Web Analytics Made Easy - Statcounter

استان ها -ایرنا- رکورد تولید پلی اتیلن در پتروشیمی مهاباد، کمک 150 هزار میلیارد ریالی دولت تدبیر و امید به دهیاری ها، مهلت دادگاه به متهمان پدیده، تخصیص هزار میلیارد ریال به طرح های سفر رییس جمهوری، توسعه چابهار از اولویت های وزارت خارجه و آغاز بازسازی 20 هزار خانه سیل زده عناوین اخبار و گزارش هایی است که طی 24 ساعت گذشته بر روی خروجی اخبار استان های ایرنا منتشر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خروجی سراسری استان های ایرنا به عنوان ویترین اخبار مهم و ملی 31 سایت استانی خبرگزاری جمهوری اسلامی در 24 ساعت گذشته است که بیش از 100فرآورده خبری شامل خبر، گزارش و میزگرد باز نشر کرده که چکیده مهم ترین آنها هر روز برای آگاهی و بهره برداری مخاطبان ارائه می شود.
چکیده خبرهای 24 ساعت گذشته را با خبر رکورد تولید پلی اتیلن در پتروشیمی مهاباد آغاز می کنیم.

* رکورد تولید پلی اتیلن در پتروشیمی مهاباد
تولید پلی اتیلن در مجتمع پتروشیمی مهاباد به 56 تُن در ساعت رسید و این میزان تولید که 45 درصد بیشتر از ظرفیت اسمی است، در سطح کشور یک رکورد جدید محسوب می شود.
به گفته مدیرعامل شرکت پتروشیمی مهاباد افزایش تولید پلی اتیلن به 56 تُن در ساعت با استفاده از دانش و توان فنی مجموعه و با ایجاد تغییر در شرایط راکتورهای پلیمریزاسیون و در جهت استفاده بهینه از ماشین آلات تجهیزات ثبت شده است.
محسن مجیدی افزود: تولید 37.5 تن پلی­ اتیلن به طور متوسط در ساعت با 2 راکتور در طراحی مجتمع پتروشیمی مهاباد پیش ­بینی شده بود که با اهتمام و جدیت نیروهای متخصص و با بهینه کردن شرایط عملیاتی تولید، این مقدار 45 درصد افزایش یافته است.

* آغاز مطالعه خط انتقال صادرات نفت گوره به پایانه جاسک
عملیات بررسی و مطالعه خط انتقال صادرات نفت از تلمبه خانه گوره در حوزه شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران به پایانه نفتی جاسک با حضور معاونان مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران آغاز شد.
فرخ علیخانی مدیر تولید شرکت ملی نفت ایران و رضا دهقانی مدیر توسعه و مهندسی شرکت ملی نفت ایران و جمعی از مدیران و کارشناسان شرکت مهندسی و توسعه نفت (متن) و همچنین مدیرعامل و مدیران و روسای عملیاتی و فنی شرکت بهره برداری نفت و گاز گچساران از بخش های A,B,C تلمبه خانه گوره بازدید و طرح مطالعه انتقال نفت از تلمبه خانه گوره به پایانه های نفتی بندر جاسک را کلید زدند.
در این بازدید، مطالعه انتقال نفت فوق سنگین از تلمبه خانه گوره به پایانه بندر جاسک آغاز و واحد C تلمبه خانه گوره به طور آزمایشی پیش راه اندازی شد.

* ابلاغ 926 میلیارد تومان برای جبران خسارت سیل به کشاورزی خوزستان
دولت مبلغ 9 هزار و 260 میلیارد ریال از محل اعتبارات ماده 10 قانون تنظیم بخشی از مقررات مالی برای جبران خسارت بخش های کشاورزی خسارت دیده ناشی از سیل سال 1398 به استان خوزستان ابلاغ کرد.
امید حاجتی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی خوزستان بیان کرد: از 9 هزار و 260 میلیارد ریال ابلاغ شده مبلغ چهار هزار و 630 میلیارد ریال تخصیص یافته است و بابت هر هکتار زراعت دیم تا سقف 20 میلیون ریال و هر هکتار زراعت آبی و باغی نیز 50 میلیون ریال خسارت پرداخت می شود.

* ایران هراسی راهبرد آمریکا برای دوشیدن اعراب است
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران بابیان اینکه اتفاقاتی که با آمدن آمریکا به منطقه در امارات و عراق رخ داد، بی دلیل نیست و هدف ایران هراسی و دوشیدن اعراب است،گفت: اگر نگاهی دقیق به ماجراهای اخیر منطقه داشته باشیم، متوجه می شویم که ملت ایران با همه سختی ها پایبند اصول انقلاب و بیش از هر زمان دیگری صاحب اقتدار در جهان است.
امیر سرلشکر سیدعبدالرحیم موسوی در همایش مردمی بزرگداشت شهید سپهبد صیاد شیرازی با بیان اینکه دشمنان ما در باطن دشمن همدیگرند، افزود: اگر روزی مدارک حوادث اخیر برملا شود و مستندات رو شود،متوجه خواهیم شد که سعودی ها با همراهی آمریکا عامل اصلی حوادث اخیر در امارات و عراق هستند.

* فروش 115 تن برنج در فروشگاه های شهروند
مدیرعامل شرکت خدماتی کالای شهروند گفت: با دستور تعزیرات حکومتی 115 تن برنج نامرغوب تشخیص داده شده از سوی این نهاد از قرار هر کیلو 10 هزار تومان در کمتر از هشت ساعت در فروشگاه های این مجموعه به فروش رسید.
مسعود سریع القلم در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این برنج ها که در 40 فروشگاه شهروند توزیع شده بود جمع آوری و به انبارهای فروشگاه منتقل شد تا به تامین کننده مرجوع کنیم؛ جابجایی و ثبت اطلاعات این برنج ها در سامانه ها زمان بر بود و روند جمع آوری تا 31 اردیبهشت طول کشید و تنها در دو فروشگاه برنج ها در سطح فروش مانده بودند.
مدیرعامل شرکت خدماتی کالای شهروند ادامه داد: در 31 اردیبهشت ماموران تعزیرات حکومتی به فروشگاه شهروند مراجعه کرده و این برنج را در سطح فروشگاه دیدند و با تشکیل پرونده قاضی با توجه به نامرغوب تشخیص دادن این برنج دستور به فروش آن به قیمت هر کیلو 10 هزار تومان داد از این رو برنج هایی که در انبارهای فروشگاه بود به فروشگاه ها آورده شد و به قیمت کارشناسی اعلام شده به فروش رفت.

* بیماری های واگیردار چابهار را تهدید می کند
رئیس مرکز مدیریت بیماری های واگیر وزارت بهداشت گفت: بیماری های واگیردار نظیر مالاریا، تب کریمه کنگو و ایدز چابهار را تهدید می کند و باید اقدامات لازم پیشگیرانه در این منطقه مهم با جذابیت های اقتصادی، تجاری و گردشگری انجام شود.
محمد گویا در نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی سیستان و بلوچستان اظهار داشت: چابهار مرز آبی و خاکی با کشورهای مختلف از جمله پاکستان دارد که به لحاظ اقتصادی و سرمایه گذاری برای ایران مهم است و نباید بیماری های مختلف و خطرناک آن را تهدید کند.
وی بیان کرد: در دهه 1370 بیش از 70 هزار مورد بیماری مالاریا در کشور بوده که هم اینک این آمار به کمتر از انگشتان دست رسیده و موفقیت های خوبی حاصل شده است.

* عهد 5300 میلیارد ریالی ستاد فرمان حضرت امام برای اشتغال سیلزدگان
معاون ستاداجرایی فرمان حضرت امام (ره) گفت: این ستاد 5300 میلیارد ریال برای ایجاد اشتغال جوانان درمناطق سیلزده کشور را تعهد کرده است که امیدواریم با اختصاص بخشی از این اعتبار دست کم برای 100 هزار نفر در خراسان شمالی ایجاد اشتغال شود.
عارف نوروزی مجموع تعهد این ستاد در استان های سیلزده را هشت هزار میلیارد ریال ذکر کرد و افزود: علاوه بر اعتبار اشتغال، 2 هزار و 700 میلیارد ریال نیز کمک بلاعوض به مردم تعلق می گیرد.
وی با اشاره به ساخت 60 هزار واحد مسکونی در مناطق سیلزده کشور، اظهار داشت: این واحدها با کمک بنیاد مسکن در سریع ترین زمان ممکن در استان های سیل زده ساخته می شود.

* گام بلند در حوزه زیرساختی خراسان جنوبی
طرح حوزه راه و مسکن در نخستین سفر وزیر راه و شهرسازی به خراسان جنوبی با اعتبار 706 میلیارد تومان افتتاح و کلنگ زنی شد که گامی بلند در حوزه زیرساختی این استان مرزی به شمار می رود.همچنین از مهمترین پروژه های این سفر افتتاح 124 کیلومتر باند بزرگراه در خراسان جنوبی بود که به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی برای ساخت هر یک کیلومتر از این باند های دوم چهار میلیارد تومان هزینه شده و این در حالی است که با قیمت روز 350 میلیارد تومان برای احداث بزرگراه های خراسان جنوبی هزینه شده و اقدام خوبی محسوب می شود.
یکی از انتظارات این سفر کلنگ زنی راه آهن بیرجند بود که پیش از آن رسانه ها وعده آن را از زبان مسئولان به مردم داده بودند اما به دلیل اینکه تا لحظه این سفر پیمانکار مربوطه مشخص نشده بود وزیر از کلنگ زنی منصرف شد.
با این حال محمد اسلامی در ساعت پایانی حضورش وعده داد که تا 2 یا 3 ماه آینده عملیات پروژه اتصال بیرجند به راه آهن سراسری نیز شروع خواهد شد.

* کمک 150 هزار میلیارد ریالی دولت تدبیر و امید به دهیاری ها
معاون عمران و توسعه شهری وزیر کشور اعلام کرد که از ابتدای شکل گیری دهیاری ها تاالان مجموعا 200 هزار میلیارد ریال به آنان کمک شده که 150 هزار میلیارد ریال آن فقط در دولت های یازدهم و دوازدهم بوده است.
مهدی جمالی نژاد در حاشیه آغاز عملیات اجرایی سالن ورزشی روستای گدم آباد گنبدکاووس بابیان اینکه تمام تلاش این معاونت، توزیع عادلانه اعتبارات برای توسعه روستاها و شهرها است، افزود: براساس تبصره 2 ماده 39 قانون مالیات بر ارزش افزوده (سوخت) که از سال گذشته اجرای آن آغاز شده، تنها از این محل دو هزار میلیارد ریال به روستاها و شهرهای کوچک کمک مالی شد.
وی اضافه کرد: روند اجرای این تبصره قانونی امسال با قوت بیشتری پیگیری و اجرا می شود بطوریکه در فروردین مبلغ دو هزار میلیارد ریال و برای اردیبهشت نیز مبلغ سه هزار میلیارد ریال براساس شاخص جمعیت بین روستاها و شهرها توزیع شده است.

* امدادرسانی550 سیلزده در خراسان جنوبی
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان ‌جنوبی با بیان اینکه بیش از 550 نفر آسیب دیده از سیل در پنج شهرستان استان امدادرسانی شدند، گفت:
محمد رحیم شهریاری با بیان اینکه بیشتر امدادرسانی ها در شهرستان های سربیشه و درمیان انجام شده است اظهار داشت: در روستای شیرگ سربیشه 350 نفر از خدمات اسکان اضطراری بهره مند شدند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خراسان ‌جنوبی گفت: در این مدت 11 نفر از روستاییان از مرگ حتمی نجات یافتند که از این تعداد 6 نفر در درمیان، 2 نفر در ارتفاعات روستای خرو طبس و سه نفر در سربیشه بودند.

*عده ای با تشدید مشکلات اقتصادی در زمین دشمن بازی می کنند
به گفته معاون اول قوه قضاییه امروزعده ای خواسته یا ناخواسته با فشار بر مردم در زمینه های اقتصادی، فرهنگی، معیشت و ایجاد ناامیدی، در زمین دشمن بازی می کنند.
حجت الاسلام و المسلمین غلامحسین محسنی اژه ای در مراسم تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری اصفهان افزود: این افراد با احتکاراجناس، تقلب، توزیع دیرهنگام و گرفتن ارز دولتی و واردات نکردن کالا، چوب لای اقتصاد کشور می گذارند.
وی اظهارداشت:این عده درشرایطی درجامعه ایجاد ناامیدی ونگرانی می کنند که دشمن از آن طرف فشارهای خود را به کشور وارد کرده است و ضرورت دارد با افرادی که به راحتی چوب لای چرخ تولید می گذارند و با ندادن مجوز و تسهیلات و ارز به تعهد خود عمل نمی کنند و تشدید فشار به مردم می پردازند بدون هیچ گذشتی برخورد کرد.

* مهلت دادگاه به متهمان پرونده شرکت پدیده برای معرفی و بازگرداندن اموال
یازدهمین جلسه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده شاندیز در دادگاه ویژه رسیدگی به جرائم اخلالگران نظام اقتصادی در دادسرای مشهد با دادن مهلت چند روزه به متهمان برای معرفی و بازگرداندن اموال این شرکت برگزار شد.
قاضی منصوری رئیس دادگاه رسیدگی به اتهامات متهمان پرونده شرکت پدیده شاندیز با اشاره به تلاش دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در راستای انجام وظایف، گفت: با دقت بالا نسبت به اجرای قانون اقدام خواهیم کرد.

* تخصیص هزار میلیارد ریال به طرح های سفر رییس جمهوری
رئیس امور پایش، ارزیابی و اطلاعات مدیریت سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: رییس جمهوری در دولت یازدهم به 31 استان سفر کرده اند که تاکنون 410 هزار میلیارد ریال به طرح های مصوب و ابلاغ شده در سطح کشور تخصیص یافته است.
علی اکبر حاجی محمدی در جلسه شورای برنامه ریزی استان قزوین افزود: مجموع اعتبارات طرح های مصوب در سفر ریاست جمهوری به 31 استان کشور 250 هزار میلیارد ریال ابلاغ شده بود که تا به امروز بنا به دلایلی 410 هزار میلیارد ریال تخصیص داده شده است.
وی افزود:این اعتبارات در برخی استان ها بالای 100 درصد تخصیص داشته و در برخی از استان های دیگر هنوز به تخصیص 100 درصد نرسیده است.

* توسعه چابهار از اولویت های وزارت خارجه و سیاست های خارجی
وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران گفت: توسعه چابهار و شرق کشور از اولویت های وزارت خارجه و از سیاست های خارجی ایران اسلامی است زیرا این منطقه برای ما اهمیت زیادی دارد.
محمدجواد ظریف در فرودگاه کنارک اظهار داشت: چابهار می تواند به توسعه منطقه و کشورهای همجوار؛ پاکستان و افغانستان کمک کند.
وی با اشاره به اینکه پیش از سفر به پاکستان فرصت کردم از فرصت ها و ظرفیت های تجاری و اقتصادی چابهار بازدید بازدید کنم تا بتوانم اطلاعات بیشتری از این منطقه داشته باشم، ادامه داد: ظرفیت های چابهار به توسعه و ثبات و امنیت منطقه کمک می کند و منطقه ازاد چابهار نیز می تواندبرای کشور موثر باشد.

* امروز دشمنان در برابر ایران موضع دفاعی گرفته اند
جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه ایران اسلامی در مقابل دشمنان به هیچ عنوان منفعل نیست، گفت: امروز دشمنان با صدا بلند اعتراف می کنند که در مقابل جمهوری اسلامی ایران موضع دفاعی گرفته اند.
سردار علی فدوی در مراسم بزرگداشت آزادسازی خرمشهر در حرم امام خمینی(ره) اظهار داشت: دشمنان ملت بزرگ ایران به سرکردگی آمریکا با حضور در منطقه به دنبال ایجاد قدرتی برای بازدارندگی انقلاب اسلامی هستند.
وی با بیان اینکه هرگز به اندازه حال حاضر ابرقدرت های جهان در مقابل اراده ملت ایران احساس ضعف نکرده بودند عنوان کرد: وحدت کلمه و اتحاد مهمترین رمز پیروزی ایرانیان در مقابل مستکبران است.

* آغاز بازسازی 20 هزار خانه سیل زده
بازسازی و احداث 20 هزار واحد مسکونی آسیب دیده از سیل استان های کشور به صورت متمرکز در روستای تازه آباد شهرستان آق قلا آغاز شد.
این خانه ها در قالب طرح جهاد همبستگی ملی و با مشارکت بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، وزارت کشور، سازمان بهزیستی، بسیج مستضعفین و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ساخته خواهد شد.
رییس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم طرح جهاد همبستگی ملی گفت: تلاش می شود با همکاری دولت، بنیاد مسکن و تلاش نیروهای بسیجی این خانه ها تا 6 ماه آینده به مرحله بهره برداری برسد.
سردار غلامحسین غیب پرور اظهار داشت: بسیج مستضعفین مسوولیت ساخت 20 هزار خانه مناطق سیل زده را بر عهده دارد که اولویت با ساخت خانه های مددجویان تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و ساکنان مناطق روستایی است.
1352/

منبع: ایرنا

کلیدواژه: اجتماعي رويدادهاي خبري استانها تجميع

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۸۹۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید

همشهری آنلاین- زینب زینال زاده: تهران شهری با تمدن بیش از ۸هزار ساله است و وجود اماکنی چون عمارت مسعودیه، خانه موزه مقدم، باغ نگارستان، خانه اتحادیه و... ازجمله ظرفیت‌هایی هستند که می‌توان از آنها برای جذب گردشگری و توریست استفاده کرد؛ چرا که امروزه گردشگری به یک صنعت پولساز تبدیل شده و بسیاری از کشورها ازجمله ترکیه با استفاده از این صنعت موفق شده‌اند به درآمدهای پایدار دست یابند. در این دوره، مدیریت شهری تلاش می‌کند تا زمینه رونق صنعت گردشگری در پایتخت را فراهم کند. با تشکیل سازمان گردشگری و ایجاد مدیریت واحد در این حوزه قطعا اتفاقات خوبی در صنعت گردشگری تهران رخ می‌دهد. بنا به‌گفته‌های سیداحمد علوی، رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران فرایند مرمت، بازسازی و بهره‌برداری از عمارت‌های تاریخی همچنان در دستور کار قرار دارد و سعی می‌کنیم مسیر گردشگری در تهران هموار شود.

بازدیدهای مستمر از اماکن میراثی

در راستای صیانت از اماکن تاریخی، میراثی و گردشگری، بازدید مستمر و پایش وضعیت این اماکن طبق مصوبه شورای شهر تهران انجام می‌شود. آنطور که رئیس کمیته گردشگری شورا عنوان کرده: «این اماکن در مناطق مختلف ازجمله ۱۱، ۱۲، ۱۵ و... پراکنده هستند و باید برای جلوگیری از تخریب، مرمت و احیاء شوند. به هر حال این اماکن ظرفیت‌های گردشگری محسوب می‌شوند و با مرمت آنها می‌توان زمینه بازدید توریست‌های داخلی و خارجی را فراهم کرد.» عمارت کوشک امیرسلیمانی در منطقه۱۵ قرار دارد که مرمت و بازسازی آن آغاز شده و به‌زودی بهره‌برداری می‌شود. البته طبق پیش‌بینی‌ها کافه کتاب و نگارخانه هم در این عمارت راه‌اندازی خواهد شد.

برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید

زندان هارون‌الرشید ثبت ملی شده و از آثار تاریخی ری محسوب می‌شود. به‌گفته علوی، مجموعه میراثی زندان هارون‌الرشید املاک اوقافی است و سازمان اوقاف هم اهتمامی برای بازسازی این مجموعه میراثی ندارد. آنطور که رئیس کمیته گردشگری شورا به آن تأکید کرده: «این مجموعه میراثی از نقاط گردشگری تهران محسوب می‌شود و از این‌رو نیاز است تا شهرداری تهران و سازمان اوقاف برای بازسازی و بهره‌برداری از این ظرفیت گردشگری برنامه‌ریزی کنند.»

ایجاد مسیر گردشگری

یکی از راه‌های جذب توریست ایجاد مسیرهای گردشگری است و مدیریت شهری برای تحقق این هدف برنامه‌هایی پیش‌بینی کرده است. رئیس کمیته گردشگری شورای شهر تهران هم با تأیید این موضوع و ضرورت ایجاد مسیرهای گردشگری گفت: «در مسیرهای گردشگری این امکان فراهم می‌شود تا توریست‌ها و گردشگران با انواع غذاهای بومی و محلی، آداب و رسوم، صنایع‌دستی و حتی انواع موسیقی و... شهرها و استان‌های ایران آشنا شوند.» به‌گفته علوی، ایجاد مسیرهای گردشگری در دنیا یک اولویت است و در تهران هم گام‌هایی برای تکمیل و به‌روزرسانی گذرهای گردشگری برداشته شده است.

گذرهای گردشگری قدیمی تهران گذر سی‌تیر: خاص‌ترین خیابان تهران است که دهه۹۰ عرضه مواد غذایی در آن با فعالیت ۱۰چرخ دستی آغاز و خیلی زود در میان شهروندان محبوب شد. در این خیابان ۳۸دکه موادغذایی وجود داشت که به تازگی شهرداری تهران برای ارائه خدمات مطلوب، طرح ساماندهی آن را در دستور کار قرار داده است. گذر باب همایون: این گذر در ضلع جنوبی میدان امام‌خمینی(ره) قرار گرفته که ۴۰غرفه دارد. ۲۳غرفه اغذیه فروشی، ۴غرفه صنایع‌دستی و ۱۳غرفه سوغاتی. گذر خیابان اجتماعی: این گذرگردشگری در خیابان بدرالزمان قریب منطقه ۹ایجاد شده و دارای ۱۸غرفه است. ۱۴غرفه اغذیه‌فروشی، ۲غرفه صنایع‌دستی و ۲غرفه سوغاتی. گذر برکت (شاهد): این گذرگردشگری با ۲۹غرفه در بلوار شاهد منطقه۸ احداث شده که ۲۲غرفه اغذیه فروشی، یک‌غرفه صنایع‌دستی، ۴غرفه سوغاتی و ۲غرفه عرضه محصولات فرهنگی دارد.

کد خبر 846843 برچسب‌ها سفر - گردشگری شهردارى تهران تهران

دیگر خبرها

  • اجرای ۸۰ میلیارد ریال پروژه در منطقه ۵ اصفهان
  • مرمت عمارت امیرسلیمانی در تهران آغاز شد | برنامه‌ریزی برای بازسازی زندان هارون‌الرشید
  • درخواست شهروندان منطقه ۱۴ تهران برای بازسازی یک خانه قدیمی + فیلم و تصاویر
  • رکورد تولید ماهانه صبا فولاد خلیج فارس شکسته شد
  • بازسازی شاهراه سالنگ
  • جود بلینگام و ثبت یک رکورد منحصربه‌فرد در ال‌کلاسیکوها
  • ماشین‌آلات راهداری خراسان جنوبی تجهیز و بازسازی شد
  • آغاز رکورد شکنی بندر امیرآباد در سال ۱۴۰۳
  • ساخت و بازسازی ۴۲۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس
  • ساخت و بازسازی 42۰۰ قطعه تخصصی در نیروگاه بندرعباس