Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک جوان اهل مقدونیه، مورد توجه کارلو آنچلوتی قرار گرفته است.

طرفداری- کارلو آنچلوتی و اورلیو دی لورنتیس این روزها در حال برنامه‌ریزی برای ساخت یک ناپولی قدرتمند برای فصل آینده هستند و در همین راستا، برای جذب تیموتی کاستانیه و یوزیپ ایلیچیچ از آتالانتا، با آن‌ها به توافق شخصی رسیده اند.

به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، ناپولی نسبت به جذب الیف الماس، هافبک 19 ساله مقدونیه‌ای فنرباحچه علاقه زیادی دارد اما الماس که هافبک بااستعدادی در فوتبال ترکیه به شمار می‌رود، مورد توجه تیم‌های مطرح دیگری نیز قرار دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناپولی برای ذخیره فابین رویز، الماس را گزینه ایده آلی می‌داند.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۸۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت

کوین یامگا تمرینات خود را با استقلال آغاز کرده است. یکی از تصاویر ثبت‌شده از تمرین استقلال نشان می‌دهد کوین در سالن بدنسازی استقلال همراه دیگر آبی‌ها مشغول تمرین بدنسازی است.

به گزارش مشرق، بازگشت کوین یامگا به تمرینات استقلال بهترین خبر برای تماشاگران این تیم است. کوین جدا از این‌که از نظر فنی یک بازیکن خوب برای آبی‌ها بوده ازنظر محبوبیت هم جایگاه ویژه‌ای در بین هم‌تیمی‌ها و هم‌چنین تماشاگران استقلال دارد تا جایی که خیلی‌ها به وی لقب الماس سیاه استقلال را داده‌اند.

شروع تمرینات کوین با استقلال و هم‌چنین حفظ آمادگی و استایل بدنی موجب شده تا خیلی‌ها از بازگشت این بازیکن به ترکیب آبی‌ها در هفته‌های پایانی این فصل خبر دهند.

پرس‌وجوی ما از اطرافیان استقلال در مورد این بازیکن منجر به این نتیجه شد که روند بهبودی کوین یامگا رضایتبخش است و او از نظر بدنی هم شرایط خوبی دارد اما کمی از شرایط مسابقه به دور است. از سویی کوین به خاطر مسایل پزشکی در دور برگشت از لیست آبی‌ها کنار گذاشته شده و در فصل آینده بار دیگر به ترکیب آبی‌ها برمی‌گردد.

این روزها علاوه بر کوین یامگا، رضا میرزایی هم در شرایطی با آبی‌ها تمرین می‌کند که وارد لیست استقلال نشده است.

منبع: خبر ورزشی

دیگر خبرها

  • استانیسلاو لوبوتکا: ژاوی الگوی من بوده‌است؛ در حال حاضر فقط به ناپولی فکر می‌کنم
  • شروع الماس سیاه با آبی‌پوشان پایتخت
  • کاشت نهال مثمر در دبستان روستای الیف به همت بسیجیان + تصاویر
  • تصاویری از کارگاه آموزشی احکام ویژه کودکان و نوجوانان در روستای الیف
  • علاقه جدی میلان به آرون آنسلمینو
  • کفرن تورام گزینه تقویت خط میانی میلان
  • ابراز علاقه کاناوارو برای هدایت رایگان ناپولی
  • خیال آنچلوتی راحت شد: قرارداد ستاره رئال تمدید می‌شود
  • تولید روغن بیش از ۶ درصد افزایش یافت
  • چشم انتظاری گارسیا برای بازگشت بیرانوند