Web Analytics Made Easy - Statcounter

کارامدی دفاعی رزمندگان اسلام در عملیات بیت المقدس به اثبات رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 جامعه دوران دفاع مقدس رهبر معظم انقلاب شاخص نظام اسلامی 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۷۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید

فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم(ص) استان کرمانشاه گفت: ایران در دفاع از اسلام، حق خود و مردم غزه ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمانشاه، همزمان با سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران، نادر نوروزی و مدیران شهرداری با سردار بهمن ریحانی فرمانده سپاه نبی اکرم(ص) و سردار مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه نبی اکرم (ص) دیدار و گفتگو کردند.

بهمن ریحانی فرمانده سپاه حضرت نبی اکرم (ص)کرمانشاه نیز در این دیدار اظهار داشت: کشورهای حامی اسرائیل هر چه داشتند را آوردند تا این عملیات با شکست مواجه شود اما جمهوری اسلامی ایران نشان داد از هیچ قدرتی ترسی ندارد و برای دفاع از اسلام و مردم غزه و حق خود ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد. مطمئن باشید آنچه که به سمت اسرائیل شلیک شد همه قدرت موشکی ایران نبود ایران شجاعانه اسرائیل را زد و این تنها با کمک خداوند میسر بود.

مسعود قنبری جانشین فرماندهی سپاه حضرت نبی اکرم (ص) کرمانشاه هم در این دیدار اظهار داشت: هدف همه ما خدمت به مردم و اسلام است، دشمن به دنبال انشقاق در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است اما مردم ما پای کار نظام هستند مشکلات را لمس می کنند اما امنیت را می‌خواهند.

وی عنوان کرد: ادارات و ارگان‌ها دولتی باید بیشتر تلاش کنند که به مردم خدمت رسانی کنند چرا که لیاقت این مردم خیلی بیشتر است، در این راستا حضور شهردار در مساجد حرکت خوبی بود که به رفع مشکلات مردم کمک می‌کند. حمله اخیر وفاق ملی را در کشور ایجاد کرد و باعث شده همه با تلاش مضاعف برای آبادانی ایران تلاش کنند.

نادر نوروزی شهردار کرمانشاه در این دیدار با تبریک سالروز تأسیس سپاه و انجام عملیات غرورآفرین علیه رژیم غاصب اسرائیل اظهار داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نشان داد که در دفاع از انقلاب و آرمان های آن همچنان باقدرت پای کار است و برای دفاع از دین و وطن از هیچ رژیم و کشوری ترس به خود راه نمی‌دهد.

وی افزود: عملیات غرورآفرین اخیر هیمنه و ترس از قدرت پوشالی رژیم صهیونسیتی را در دیدگاه مردم جهان در هم شکست و خوشبختانه همه مردم ایران از انجام این عملیات دفاع کرده و به آن افتخار می‌کنند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کارشناس یمنی: «وعده صادق»، اسرائیل را به لاک دفاعی فرو برد
  • عملیات وعده صادق تداعی کننده والفجر هشت بود
  • عملیات وعده صادق، اثبات قدرت پوشالی صهیونیستها بود
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • دور جدید توانمندی حزب الله ضد تل‌آویو آغازشده/اسرائیل شکست خورده
  • ایران در دفاع از اسلام و حق خود ذره‌ای کوتاه نمی‌آید
  • دو شهرک‌نشین اسرائیلی در بیت المقدس با خودرو زیر گرفته شدند
  • هم‌اندیشی مدیران هیأت‌های رزمندگان اسلام در مشهد مقدس
  • اقتدار ایران در جهان بار دیگر اثبات شد
  • بیش از ۱۳ هزار نفر از اساتید دانشگاه‌های کشور ابعاد عملیات وعده صادق را تبیین کردند