Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-25@01:15:11 GMT

دریافت مدرک مربیگری A توسط مهدوی کیا + عکس

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۹۲۳۲

مهدی مهدوی‌کیا پس از خداحافظی از فوتبال، خیلی زود در کلاس‌های مربیگری شرکت کرد و در رده‌های پایه مشغول به کار شد که هم‌اکنون حدود چهار سال است در آکادمی کیا و باشگاه هامبورگ فعالیت می‌کند.

موشک ایرانی که در آکادمی کیا موفقیت زیادی داشته و نوجوانان مستعد زیادی را به فوتبال پایه ایران معرفی کرده، طی دو سال اخیر در مقاطع مختلفی جزو گزینه‌های سرمربیگری تیم‌های ملی نوجوانان و جوانان بود ولی تصمیم به فعالیت در آکادمی خود گرفت تا استعدادهای بیشتری را شناسایی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مهدی مهدوی‌کیا کلاس‌های مربیگری را در آلمان که یکی از پیشرفته‌ترین کشورها در عرصه آموزش مربیان است، آغاز کرد و به این کار ادامه داده تا به طور حرفه‌ای و با دانش بیشتری مربیگری در رده‌های سنی بالا را آغاز کند؛ موضوعی که خود او بارها عنوان کرده و تاکید داشته عجله‌ای برای سرمربیگری ندارد و می‌خواهد تجربه و دانش کافی را به دست آورد.

ستاره سابق تیم ملی در جدیدترین پست اینستاگرامی خود خبر از دریافت مدرک مربیگری A اروپا داده که افتخار مهمی برای او و فوتبال ایران محسوب می‌شود، اما او حالا برای گرفتن مدرک مربیگری پرولایسنس اروپا، باید به طور جدی وارد عرصه مربیگری شده و هدایت تیمی را عهده‌دار شود.

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: فوتبال ایران آلمان تیم ملی فوتبال ایران آلمان تیم ملی فوتبال فوتبال ایران مهدوی کیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۲۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،مهدی تاج،نایب رئیس AFC و رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون امروز تماشاگر ویژه دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل قرقیزستان بود. احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته فوتسال هم در این دیدار در کنار تاج حضور داشت.

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز با برتری قاطع ۶ بر یک مقابل قرقیزستان علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات، به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان هم صعود کرد.

کد خبر 6087837

دیگر خبرها

  • بدون حواله هم قهرمان می‌شویم!
  • مهدی جعفرپور: پرسپولیس از سپاهان می ترسد، داوری ها فقط به نفع این تیم است
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • حیدری: پیشنهاد مدیریت آکادمی استقلال را قبول نکردم
  • بروزرسانی قوانین اسکار ۲۰۲۵؛ از اهدای جایزه بهترین موسیقی فیلم به ۳ آهنگساز تا تغییر نام برخی از جوایز
  • هافبک استقلال پایش را به تیغ جراحان سپرد
  • نسل طلایی 98 کجای فوتبال ایران است؟
  • اعتراف جالب اوسمار درباره دوران جوانی و فوتبال بازی کردنش
  • اوسمار: استعداد بازی نداشتم، مربی شدم
  • بازگشت موفق کاشف سردار آزمون به نیمکت مربیگری