Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-24@16:25:02 GMT

7.5میلیارد ریال برای کفپوش سالن غدیر ارومیه هزینه شد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۸۷۵۷

7.5میلیارد ریال برای کفپوش سالن غدیر ارومیه هزینه شد

ارومیه- ایرنا- مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی گفت: هفت میلیارد و 500 میلیون ریال برای خرید و نصب مدرن ترین کف پوش در سالن غدیر ارومیه که یکی از الزام های اساسی برای برگزاری دیدارهای هفته سوم لیگ ملت های والیبال /2019/ بود، هزینه شد.

عبدالله چمن گلی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: آماده سازی سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برای میزبانی شایسته در دیدارهای هفته سوم لیگ ملت های 2019 والیبال ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: تمامی تجهیزات و عملیات لازم از قبیل تهیه و خرید کفپوش مخصوص، نصب 2 هزار و 460 عدد لامپ روشنایی، یکهزار و 700 عدد صندلی، زیباسازی و رنگ آمیزی سالن در حال انجام بوده و در مراحل پایانی است.
وی بیان کرد: اتصال اینترنت پرسرعت نیز از دیگر کارهای اساس است که با همکاری مدیران شرکت مخابرات آذربایجان غربی حل و فصل شد و همچنین آسفالت و زیباسازی محوطه سالن اجرا شد و بر اساس زمانبندی آماده سازی سالن تا موعد مقرر به پایان می رسد.
وی اضافه کرد: برای ایجاد شور و نشاط اجتماعی و ارج نهادن به خواسته مردم در سه نقطه از شهر ارومیه برای پخش مستقیم دیدارهای هفته سوم لیگ ملت های 2019 والیبال فضای خاص طراحی شده است.
مدیرکل ورزش و جوانان آذربایجان غربی اعلام کرد: این مکان ها شامل پارک تخم مرغی، پارک اللرباغی و خیابان حجت الاسلام حسنی بوده و ویدئو پروژکتورهایی برای پخش مستقیم و تماشای آن در این فضاهای آزاد و اماکن عمومی طراحی شده است.
چمن گلی ادامه داد: برای پخش دیدارهای هفته سوم لیگ ملت های 2019 والیبال هماهنگی هایی با فرمانداران و روسای ادارات ورزش و جوانان شهرستان های استان برای نصب ویدیو پروژکتور در دستور کار قرار گرفته است.
وی اظهار داشت: 17 کمیته در بخش های مختلف با حضور مدیران دستگاه های اجرایی برای هر چه بهتر برگزار شدن این رقابت ها در استان تشکیل شده است تا شاهد میزبانی با کیفیت باشیم.
وی با اشاره به پوشش خبری این رقابت ها گفت: 32 خبرنگار از خبرگزاری ها و رسانه های مختلف استان برای پوشش خبری این رقابت آماده شده اند که چهار نفر از این تعداد را عکاسان حرفه ای خبری تشکیل می دهند.
به گزارش ایرنا هفته سوم لیگ ملت‌های والیبال از 24 تا 26 خرداد ماه امسال به میزبانی ارومیه و با حضور تیم‌های ایران، کانادا، لهستان و روسیه در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار خواهد شد.
امسال والیبال ارومیه سهم مهمی در ترکیب تیم ملی بزرگسالان دارد به طوری که هفت بازیکن ارومیه ای به نام های «سعید معروف، امیر فلاحت خواه، میلاد عبادی پور، مرتضی شریفی، میثم صالحی، امیرحسین توخته و محمدرضا حضرت پور» در پست های مختلف در لیست 28 نفری «ایگور گولاگویچ» قرار گرفتند.
سال گذشته نیز سعید معروف، میلاد عبادی پور، امیرحسین توخته، محمدرضا حضرت پور و مرتضی شریفی پنج بازیکن ارومیه ای حاضر در لیگ ملت های 2018 والیبال بودند.
9918/3072

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ورزش واليبال ليگ ملت هاي واليبال آذربايجان غربي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۷۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد

دیدار تیم‌های فوتبال استقلال آبی پوش ملاثانی و فجر سپاسی از هفته بیست و هشتم لیگ یک کشور لغو شد.

در حالی که قرار بود استقلال آبی پوش ملاثانی از ساعت ۱۸ و ۱۵ دقیقه امروز در هفته بیست و هشتم لیگ دست یک کشور در ورزشگاه غدیر اهواز پذیرای فجرسپاسی باشد، باشگاه استقلال خوزستان (گروه ملی صنعتی فولاد ایران) به عنوان مالک ورزشگاه غدیر اهواز به دو تیم اجازه ورود به ورزشگاه را نداد.

به گزارش ایسنا، دو تیم ساعت‌ها پشت در ورزشگاه غدیر معطل ماندند تا در نهایت با تصمیم ناظر بازی، لغو این دیدار به صورت مکتبوب و رسمی اعلام شد.

به گفته یکی از اعضای باشگاه استقلال ملاثانی، باشگاه استقلال خوزستان به آن ها اعلام کرده است، برگزاری این بازی در ورزشگاه غدیر با آن ها هماهنگ نشده بود و به همین دلیل به دو تیم فجر و ملاثانی اجازه ورود به ورزشگاه داده نشد. 

همچنین دو تیم فجر و ملاثانی ورزشگاه را ترک کردند.

بی‌تفاوتی باشگاه استقلال خوزستان نسبت به برگزاری این دیدار با توجه به اینکه لیگ یک در هفته‌های حساسی به سر می‌برد، آبروریزی بزرگی برای فوتبال خوزستان محسوب می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: تاجران لیگ برتری بالای سر مرواریدهای استقلال خوزستان جام حذفی/ استقلال ملاثانی شگفتی ساز شد/ حذف مس کرمان با درخشش خذیراوی

دیگر خبرها

  • شمسایی: به هدف اول خودمان رسیدیم/ حذف ژاپن شگفتی نبود
  • ۳۶ هزار میلیارد ریال اعتبار مالیات بر ارزش افزوده در زنجان هزینه شد
  • بررسی لایحه کمک‌هزینه شهرداری شیراز برای کرایه سفر
  • پرداخت بیش از ۱۲ هزار و ۷۳۰ میلیارد ریال به مراکز درمانی
  • چرا دانلود غیرقانونی آهنگ را دوست داریم؟
  • اعلام آرای کمیته وضعیت فدراسیون فوتبال
  • از ارومیه تا تیم ملی: والیبال ایران و یک مربی جذاب
  • هزینه آزادی زندانیان جرایم غیرعمد گرمسار چقدر است
  • لغو دیدار تیم‌های استقلال ملاثانی و فجر سپاسی
  • آبروریزی برای فوتبال خوزستان؛ دیدار ملاثانی و فجر لغو شد