Web Analytics Made Easy - Statcounter

برخوار - در آیینی ۹ طرح عمرانی و فرهنگی با اعتباری افزون بر ۲۳ میلیارد ریال در شهر دستگرد برخوار افتتاح شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان برخوار شهردار دستگرد در این آیین گفت: طرح های احداث یادمان شهدای گمنام دستگرد، بازسازی فرهنگسرای باران، اصلاح هندسی سه راه های بهارستان، توحید و پارک بهار و پیاده روسازی خیابان های شهید رجایی، شهید رفیعی و شهدا با بیش از ۲۳ میلیارد ریال تکمیل و احداث شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سید محسن تجویدی افزود: یادمان شهدای گمنام در شش مرحله  سفت کاری، سنگ کاری، نماکاری، محوطه سازی، آبنما و سقف کاذب با اعتباری افزون بر چهار میلیارد ریال انجام شده است.

وی گفت: فرهنگسرای باران در مکانی با ۲۰۰ متر زیربنا با هزینه ای افزون بر دو میلیارد ریال بازسازی شد و در اجرای اصلاح هندسی سه راهی بهارستان، توحید و میدان قدس و احداث و اصلاح پارک بهار برای زیرسازی، جدول گذاری و آسفالت و نصب علائم راهنمایی و رانندگی بیش از ۱۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

شهردار دستگرد افزود: در پیاده روسازی خیابان های شهید رجایی، شهید رفیعی و شهدا برای بسترسازی، زیرسازی، موزائیک فرش و جدول گذاری بیش از سه میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

در این آیین به مناسبت سوم خرداد سالروز آزادی خرمشهر مزار شهدای گمنام شهر دستگرد غبارروبی و عطر افشانی شد.

منبع: ایمنا

کلیدواژه: برخوار پروژه هاي عمراني شهدا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۳۸۶۹۲۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد

به گزارش خبرنگار مهر، بهزاد برارزاده صبح پنجشبه دربازدید از عملیات لوله گذاری شبکه آبرسانی در سطح استان هدف از این اقدام را افزایش کیفیت و پایداری آب شرب و نیز کاهش هدر رفت آب دانست و گفت: در سال گذشته ۳۶۳ هزار و ۳۱۱ متر اصلاح و ۱۷۵ هزار متر توسعه شبکه توزیع در اقطار مختلف در این استان انجام شد.

وی داد: ۳۳۴ هزار و ۳۹۰ متر اصلاح و ۵۸ هزار و ۳۵۹ متر توسعه خط انتقال نیز انجام شد تا هم استانی‌ها بتوانند از نعمت آب شرب مطلوب برخوردار شوند.

مدیرعامل آبفای مازندران تصریح کرد: امورات ساری با ۱۷۱ کیلومتر، بابل ۱۲۱ کیلومتر و نکا با ۶۴ کیلومتر بیشتر اصلاح و توسعه شبکه آب را انجام دادند.

برارزاده اعتبار صرف شده برای این اقدام را در حدود هشت هزار میلیارد ریال و جمعیت برخوردار آن را ۵۰۰ هزار نفر عنوان کرد.

کد خبر 6088310

دیگر خبرها

  • اختصاص یک هزار و ۷۸۰ میلیارد ریال اعتبار به طرح‌های عمرانی نیر
  • ۸۰۰۰ میلیارد ریال صرف اصلاح و توسعه آبرسانی مازندران شد
  • مشارکت بیش از ۴ هزار میلیارد ریالی وزارت نفت در طرح‌های مسئولیت اجتماعی
  • تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر ۶ شهید گمنام در پایتخت
  • ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه عمرانی در منطقه ۱۲ اصفهان/ اجرای فاز نخست پردیس خانواده به‌زودی
  • گزارش روزانه بورس ۴ اردیبهشت؛اصلاح بیش‌از ۱۳ هزار واحدی شاخص کل
  • ۳۶ پروژه عمرانی سلامت‌محور همزمان با هفته سلامت افتتاح می‌شود
  • پیشرفت ساخت یادمان شهید گمنام شهرستان اشکذر
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه ۵ در سال ۱۴۰۲
  • تحقق ۱۰۰ درصدی بودجه عمرانی منطقه پنج در سال ۱۴۰۲