بازار برخی اقلام غذایی با تخفیف‌ هم شکسته نشد
  • تنظیم بازار اصفهان با سامانه‌های هوشمند