Web Analytics Made Easy - Statcounter

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، شهربانو منصوریان، قهرمان ووشو جهان گفت: قرارداد یک‌ساله با ووشوی هرمزگان بستم و آن‌ها هم امکانات بسیار خوبی در اختیار من قرار داده‌اند، حتی یک منزل هم برای سکونت در اختیارم گذاشته‌اند و کاملاً راضی هستم، در مسابقات جهانی به عنوان بازیکن استان هرمزگان شرکت خواهم کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی در ادامه افزود: به هیچ وجه نمی‌توانم زادگاهم را فراموش کنم، سمیرم را دوست دارم و به آن علاقه زیادی دارم، اما ما سه خواهر هستیم و کلاس‌های سمیرم و اصفهان را با هم اداره می‌کنیم و هر سه باهم و در کنار هم می‌خواهیم به ووشو کشور کمک کنیم.  
خیلی‌ها از مدیرکل ورزش گلایه دارند

قهرمان چندین دوره ووشو جهان گفت: خیلی‌ها از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گلایه دارند، اما من به شخصه گلایه‌ای ندارم و تمام‌کار‌هایی که داشته‌ام و مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان بوده و با مساعدت سلطان حسینی حل شده است.

شهربانو منصوریان، قهرمان ووشو جهان در مورد دیدار خود با مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان، اظهار کرد: دیداری تدارک دیده نشده بود بلکه به علت نبود یک سالن چند منظوره که بتواند حداقل مسابقات کشوری و یا لیگ را میزبانی کند به اداره کل رفتم تا مجوز‌های لازمه برای تأسیس چنین سالنی را بگیرم.

وی ادامه داد: البته تأسیس چنین سالنی مشروط به آن است که جوایز ما پرداخت گردد و تسهیلاتی نیز اداره کل ورزش و جوانان استان در اختیارمان قرار بدهد تا بتوانیم یک سالن سه هزار نفره در سمیرم که یک منطقه کاملاً محروم است، تأسیس نمایم.

قهرمان ووشوی جهان در مورد وضعیت ورزش استان اصفهان اظهار داشت: خیلی‌ها از مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان گلایه دارند، اما من به شخصه گلایه‌ای ندارم و تمام‌کار‌هایی که داشته‌ام و مربوط به اداره کل ورزش و جوانان استان بوده و با مساعدت سلطان حسینی حل شده است.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی ووشو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۸۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز کردستان ، باوفا سر مربی تیم ملی کشتی فرنگی جوانان با اشاره به کیفیت مطلوب گفت: نفرات برتر این مسابقات در قالب در مسابقات آسیایی و جهانی حضور می‌یابند.

حمید یاری رئیس کمیته برگزاری مسابقات فدراسیون کشتی کشور بیان داشت: مسابقات بین المللی جام شاهد معتبرترین مسابقات کشتی رده جوانان رشته فرنگی است که در شهر زیبای مریوان با یادواره شهدای غزه در حال برگزاری است.

یاری در ادامه گفت: این مسابقات به عنوان آخرین مرحله انتخابی تیم ملی کشتی جوانان در رشته فرنگی جهت اعزام به مسابقات آسیایی و جهانی است.

وی در پایان افزود: در تابستان سال جاری مسابقات از نفرات منتخب مسابقه برگزار خواهد شد که به مسابقات آسیایی و جهانی راه پیدا کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مریوان ، مسابقات بین المللی کشتی جوانان جام شاهد یادواره شهدای غزه
  • انتخابات هیات بدنسازی و پرورش اندام آذربایجان شرقی تجدید می شود
  • حراست ورزش مامور رسیدگی به چاقوکشی در کشتی!
  • حراست وزارت ورزش به میدان آمد؛ رسیدگی فوری به جنجال چاقوکشی در کشتی مازندران
  • ورود حراست وزارت ورزش و جوانان به اتفاقات مسابقات کشتی در مازندران
  • مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها منصوب شد
  • انتصاب مدیرکل امور مشترک فدراسیون‌ها در وزارت ورزش
  • معارفه سرپرست جدید اداره ورزش و جوانان حوزه شمال غرب
  • آغاز دوره اخلاق حرفه ای نخبگان تیم های ملی وملی پوشان رشته‌های مختلف در قشم
  • قهرمان کوراش جهان مدال خود را برای آزادی زندانیان اسفراین اهدا کرد