Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - رشت - ايرنا - معاون هماهنگي امور عمراني استاندار گيلان از پروژه جمع آوري فاضلاب فاز 2مسکن مهر و کارخانه کود آلي رشت بازديد کرد.

گزارش روز پنجشنبه روابط عمومي استانداري گيلان به ايرنا حاکيست؛ علي اوسط اکبري مقدم در بازديد از عمليات اجراي پروژه شبکه جمع آوري فاضلاب فاز دوم مسکن مهر رشت اظهار داشت: تکميل زيرساخت ها و آسفالت معابر پروژه مسکن مهر به عنوان يکي از پروژه‌هاي مهم استان از تاکيدات دکتر سالاري است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي با بيان اينکه تسريع در تحويل واحدهاي مسکن مهر به متقاضيان مورد توجه مسئولان استان قرار دارد، تصريح کرد: پيشرفت فيزيکي پروژه ها در بعضي از قراردادها مطلوب بوده و در بعضي ديگر نيز به علت عدم تامين منابع شاهد رکود پروژه هستيم که در اين راستا بايد رفع مشکل در بازه زماني مشخص بپردازيم.
اکبري مقدم خاطرنشان کرد: بايد نسبت به مديريت صحيح آن بخش از فاضلاب صنعتي و خانگي که وارد رودخانه زرجوب مي‌شود مديريتي کارآمد را اعمال کنيم و ميزان حجم آلودگي اين رودخانه را کاهش دهيم.
معاون هماهنگي امور عمراني استاندار گيلان از تلاش هاي صورت گرفته براي پاکسازي شريان اصلي رودخانه زرجوب خبر داد و افزود: اجراي پرو‍ژه فاضلاب در حوزه‌ رشتيان(شهيد رجايي) و محله سياه اسطلخ شهرستان رشت هم با جديت در حال انجام است تا با اجراي آن مسير فاضلاب از بستر رودخانه جدا و به سمت تصفيه خانه اصلي هدايت شود.
اکبري مقدم از کارخانه کود آلي گيلان نيز بازديد کرد و در گفت و گو با مديريت و پرسنل اين واحد خدماتي، در جريان روند فعاليت هاي آن قرار گرفت.
اجراي شبکه جمع آوري فاضلاب مسکن مهر رشت با هدف جمع آوري فاضلاب دو هزار و 840 واحد از منازل مسکوني در حال ساخت فاز 2 و انتقال به ايستگاه پمپاژ مسکن مهر و تصفيه فاضلاب انجام مي شود.
هزينه اجراي اين پروژه 40 ميليارد ريال و هزينه خريد لوله و اتصالات 18 ميليارد ريال پيش بيني شده که در مجموع اولويت اول پروژه 58 ميليارد ريال هزينه خواهد داشت.
پروژه جمع آوري فاضلاب فاز 2 مسکن مهر رشت تا فروردين ماه سال 1399 به اتمام خواهد رسيد.
7296/2007
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی امروز در ادامه بازدید میدانی از واحد‌های تولیدی و با همراهی جمعی از اعضای کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان، از صنایع چاپ، بسته‌بندی و کارتن سازی اروم آتا بازدید و پیگیر رفع مسائل و مشکلات این واحد تولیدی شد.   جواد کرمی همچنین ضمن بازدید از طرح‌های سرمایه‌گذاری "تولید انواع چسب‌های بهداشتی و صنعتی"، "احداث سردخانه، سورتینگ و بسته‌بندی"، "اروم صنعت سامان" و "اروم ماهی" در ارومیه، پیگیر رفع مشکلات تکمیل این طرح‌ها شد.   وی در ادامه از واحد تولیدی بوم پاغرب یاقوت که در گروه صنایع غذایی فعالیت می‌نماید بازدید کرده و از نزدیک پیگیر رفع مشکلات این مجموعه تولیدی شد.

دیگر خبرها

  • بازدید‌های میدانی کارگروه رفع موانع تولید استان کرمان از پروژه‌های مهم
  • بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار آذربایجان غربی از چند واحد تولیدی در ارومیه
  • اجرای طرح جمع آوری فاضلاب سیاه اسطلخ رشت از امروز
  • آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب سیاه اسطلخ رشت
  • پیشرفت ۸۲ درصدی پروژه خط انتقال آب مجتمع‌ صنعتی معدنی چادرملو به شهرستان اردکان
  • بازدید معاون استاندار از میدان عرضه دام همدان
  • رودخانه های رشت یک گام به احیا نزدیک تر شدند
  • رودخانه های رشت یک گام به احیا نزدیک تر شد
  • آغاز عملیات جمع آوری فاضلاب منطقه سیاه اسطلخ رشت
  • لزوم اتمام پروژه های بالای ۸۰ درصد پیشرفت در گیلان