Web Analytics Made Easy - Statcounter

تروریسم ورزشی گریبانگیر فدارسیون کُشتی نمایندگان مجلس به‌جای لابی‌گری به وظایف خود عمل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 انتخابات جامعه فدراسیون کشتی نمایندگان مجلس وزارت ورزش و جوانان 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۲۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناسا در مورد برنامه فضایی چین به عنوان «پوششی برای پنهان‌ کردن اهداف نظامی» هشدار داد

ایتنا - ​​​​​​​رئیس سازمان ملی هوانوردی و فضای آمریکا، ناسا، روز چهارشنبه گفت دولت چین از برنامه‌های غیرنظامی فضایی خود برای «پنهان‌کردن اهداف نظامی» استفاده می‌کند.
بیل نلسون در نشستی در مجلس نمایندگان ایالات متحده گفت «چین به‌ویژه در ۱۰ سال گذشته، گام‌های شگفت‌انگیزی در فضا برداشته که بسیار محرمانه هستند.»

او افزود: «ما معتقدیم بسیاری از برنامه‌های فضایی به اصطلاح غیرنظامی چین، برنامه‌ای با مقاصد نظامی‌اند و من در واقع گمان می‌کنم ما درگیر یک مسابقه هستیم.»

رئیس سازمان ناسا در ادامه اظهارات خود همچنین ابراز امیدواری کرد که دولت چین «به خود بیاید و بفهمد که فضای غیرنظامی برای استفاده‌های صلح‌آمیز است.»

بیل نلسون این سخنان را در نشست کمیته تخصیص بودجه مجلس نمایندگان آمریکا که برای بررسی بودجه این سازمان برای سال مالی ۲۰۲۵ برگزار شد، بیان کرد.

 
بیل نلسون، رئیس سازمان ملی هوانوردی و فضای آمریکا، ناسا، در نشستی در مجلس نمایندگان آمریکا -
۱۷ آوریل ۲۰۲۴
  او تاکید کرد آمریکا باید قبل از چین دوباره روی کره ماه فرود بیاید، و گفت اگر چین اول روی سطح ماه بنشیند می‌تواند ادعا کند که «اینجا قلمرو ماست، شما بیرون بمانید.»

در حالی که ایالات متحده در حال برنامه‌ریزی برای اعزام دوباره فضانوردان به ماه در سال ۲۰۲۶ است، چین می‌گوید امیدوار است تا سال ۲۰۳۰ انسان را به ماه بفرستد.

 

دیگر خبرها

  • ناسا در مورد برنامه فضایی چین به عنوان «پوششی برای پنهان‌ کردن اهداف نظامی» هشدار داد
  • آغاز انتخابات مجلس هندوستان
  • کوتاه آمدن رئیس مجلس نمایندگان آمریکا برای ارسال سلاح به اوکراین
  • تصویب لایحه تجارت پس از ۲۰ سال
  • رأی‌گیری مجلس نمایندگان آمریکا در مورد کمک‌های جدید به اوکراین و رژیم صهیونیستی
  • تلاش نمایندگان مجلس آمریکا برای لغو معافیت 10 میلیارد دلاری ایران
  • اوج گیری مبارزات انتخاباتی در هند
  • نماینده مجلس: کاش رئیسی، بلوچ بود
  • تصویب چند لایحه ضد ایرانی در مجلس نمایندگان آمریکا
  • تصویب چند لایحه علیه ایران در مجلس نمایندگان آمریکا