Web Analytics Made Easy - Statcounter

سید عباس موسوی سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان روز پنج‌شنبه اعلام کرد هیچ بن‌بستی برای ملت ایران وجود ندارد و سناریو‌های دشمن علیه این ملت از پیش شکست‌خورده است.

جمهوری اسلامی ایران با اتکا به مردم خود کشوری مستقل و مقتدر است و راه روشن خود را بر اساس منافع و امنیت ملی خود مشخص می‌کند و هیچ‌گاه بر سر دوراهی جنگ یا مذاکره و یا هر دوراهی دیگری قرار نمی‌گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیچ بن‌بستی برای ملت ایران وجود ندارد و ایرانیان در طول تاریخ نشان داده‌اند که اهل جنگاوری و دلاوری هستند و در جای خود اهل تعامل و گفتگو.

وی افزود: «مدتی است که یک سناریوی روانی ــ تبلیغی کنار عملیات تروریسم اقتصادی علیه ملت ما جریان پیدا کرده است و به همین دلیل ما این سناریو‌ها و این حرف‌ها را نیز در قالب همان پکیج می‌بینیم. خود آن‌ها نیز می‌دانند که این سناریو حتی اگر نگوییم نخ‌نما است، ولی از پیش شکست‌خورده است و قطعاً راه به جایی نخواهد برد».

اخیراً محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه کشورمان نیز در مصاحبه اختصاصی با شبکه خبری سی‌ان‌ان تأکید کرده بود که ایران هرگز تسلیم تهدید و ارعاب نخواهد شد و تنها زمانی حاضر به مذاکره خواهد بود که طرف مقابل دست از تروریسم اقتصادی بردارد و به ایرانی‌ها احترام بگزارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: سید عباس موسوی سخنگوی وزارت خارجه مناقشه ایران و آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند

به گزارش قدس آنلاین، مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های سال ۲۰۲۴ در گروه مردان از یکم ۱۶ خرداد تا سوم تیرماه سال جاری پیگیری می‌شود و با معرفی تیم‌های صعود کننده به مرحله نهایی به پایان خواهد رسید.

بر اساس اعلام فدراسیون جهانی والیبال، تیم‌های شرکت کننده در این رقابت‌ها تا امروز مهلت ارسال فهرست ۳۰ نفره خود را داشتند و بر اساس قوانین در هر هفته این رقابت‌ها هر تیم اجازه استفاده از ۱۸ بازیکن از فهرست اولیه را دارد.

مائوریسیو موتا پائز سرمربی تیم ملی والیبال ایران فهرست اولیه و ۳۰ نفره این تیم برای حضور در لیگ ملت‌های ۲۰۲۴ را اعلام کرد.

میلاد عبادی‌پور(کاپیتان)، مهدی جلوه، امیررضا سرلک، علیرضا مصلح‌آبادی فراهانی، محمدرضا حضرت‌پور، پوریا حسین‌خانزاده، امین اسماعیل‌نژاد، صابر کاظمی، امیرحسین اسفندیار، علی رمضانی، جواد کریمی، علی‌اصغر مجرد، علی شفیعی، میثم صالحی، محمدطاهر وادی، علیرضا عبدالحمیدی، شهروز همایونفرمنش، آرمان صالحی، بردیا سعادت، محمد بربست، محمد ولی‌زاده، امیرحسین صداقت، متین احمدی، مبین نصری، علی حق‌پرست، سیدامیرحسین ساداتی، مرتضی شریفی، عرشیا به‌نژاد، مهدی رضایی و مهران توانای بازیکنان معرفی شده در فهرست اولیه تیم ملی ایران برای حضور در لیگ ملت‌ها ۲۰۲۴ هستند.

وحید مرادی به عنوان سرپرست گروه و مدیر تیم، امیر خوش‌خبر (سرپرست اردو)، موریس موتا پائز (سرمربی)، پیمان اکبری (دستیار اول)، لئوناردو افونسو، عبدالرضا علیزاده، علی فتاحی و نوید مشجری (مربیان)، مارسلو زنگراند (بدنساز)، محمدامین شاکری (آنالیزور)،  علی حدادی (فیزیوتراپ) و محمدناصر نقره‌ به عنوان ماساژور اعضای معرفی شده کادر فنی تیم ملی والیبال ایران در این رقابت‌ها هستند.

همچنین امیر ملک‌زاده، پویا عزیزی و توحید اصغری به عنوان مربیان حاضر در اردو در تمرینات تیم ملی کشورمان حضور دارند.

لازم به ذکر است که در به‌روزرسانی مقررات لیگ ملت‌ها امسال هر تیم می‌تواند علاوه بر ۱۴ بازیکنی که هر هفته لیست می‌کند، ۴ بازیکن رزرو را هم در فهرست نهایی‌اش بگنجاند و حتی همراه داشته باشد، تا در صورت نیاز پس از هر بازی بتواند ترکیب ۱۴ نفره جدیدی را برای بازی بعدی‌اش معرفی کند. به همین دلیل ممکن است در بولتن اختصاصی هر روز از مسابقات لیست جدیدی از تیم‌ها منتشر شود.

 پیش از این گفته می‌شد فدراسیون والیبال در حال رایزنی با سید محمد موسوی و امیر غفور برای حضور در تیم ملی است که با قرار نداشتن نام این دو بازیکن، به نظر می‌رسد آنها قید حضور در تیم ملی را زده‌اند و پاسخ منفی داده‌اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

دیگر خبرها

  • سناریو زندانی شدن ترامپ روی میز سرویس مخفی آمریکا
  • مشاوره ژنتیکی بن‌بستی برای بیماری‌های ژنتیکی
  • لیست ۳۰ نفره والیبال ایران در لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور قید تیم ملی را زدند
  • لیست تیم ملی ایران برای لیگ ملت‌ها؛ موسوی و غفور ناز کردند، عبادی‌پور حاضر در صحنه!
  • اعلام لیست اولیه تیم ملی والیبال ایران بدون حضور غفور و موسوی
  • اسامی تیم ملی والیبال ایران اعلام شد/ غیبت موسوی در لیگ ملت‌ها
  • تصمیم شوکه کننده و غیرمنتظره کاپیتان تیم ملی؛ موسوی رفت
  • ناگهانی و غافلگیرکننده ؛ دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی
  • فوری واختصاصی: دست رد کاپیتان به سینه تیم ملی