Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه : معماری سنتی یزد نماد مدیریت مصرف انرژی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جماران

کلیدواژه: 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 آثار تاریخی انرژی حاشیه نشینی مدیرکل راه و شهرسازی یزد 40 سالگی انقلاب بودجه 98 سیل 98 امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۲۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

راه‌های افزایش طول عمر باتری موبایل

به گزارش همشهری آنلاین، در باتری‌های لیتیوم-یون، از مواد جامد برای الکترودها و یک مایع الکترولیت استفاده می‌کنند. آن‌ها به دلیل ظرفیت بالا و تولید انرژی کارآمد محبوب هستند. در باتری‌های لیتیوم پلیمر اما به‌جای استفاده از یک الکترولیت مایع، از یک پلیمر ژل مانند استفاده می‌کنند. این ویژگی به آن‌ها امکان می‌دهد که شکل‌های مختلف و سبک‌تری داشته باشند. هر دو نوع باتری دارای مزایا و معایبی هستند، اما در مجموع، آن‌ها امکان ذخیره‌سازی بیشتر و کارایی بهتر را نسبت به انواع قدیمی‌تر باتری‌ها مانند نیکل-کادمیوم یا نیکل-فلز هیبرید فراهم می‌کنند.

برای افزایش عمر باتری موبایل، راه‌حل‌های متعددی وجود دارد. صفحه نمایش یکی از بزرگ‌ترین مصرف‌کنندگان انرژی در موبایل است. کاهش روشنایی صفحه می‌تواند به‌طور قابل توجهی مصرف باتری را کاهش دهد. همچنین بسیاری از گوشی‌های هوشمند دارای حالت‌های صرفه‌جویی در مصرف باتری هستند که با کاهش فعالیت‌های پس‌زمینه و کاهش عملکرد سخت‌افزاری، مصرف باتری را بهینه می‌کنند.

در عین حال، برنامه‌هایی که در پس‌زمینه اجرا می‌شوند می‌توانند به‌طور ناخواسته مصرف باتری را افزایش دهند. بستن این برنامه‌ها می‌تواند به بهبود عمر باتری کمک کند. وقتی در منطقه‌ای با پوشش شبکه ضعیف قرار دارید، گوشی شما برای یافتن سیگنال بیشتر تلاش می‌کند که این امر مصرف باتری را افزایش می‌دهد. فعال کردن حالت هواپیما در این شرایط می‌تواند مفید باشد.

بیشتر بخوانید:

تلگرام در یک کشور اروپایی فیلتر شد | علت این فیلترینگ چیست؟

گاهی وقت‌ها هم به‌روزرسانی‌ها شامل بهبودهایی در مدیریت انرژی هستند که می‌تواند به افزایش عمر باتری کمک کند. خاموش کردن وای‌فای، بلوتوث و داده‌های سیار وقتی از آن‌ها استفاده نمی‌کنید نیز یکی دیگر از راه‌هایی محسوب می‌شود که می‌تواند در کاهش مصرف باتری موثر باشد. همچنین بسیاری از گوشی‌ها با تنظیمات بهینه برای مصرف باتری عرضه می‌شوند. استفاده از این تنظیمات می‌تواند مفید باشد و دست آخر، باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که داغ شدن بیش از حد موبایل می‌تواند به باتری آسیب بزند و عمر آن را کاهش دهد.

کد خبر 840737 برچسب‌ها باتری سیستم عامل - اندروید موبایل آیفون

دیگر خبرها

  • فیلم| انتقاد امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم
  • (ویدئو) ️انتقاد امام جمعه شیراز: اگر نمی‌توانید مدیریت کنید، به سبک خودم مدیریت کنم
  • جای خالی مبحث ۱۹ در ساختمان‌سازی
  • پنجره‌های خورشیدی، انقلاب آینده در معماری شهری
  • جشن بزرگ آیین سنتی گرگیعان در شهرستان شوش باشکوه برگزار شد
  • راه‌های افزایش طول عمر باتری موبایل
  • مواد غذایی مفید برای آسم و تنگی نفس
  • تولید بیش از ۸ میلیارد کیلو وات ساعت انرژی خالص در نیروگاه نکا
  • امام مجتبی (ع) نماد و مظهر اخلاق الهی بود
  • بازنگری در مقررات ملی ساختمان با رویکرد مدیریت مصرف انرژی