Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرعامل بنیاد برکت از اجرای هزار و ۲۰۰ طرح در شهرستان راور توسط بنیاد برکت خبر داد و گفت: صددرصد تعهدات بنیاد برکت در شهرستان راور تا پایان سال جاری انجام می‌شود. ۰۲ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۷ استانها کرمان نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کرمان، سعید جعفری ظهر امروز در دیدار با حجت‌الاسلام والمسلمین علیدادی‌سلیمانی نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان، با بیان اینکه در شهرستان راور برنامه سه ساله اقتصاد مقاومتی داریم اظهار داشت: از سال گذشته اجرای طرح‌های ما در این شهرستان آغاز شده و تاکنون 900 طرح در راور اجرایی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه برنامه ما بیش از هزار و 200 طرح بود که بعضی از آنها به دلیل مشکلات بانکی اجرایی نشده است بیان کرد: 250 طرح نیز در بانک‌ها مانده که تا خردادماه به اتمام می‌رسد.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه امسال 300 طرح بنیاد برکت در این منطقه اجرایی می‌شود گفت: طرح‌های ما خرد و اشتغالزایی متوسط است و با فرمانداری راور در این رابطه همکاری داریم.

وی با اشاره به اینکه ساخت تعدادی مدرسه، خانه عالم و مسجد در حال انجام است افزود: تا مهرماه امسال در شهرستان راور سه مدرسه آماده افتتاح می‌شود.

جعفری با بیان اینکه در بحث ساخت مسکن برای نیازمندان با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری داریم عنوان کرد: احداث حدود 200 مسکن در این منطقه آغاز شده است.

طرح‌های اشتغال‌زایی و زیربنایی بنیاد برکت در استان کرمان به بهره‌برداری می‌رسدکرمان| طرح‌های اشتغالزایی در شهرستان راور حمایت می‌شود

وی با اشاره به اینکه رضایت نسبی خوبی از سوی مسئولان و مردم از تعهدات ما در راور وجود دارد گفت: مردم در شهرستان راور قدرت ریسک‌پذیری ندارند و باید با آموزش‌های لازم مردم را پای کار آورد و آنها را توانمند کرد.

مدیرعامل بنیاد برکت با بیان اینکه طرح آسمان در 18 روستای شهرستان راور در حال اجرا است افزود: در این طرح گروه‌های 15 تا 18 نفره تشکیل و صندوق خرد ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در طرح آسمان از سوی بنیاد برکت تسهیلاتی به افراد برای اشتغالزایی داده می‌شود گفت: صددرصد تعهدات بنیاد برکت در شهرستان راور تا پایان سال جاری انجام می‌شود.

امام جمعه کرمان: سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در استان بسیار ارزشمند است

حجت‌الاسلام والمسلمین حسن علیدادی‌سلیمانی نیز اظهار داشت: بنیاد برکت کارهای خوبی در استان کرمان و شهرستان راور در حال انجام دارد.

وی با اشاره به اقدامات بنیاد برکت در نقاط مختلف استان کرمان بیان کرد: سرمایه‌گذاری بنیاد برکت در استان بسیار ارزشمند است و نفع اصلی این سرمایه‌گذاری را مردم می‌برند.

نماینده ولی‌فقیه در استان کرمان با بیان اینکه جمعیت پراکنده‌ای در استان کرمان داریم که عشایر هستند گفت: توجه به این قشر از جامعه هم باید مورد توجه قرار گیرد.

وی با اشاره به اینکه متاسفانه این جمعیت در استان مغفول مانده‌اند تصریح کرد: عدم سرویس‌دهی مناسب و متمرکز به جامعه عشایری در استان کرمان باعث مشکلاتی برای این قشر شده است.

علیدادی‌سلیمانی با بیان اینکه خدمات بنیاد برکت در کرمان، توسعه استان را به دنبال داشته است عنوان کرد: خدمات بنیاد برکت در بعضی بخش‌ها به‌ویژه بخش آموزشی و ساخت مدارس بسیار مورد توجه است.

انتهای پیام/ ز

R7860/P41362/S6,67/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۸۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام والمسلمین سید احمد عمادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، بیان کرد: ۲۱ فروردین ماه سالروز تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و دهه افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم گفت: در تقویم ایران دهه آخر فروردین، به عنوان دهه افتتاح حساب ۱۰۰ حضرت امام برای ساخت مسکن محرومین نامگذاری شده است.

حجت الاسلام میرعمادی بیان کرد: یکی از نیازهای اساسی و اولیه هر فردی داشتن سرپناه و مسکن است و انسان، نیازمند خانه و مسکن است تا بتوانند به حیات و زندگی خود با آرامش و امنیت ادامه دهند.

وی اضافه کرد: امام راحل با دوراندیشی خود پس از پیروزی انقلاب اسلامی به موضوع مهم مسکن توجه داشتند و ۲ ماه بعد از انقلاب اسلامی، در ۲۱ فروردین سال ۵۸ حسابی را به نام خودشان تحت عنوان حساب ۱۰۰ افتتاح کردند تا با کمک خیرین و نیکوکاران برای محرومین و نیازمندان، مسکن ساخته شود.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم گفت: اکنون بعد از ۴۵ سال از تاسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، شاهدیم که این نهاد مردمی و انقلابی کارنامه درخشانی در زمینه ساخت مسکن داشته است.

وی با اشاره به عملکرد بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم گفت: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم در حوزه عمرانی روستایی برای ۲۱۱ روستای استان قم طرح هادی تهیه و اجرا کرده و در ۲ سال گذشته نیز در ۸۰ روستای استان قم طرح هادی اجرا و بر اساس نیازهای هر روستا این طرح بازنگری شده که این امر در راستای عمران و آبادی روستاها موثر بوده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم اضافه کرد: از سال ۸۴ تاکنون ۹۴۵۰ واحد مسکونی روستایی در استان قم مقاوم سازی شده و این بدان معنا است که نیمی از خانه های روستایی استان قم مقاوم سازی شدند که این امر مانع از بروز تلفات زیاد در حوادث طبیعی بوده است.

حجت الاسلام میرعمادی گفت: یکی از خدمات بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم واگذاری زمین برای افراد فاقد زمین در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت است که در سال گذشته ۵۰۰ قطعه زمین روستایی به افراد فاقد زمین و جوانانی که نیازمند زمین با کاربری های مختلف از جمله برای ایجاد اشتغال بودند واگذار شده است.

وی ادامه داد: در سال گذشته ۱۶۰۰ سند روستایی در استان قم صادر و به مردم روستاها تحویل شد که این امر بسیار قابل اهمیت است که در سال جاری نیز این اقدام ادامه خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم عنوان کرد: بنیاد مسکن تلاش دارد تا با دادن تسهیلات ارزان قیمت به روستاییان این امکانات را به آنان بدهد تا مسکن خود با بازسازی و نوسازی کنند.

وی افزود: در دولت سیزدهم وام روستایی ۳۵۰ میلیون تومان با سود ۵ درصد و بازپرداخت ۲۰ ساله است که این امر خدمت بزرگی برای تحقق ساخت یک میلیون مسکن در کشور است.

حجت الاسلام میرعمادی اضافه کرد: امسال سال تولید با مشارکت مردم نامگذاری شده که بنیاد مسکن مصمم است تا در این زمینه جهش خوبی ایجاد کند و با واگذاری زمین در روستاها و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت، این امر را به مردم واگذار کند و مردم خود بتوانند مطابق خواست خود مسکن مورد نیازشان را بسازند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم تصریح کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان قم امسال در هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری به متقاضیان تحویل می دهد که البته انتظار می رود، دستگاه های خدمات رسان نسبت به فراهم کردن زیرساخت های لازم مسکن های ساخته شده اقدام کنند، چرا که مسکن بدون زیر ساخت مورد نیاز مشکلاتی برای مردم ایجاد می کند.

حجت الاسلام میرعمادی گفت: از سال ۹۵ تا سال گذشته از سوی حساب ۱۰۰ حضرت امام، مبلغی بالغ بر ۶۴ میلیارد و ۵۲۰ میلیون تومان به صورت بلاعوض برای خرید، ساخت، تعمیر و تکمیل مسکن محرومین و نیازمندان کمک شد.

وی بیان کرد: ۱۲۲ قطعه زمین رایگان به خانواده های دارای دو معلول از سوی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم داده شده است.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی قم اضافه کرد: امیدواریم با کمک خیرین و نیکوکاران بتوانیم مسکن لازم برای اقشار محروم جامعه احداث شود که برای این اقدام کمک به حساب ۱۰۰ حضرت امام بهترین اقدام است.

وی عنوان کرد: بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نهادی غیر دولتی است بودجه دولتی ندارد و با کمک خیرین و خود متقاضیان مسکن مورد نیاز را می سازد و همگان وظیفه دارند برای مسکن اقشار محروم و ضعیف جامعه اقدام کنند.

حجت الاسلام میرعمادی ابراز کرد: در بخش شهری ۱۴ هزار واحد مسکن تاکنون تحویل مردم قم شده و در سایت ۱۷ هکتاری و ۲۲ هکتاری نیز ۴ هزار واحد مسکونی ساخته شده که بخشی از آن در حال تکمیل و بخشی نیز مورد بهره برداری قرار گرفته است.

کد خبر 6082793

دیگر خبرها

  • امسال در قم هر ماه ۳۵۰ واحد مسکن روستایی و شهری تحویل می‌شود
  • پرداخت ۲۴ میلیارد تومان تسهیلات بنیاد برکت در اشنویه
  • وجود ۳۳ هکتار سطح زیر کشت گل محمدی در شهرستان راور
  • بیش از ۴۴ هزار کنتور برق در خراسان رضوی هوشمند شد
  • واگذاری ۴ هزار واحد مسکونی بنیاد مسکن قم تا پایان امسال
  • سیل در کمین ۱۲۰۰ روستا در سیستان و بلوچستان
  • احداث مجتمع فرهنگی، رفاهی در محور راور_دیهوک
  • تبادل توافق نامه احداث مجتمع رفاهی در محور راور - دیهوک
  • پرونده مسکن مهر استان تهران تا پایان سال با مشارکت‌های مردم بسته می‌شود
  • شکارچیان غیرمجاز در منطقه حفاظت شده راور دستگیر شدند