Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-19@05:42:03 GMT

پیشنهاد اغوا‌کننده برای بازیکن محبوب پرسپولیس

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۳۸۶۹۲۸۰

به تازگی شجاع خلیل زاده به اتفاق سیامک نعمتی در برنامه «فوتبال برتر» حاضر شد و حرف‌های جالبی هم زد. وقتی مجری برنامه از اتمام قرارداد مدافع پرسپولیس و بحث تمدید قراردادش پرسید شجاع خلیل زاده جواب جالبی داد و گفت:

البته کمتر کسی به این جمله شجاع خلیل زاده دقت کرد، اما پرسش اینجاست؛ چرا شجاع خلیل زاده که در فوتبال ایران توپ می‌زند قراردادش را به جای ریال و تومان به دلار بازگو کرده است؟ از طرفی شجاع خلیل زاده در ادامه مصاحبه اش عنوان کرد پیشنهاد دارد ولی…

شنیدیم یک تیم متمول قطری خواستار استخدام خلیل زاده شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عملکرد خوب مدافع شماره ۳ پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا و زدن ۲ گل به الاهلی عربستان توجه مدیران این باشگاه قطری را به خود جلب کرده است. بر همین اساس قطری‌ها به خلیل زاده پیشنهادی اغوا‌کننده داده‌اند که گذشتن از آن بسیار دشوار است. گویا تیم قطری پیشنهاد داده که برای یک فصل ۶۰۰ هزار دلار به خلیل زاده پرداخت کند. مدافع شماره ۳ پرسپولیس می‌تواند با قبول این پیشنهاد چند برابر پرسپولیس درآمدزایی کند. البته خود خلیل زاده به دلیل رابطه خوب با برانکو و هواداران پرسپولیس دوست دارد در تیم فعلی اش بماند و قراردادش را تمدید کند به شرط آنکه مدیران باشگاه با خواسته‌هایش موافقت کنند. شنبه گذشته هم جلسه‌ای بین خلیل زاده و ایرج عرب در باشگاه پرسپولیس برگزار شد. ظاهراً قراردادی سه ساله نیز پیش این بازیکن گذاشتند، اما شنیدیم این پیشنهاد ازلحاظ مالی چندان چشمگیر نبوده است.

در این راستا قرار است پس از بازی حذفی با سپاهان اصفهان دوباره جلسه‌ای میان ایرج عرب و خلیل زاده برگزار و در این خصوص مذاکره شود. باید منتظر ماند و دید شجاع خلیل زاده به پیشنهاد قطری‌ها پاسخ منفی داده و در پرسپولیس می‌ماند یا اینکه برای ادامه فوتبالش به حاشیه خلیج فارس کوچ می‌کند؟

 

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا عربستان پرسپولیس عربستان لیگ قهرمانان آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۲۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس

به گزارش ورزش سه، پرسپولیس امشب موفق شد با سه گل صنعت نفت را در آبادان شکست بدهد. گل اول سرخپوشان در شرایطی در دقیقه ۸ توسط دانیال اسماعیلی‌فر به ثمر رسید که پیش از گل، مدافع صنعت نفت در محوطه جریمه روی زمین افتاد تا یک صحنه مشکوک به خطا شکل بگیرد.

همچنین در دقیقه ۱۲ پرسپولیس برای بار دوم دروازه آبادانی‌ها را باز کرد که این گل توسط کمک داور مردود اعلام شد.

در وقیقه ۶۸ مسابقه هم علی اصغر مومنی، داور مسابقه، در پی برخورد توپ به دست مدافع صنعت نفت، یک‌ پنالتی به سود سرخ‌ها اعلام کرد تا سومین گل پرسپولیس نیز وارد دروازه حریف شود.

کارشناسان داوری در گفتگو با ورزش سه به بررسی این‌ صحنه‌ها پرداخته‌اند:

???? برخورد دانیال اسماعیلی‌فر و مدافع صنعت نفت (دقیقه ۸- مشکوک به خطا)

ویدئو: 330330

✅ حسین عسگری: مهاحم به هیچ عنوان مرتکب خطا نشد و حتی مدافع است که با دو دست مانع حرکت مهاجم می‌شود اما تعادل خودش را از دست می‌دهد و روی زمین میفتد.
❌ تورج حق‌وردی: بازیکن قرمز، بازیکن زرد را هل می‌دهد و تعادل مدافع به هم میخورد و داور باید خطا اعلام می‌کرد.

???? گل عیسی آل‌کثیر (دقیقه ۱۲- آفساید)

ویدئو: 330333

✅ حسین عسگری: در این صحنه کمک داور خیلی خوب عمل کرد. در این صحنه مهاجم به همدسته خود پاس می‌دهد، اما در بین راه توپ به مدافع برخورد میکنه و چون مدافع آگاهانه با توپ بازی نکرده، حتما باید آفساید اعلام می‌شد. فقط زمانی که مدافع آگاهانه با توپ بازی کند و به اشتباه پاس بدهد، آفساید محسوب نمی‌شود.
✅ تورج حق‌وردی: تصمیم کمک داور در اعلام آفساید صحیح بود.

???? برخورد توپ به بدن مدافع صنعت نفت (دقیقه ۶۸- پنالتی)

ویدئو: 330351

✅ حسین عسگری: هر چند که پشت مدافع به توپ است و ممکن است برخی بگویتد او توپ را نمی‌دید اما باید در نظر بگیری دست او کاملا حالت غیرطبیعی بود و هند محسوب می‌شد. تصمیم داور کاملا درست بود.
✅ تورج حق‌وردی: دست مدافع باز بود و اعلام پنالتی صحیح بود.

بروزرسانی می‌شود...

دیگر خبرها

  • کارشناسی صحنه‌های جنجالی تقابل نفت و پرسپولیس
  • جمع‌آوری یک میلیارد ریال زکات فطریه در خلیل‌آباد
  • مدافع استقلال به بازی با شمس‌آذر می‌رسد؟
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به سرخ‌پوشان پایتخت | مذاکره با ۴ چهره سرشناس تیم اوسمار
  • پیشنهاد ۴۵ میلیاردی به ستاره پرسپولیس؛ شبیخون تیم متمول به باشگاه سرخ
  • تمرکز ۴ستاره پرسپولیس با پیشنهاد نجومی به هم ریخت | تور بزرگ قبل از پایان لیگ پهن شد
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • خط قرمز سرمربی پورتو روی نام ۴ بازیکن/ طارمی بازهم محبوب می‌شود؟
  • برچسب قیمت سنگین اورتون روی مدافع مدنظر منچستریونایتد
  • رد پیشنهاد 60 میلیونی برای ستاره بارسا: کم است!